Heey allemaal, sorry sorry sorry, dat ik zo lang niet heb geplubiceert, ik had het namelijk nog al druk met school en was ook een beetje inspiratie loos maar hier is hij dan: hoofdstuk 18 hope you like it!
P.S. Ik heb een nieuw boek genaamd He's My Teacher, ga hem please lezen, het is geen Fanfictie!
P.O.V. Megan
‘Babe, wakker worden’ hoor ik Niall zeggen waarna hij de dekens van me af trekt. ‘Ni, laat me slapen’ mompel ik. Ik voel het bed naast me inzakken waarna ik Niall’s lippen op mijn wang voel. Ik draai me op mijn rug en kijk in het glimlachende gezicht van Niall. ‘Goede morgen Ni’ glimlach ik waarna ik zijn lippen op die van mij voel. ‘Goedemorgen babe’. Niall gaat weer naast me liggen en ik ga tegen hem aanliggen. ‘Harry belde net’ zegt Niall dan. ‘Hoezo?’. ‘Management heeft hem gebeld dat hij voor mogen avond een soort date moet hebben, het mag ook gewoon een vriendin zijn en hij vroeg of wij nog iemand wisten’ legt Niall uit. Ik knik en denk even na. ‘Misschien wil Meike wel’ zeg ik dan. ‘Ik kan het vanmiddag wel vragen, we gaan tot shoppen’. Niall knikt even. ‘Lou had nog een afspraak voor je gemaakt bij een of andere winkel, je hoeft niks te betalen ne als Meike ook mee gaat moet ze daar ook een jurk halen’.
‘Tot vanmiddag’ zeg ik tegen Niall en Amy voordat ik Niall een kus geef en op Amy’s kruin een kus druk. ‘Tot vanmiddag Meeg’ glimlacht Niall waarna ik naar buiten loop. Ik stap in mijn auto en rij weg. Na ongeveer 10 minuten parkeer ik de auto bij Sacha en Meike voor de deur. Voordat ik uitstap zie ik dat er een man met een camera mijn kant op komt. Ik zucht even maar stap dan toch uit. ‘Mag ik je misschien wat vragen stellen?’ vraagt de man terwijl hij voor de deur gaat staan. ‘Nee, sorry, mag ik er misschien langs?’ vraag ik zo vriendelijk mogelijk. De man kijkt een beetje beduusd maar gaat wel aan de kant. Ik druk op de bel en al snel wordt de deur opengemaakt. ‘Heey Meeg, kom binnen’ zegt Meike en ik zie dat ze nog in haar pyjama is. Ik knik lachend en loop achter haar aan naar binnen. ‘Waar is Sacha?’ vraag ik terwijl ik mijn tas op de grond zet. ‘Ze ging lunchen met Toby, we zien elkaar in de stad, dan kunnen we Toby ook ontmoeten’ legt Meike uit terwijl ze verschillende kleding stukken uit haar kast trekt. ‘Hebben jullie wat te eten in huis?’ vraag ik waarna ik naar de keuken loop. ‘Vast wel’ hoor ik Meike roepen. Ik grinnik even en maak een paar kastjes open tot ik een zak met marshmallows vind. Ik neem hem mee naar Meike’s kamer waar ik op bed ga zitten. ‘Ik moet je nog vragen of je morgen avond mee wil als een soort date van Harry want management vond dat hij er niet alleen naar toe kan gaan en het maakt hun niet uit of je een echte date bent of gewoon een vriendin, dus wil je mee?’ vraag ik dan aan haar, ‘maar je moet wel een jurk aan’ voeg ik er aan toe. Ze kijkt me aan haalt haar schouders op. ‘Ik vind het goed, je gaat toch ook?’ ik knik en stap nog een marshmallow in mijn mond. ‘Zullen we gaan?’ vraag ik als ik zie dat Meike klaar is. Ze knikt en samen lopen we naar buiten waar zich en kleine groep fotografen heeft verzameld. ‘Negeren en gewoon door lopen’ fluister ik naar Meike. Ze knikt waarna we zo snel mogelijk naar mijn auto lopen. Ik start de motor en rij snel weg.
‘Wie past er eigenlijk op Amy morgen avond?’ vraagt Meike terwijl we naar het eettentje lopen waar Sacha als het goed is ook is. ‘De dochter van onze buren Rosalie, ze is 15 jaar en heeft wel is vaker op Amy gepast’ vertel ik en Meike knikt. Als we bij de afgesproken plek aan komen zie ik Sacha zitten met een jongen die echt heel veel op Harry lijkt. ‘Heey glimlacht Sacha als we bij ze zijn en ze staat op om ons een knuffel te geven. Toby staat ook op en glimlacht. Sacha stelt ons aan hem voor om vervolgens afscheid van hem te nemen. ‘Sas, kom je, hij gaat heus niet dood’ grinnik ik aangezien Sacha Toby niet los wil laten. Uiteindelijk hebben we haar mee moeten trekken maar we zijn nu op weg naar de winkel voor een jurk voor mij en Meike. We lopen naar binnen en lopen naar de balie. ‘Er is als het goed is een afspraak gemaakt voor Megan Payne’ zeg ik. ‘Bent u dat?’ vraagt de vrouw achter de balie. Ik knik en laat mijn ID bewijs zien. Ze knikt even en verteld ons dat we door mogen lopen en dat er een jongen genaamd Mason op ons wacht. Ik knik waarna we met zijn 3en verder lopen. Er komt een jongen op ons aflopen. ‘Heey, ik ben Mason, een van jullie is Megan, is het niet?’ glimlacht hij. Ik knik en geef hem een hand. ‘Ik ben Megan en dat zijn Sacha en Meike en Meike moet ook en jurk hemmen’ vertel ik. Hij knikt en geeft ze ook een hand. ‘Ik heb te horen gekregen dat jullie iets in het blauw moeten hebben, klopt dat?’ vraagt hij terwijl we naar een andere ruimte lopen. ‘Ik zou het niet weten’. ‘Is niet erg’ glimlacht hij weer. Man, wat glimlacht dat joch veel. ‘Als jullie heir even wachten ga ik opzoek naar wat jurken die jullie kunnen passen’ zegt hij dan. We knikken en gaan op de bank zitten waarna Mason weg loopt.
‘Hij staat je echt heel mooi’ zegt Sacha als ik in de zoveelste jurk naar buien kom. Meike was er al na 3 jurken uit maar nee hoor ik ben er na 15 jurken nog niet uit. ‘Ja maar, hij is niet blauw en staat hij me echt wel goed?’ ga ik erop tegen in. ‘We hebben hem vast nog wel in het blauw en man, zeur niet, je zou zo model kunnen worden’. Mijn blik schiet gelijk naar Mason en ik kijk hem verbaasd aan. ‘Je hoeft niet zo verbaasd te kijken hoor, ik meen het, je hebt er het lichaam voor’. ‘Zou Niall he wel mooi vinden?’ vraag ik dan, de opmerking van Mason negerend. Ik zie dat hij even moet grinniken. ‘Tuurlijk, Niall zou je nog mooi vinden als je vuilniszak zou dragen’ zegt Meike. Ik knik even. ‘Oké, als ze hem in het blauwe hebben neem ik hem’ besluit ik dan. ‘Mooi, we hebben hem op een andere locatie in het blauw maar ik zorg ervoor dat hij morgen ochtend bij je word gebracht’ verteld Mason. Ik knik en loop dan weer naar de kleedkamer om me om te kleden.
P.S. foto van Megan's jurk zit hierbij!
JE LEEST
Twins |One Direction|
FanfictionJe bent 16 en je hebt een fantastisch leven. Nou ja, fantastisch, je hebt een dochter van bijna 1,5 doordat je bent misbruikt door je gymleraar. Je hebt een tweeling broer Liam die heel veel voor je betekent en die je met alles helpt. Maar je leven...