Hoofdstuk 32

546 13 1
                                    

P.O.V. Megan

Baby gehuil, dat is het eerste wat ik hoor nadat ik voor de laatste keer geperst heb. De dokter houdt de baby omhoog en legt hem dan op mijn buik. Ik voel tranen in mijn ogen prikken terwijl ik naar hem kijk. "Hij is zo mooi, Meeg" mompelt Niall dan. Ik kijk hem aan en zie dat hij ook tranen in zijn ogen heeft. Ik knik en geef hem snel een kus. "Wilt u de navelsteng door knippen?" vraagt een van de assistentes dan aan Niall. Hij kijkt op en knikt. Nadat hij dat heeft gedaan tilt de assistente hem op. "Ik moet even wat dingen meten, ik ben zo terug". Ik knik en glimlach. Niet lang daarna komt ze terug met hem opgerold in een deken. Ik ga rechtop zitten waarna de assistente hem in mijn armen legt. "Hij is zo mooi, Ni". Niall gaat naast me op bed zitten. "Inderdaad". Niall slaat een arm om me heen en zo blijven we een tijdje zitten, kijkend naar ons kind. "Ik ga het de rest even vertellen" zegt Niall na een tijdje. Ik kijk op en knik instemmend. "Is goed" zeg ik er glimlachend achteraan. Niall staat op en loopt de kamer uit. Al snel komt mijn moeder de kamer in gelopen. "Hij is zo mooi, Meeg" zegt mijn moeder als ze naast me komt staan en als ze naar hem kijkt. Ik kijk haar glimlachend aan. Al snel komt Niall met Amy op zijn arm en samen met Liam en Sophia de kamer inlopen. "Hoi mama" zegt Amy zacht terwijl Niall naast me gaat zitten. "Heey schatje" glimlach ik. "Hij is echt prachtig" zegt Sophia dan en Liam knikt instemmend. "Hoe heet hij?" vraagt Liam dan. Ik kijk Niall aan. "Patrick Geoff Bobby Horan" zegt Niall glimlachend. "Dat is echt een hele mooie naam" zegt mijn moeder. "Is dit mijn broertje?" vraagt Amy dan. Ik kijk haar aan en knik. "Ja schat, dit is Patrick" vertel ik haar. Er verschijnt een glimlach op haar gezicht. "Hallo Patrick, ik ben je zus Amy" zegt ze dan en ze streelt over zijn wang. "Je moet wel voorzichtig met hem doen, anders doe je hem pijn". Amy knikt. Nadat mijn moeder en Sophia Patrick nog even hebben vast gehouden gaan hun weer weg, mijn moeder neemt Amy mee. Niet lang nadat ze zijn weggegaan komt er een zuster binnen. "Goedenavond" zegt ze glimlachend. Het is inmiddels al 5 uur 's avonds. "Ik ben Emily, ik ben de zuster voor vanavond" verteld ze. "Hallo, ik ben Megan". Ik geef haar een hand en Niall stelt zich ook voor. "Ik heb net met de dokter gesproken die de bevalling heeft geleid en hij zei dat je morgen weer naar huis mocht" vertelt ze. "Oké, hoe laat ongeveer?" vraagt Niall. "Dat weet ik niet, maar ik denk rond twaalf uur". Op dat moment begint Patrick  te huilen. "Ik denk dat het tijd is voor eten" grinnik ik. "Heb je hem al een keer eerder gevoed?" vraagt Emily. Ik knik. Ik geef Patrick aan Niall zodat ik rechtop kan gaan zitten. "Ik zal even een bedje halen, zodat jullie straks ook kunnen gaan slapen" zegt ze dan voor ze mijn kamer weer uitloop. Nadat ik Patrick heb gevoed legt Niall hem in zijn bedje. "Hoe voel je je?" vraagt Niall nadat hij naast me is komen liggen. "Een beetje moe". Niall knikt en trekt me tegen zich aan. "Ga maar slapen, je hebt het verdiend". Ik knik en ik sluit mijn ogen. Niet lang daarna val ik in slaap.

"Welkom thuis" zegt Niall terwijl we samen met Patrick in een Maxi-Cosi ons huis binnen komen. Al snel komt mijn moeder de hal binnen komen, zij heeft vanacht hier geslapen met Amy. "Heey schat, welkom thuis". "Heey mam" zeg ik glimlachend terwijl ik haar een knuffel geef. "Hoe gaat het me die kleine?" vraagt ze dan terwijl we de woonkamer inlopen. "Goed". Nadat Niall de Maxi-Cosi op de salon tafel heeft gezet til ik Patrick eruit. "Dit ben je huis" fluister ik. Op dat moment komt Amy de kamer inlopen. "Hoi mama" zegt ze voorzichtig. Ik ga op de bank zitten en zeg tegen Amy dat ze naast me moet komen zitten. Ze komt naast me zitten en kijkt naar Patrick. "Wil je hem vasthouden?" vraag ik dan. "Mag dat?". "Ja, je moet wel voorzichtig zijn, oké?". Amy knikt. Ik geef Patrick even aan Niall zodat Amy tussen mijn benen kan komen zitten, nadat ze dat gedaan heeft neem ik Patrick weer van Niall over en leg hem voorzichtig in Amy's armen. Ik ondersteun Amy's armen. Na een tijdje begint Patrick plots te huilen waardoor Amy schrikt. "Ik deed niks, mama" zegt ze geschrokken en bang dat ik boos op haar zou worden. Niall neemt snel Patrick van haar over. "Ik weet het schat, hij heeft waarschijnlijk gewoon honger, maar omdat hij niet kan praten, kan hij dat niet zeggen" leg ik uit terwijl ik haar een knuffel geef. Amy knikt en er verschijnt een kleine glimlach op haar gezicht. "Dus ik heb niks gedaan?" vraagt ze. "Nee, je deed het juist heel goed".

Nadat ik hem eten heb gegeten gegeven loop ik samen met Niall naar de baby kamer. Nadat we allebei een kus op zijn voorhoofd hebben gedrukt leg ik hem in zijn kripje. "Ik denk dat het tijd is om hem aan de wereld voor te stellen" zegt Niall dan terwijl hij zijn telefoon uit zijn zak haalt. Ik knik, "zullen we de zelfde foto tegelijk posten?" stel ik voor. Niall knikt en maakt een foto van Patrick. Nadat hij hem naar mij heeft geappt zetten we hem allebei op insta.

Welcome to the world Patrick Geoff Bobby Horan, born om 5 June 2015

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Welcome to the world Patrick Geoff Bobby Horan, born om 5 June 2015

Nadat we nog even naar Patrick hebben blijven kijken lopen we naar beneden waar mijn moeder net gekookt heeft. Nadat we gegeten hebben geef ik Amy een bad en breng ik haar naar bed. "Ben je blij met je broertje?" vraag ik als ik op de rand van haar bed zit. Ze knikt en gaapt. Ik glimlach even. Nadat ik haar nog een kus heb gegeven loop ik weer naar beneden. Als ik beneden kom staat mijn moeder net op het punt om weg te gaan. Ik neem afscheid van haar. Niall en ik besluiten nog een film te kijken waarna we naar bed gaan. "Wetrusten babe" mompelt Niall terwijl hij me welterusten wenst. "Welterusten Ni". Ik sluit mijn ogen en val al snel in slaap.

Twins |One Direction|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu