'2 dagen later'
P.O.V. Megan
Ik word langzaam wakker door een streep licht die door de gordijnen schijnt. Ik knipper een paar keer en houd mijn hand voor mijn gezicht. Ik draai me op mijn zij en zie dan Niall met zijn mond een klein beetje open ligt te slapen. Ik grinnik even en prik een paar keer in zijn zij. Hij draait een beetje en trekt me dan tegen zich aan. Ik weet dat hij wakker is omdat hij een brede grijns op zijn gezicht heeft. Ik glimlach even en leg mijn hoofd op zijn borst. 'Good Morning babe' zegt hij dan met zijn super sexy ochtendstem. 'Goedemorgen Ni' grinnik ik. Ik voel dat Niall een kus op mijn kruin drukt. 'Hoe laat moet je bij de studio zijn?' vraag ik dan aan hem. '12 uur, ga jij nog wat doen?' antwoord Niall. 'Wil Meike vragen of ze naar de dierentuin wilt en daarna wil ik met Sacha praten' zeg ik terug en ik zucht even. Niall trekt me nog wat dichter tegen zich aan. 'Het komt wel goed, laat haar het uitleggen en besluit dan of je haar geloofd'. 'Toto hoe laat ben je in de studio?' vraag ik dan. 'Tot 2/3 uur, ze willen Little Things opnemen, hoezo?. 'Is het goed als ik Amy bij jou breng?' vraag ik, 'dat is wat makkelijker als ik met Sacha ga praten'. 'Is goed, hoe laat ongeveer?'. 'Tussen 1 en half 2 denk ik' zeg ik terug. 'Toppie'. Ik sla de dekens van ons af en stap dan uit bed. 'Ik ga even douchen' zeg ik waarna ik naar de badkamer loop. Ik kleed me uit en zet dan de douche aan. Ik sap eronder en laat de warme stralen over me heen lopen. Als ik mijn haar en lijf gewassen heb stap ik er weer onder uit. Ik droog me af, trek wat ondergoed en loop dan de slaapkamer weer in. Ik voel Niall's ogen me volgen terwijl ik naar de kast loop. 'Like what you see?' vraag ik lachend waardoor Niall moet blozen. Ik grinnik even en loop dan de kast in. Ik pak een strakke spijkerbroek, wit shirtje en mijn roze Hollister vest met daaronder mijn witte NIKE's. Ik trek het aan en loop dan nog even naar de badkamer voor mijn haar en make-up. Als ik weer de slaapkamer inloop ligt Niall nog steeds in bed. 'Kom je er nog uit vandaag of niet?' vraag ik lachend. 'Mwa, lig wel lekker, zou nog leuker zijn als je erbij komt liggen'. Ik grinnik even pak mijn mobiel van de oplader. Ik toets Meike's nummer in en hoor hem een paar keer over gaan voor Meike opneemt.
'Meegie!' roept ze gelijk vrolijk waardoor ik moet lachen. 'Heey Meikie!'. 'Noem me geen Meike'. 'Zolang jij me geen Meegie noemt'. 'Deal, maar wat is er?' vraagt ze dan. 'Heb je zin om vandaag met Amy en mij naar de dierentuin te gaan?' vraag ik, 'Niall moet zo naar de studio'. 'Is goed, ga je nog een keer met Sacha praten, ze vroeg of ik dat wou vragen?'. Ik zucht even. 'Dat wou ik doen nadat we naar de dierentuin zijn geweest. 'Ik kan Amy bij de studio afzetten, dus kun je vragen of dat goed is?. 'Ja hoor, wacht even'. Ik wacht even. 'Het kan, ze is vandaag de hele dag thuis' zegt ze dan. 'Oké, zal ik je over een uur ophalen?' vraag ik dan. 'Is goed, zie je over een uur'. 'Bye, bye'. Ik hang op en wil opstaan maar ik wordt tegen gehouden door Niall. 'Ni' grinnik ik 'Ik wil gewoon nog even knuffelen, je hebt nog een uur en wil je geen Horan-Hug of zo?' zegt Niall op een zeurderige toon. Ik draai me lachend om en druk mijn lippen op die van hem. Ik voel Niall glimlachen en hij trekt me nog wat dichter tegen zich aan. Op dat moment hoor ik Amy huilen. Ik maak me los uit zijn greep en loop naar Amy's kamer. Als ik de kamerdeur open doe zie ik dat ze recht op in bed zit te huilen en aan haar gips zit te trekken. 'Aam, niet doen!'. Ik loop naar haar toe en haal haar armen uit elkaar. 'Het jeukt en doet zeer, mama' zegt ze terwijl de tranen nog steeds over haar wangen lopen. Ik til haar op. Ze legt gelijk haar hoofd in mijn nek en ze slaat haar armen om mijn nek. 'Stil maar kleintje, je krijgt zo wat pijnstillers, maar het gips moet nog een paar weekjes blijven zitten, oké?' zeg ik tegen haar terwijl ik haar een beetje sus. Ik voel dat ze knikt. 'En weet je wat we vandaag gaan doen?'. Amy schut haar hoofd. 'Wij gaan vandaag samen met Meike naar de dierentuin en daarna ga je naar papa in de studio'. Ik kijk haar aan en zie dat ze glimlacht. 'Echt?' vraagt ze en ik knik. 'Dus is het nu tijd om je aan te gaan kleden'. Ze knikt uitbundig en zodra ik haar weer op de grond zet rent ze naar haar kast. Ik grinnik even om vervolgens achter haar aan te lopen. Ik pak wat kleren voor haar en help haar ze aan te doen. 'Zijn LiLi, Zaynie, LouLou en Hally er ook?' vraagt ze terwijl ik haar veters strik. Ik knik en moet een lachen om de manier waarop ze Harry zegt. 'Ga maar tegen papa zeggen dat hij op moe staan' zeg ik tegen haar als ik klaar ben. 'Ze krijgt een lichte grijns op haar gezicht en rent dan de kamer uit. Ik loop naar beneden waar ik wat spullen in mijn tas doe om mee te nemen naar de dierentuin. Ik hoor wat gestommel in de gang en niet veel later komen Niall en Amy binnen lopen. 'Toch besloten om er uit te komen?' vraag ik lachend. 'Een klein monster prinsesje sprong boven op me en smeekte me om eruit te komen' zegt hij lachend terwijl hij Amy in haar stoel zet om vervolgens zelf ook te gaan zitten en ik geef ze allebei hun ontbijt waarna ik zelf ook te gaan zitten. 'Zullen we gaan?' vraag ik als we klaar zijn. Amy knikt hevig en glimlacht breed. Ik sta op en til haar uit haar stoel. Niall staat ook op en trekt me tegen aan. 'Tot vanmiddag' zegt hij voordat hij me een kus geeft. 'Tot vanmiddag Ni, ik bel wel even als we weg rijden bij de dierentuin'. Niall knikt glimlachend om vervolgens Amy op te tillen. Hij geeft haar een knuffel en drukt een kus op haar voorhoofd. 'Tot vanmiddag prinses' zegt hij tegen haar. We lopen naar buiten en hij zet Amy in haar stoel. Hij geeft me nog een kus voordat ik ook in de auto stap en weg rij.
'Wacht jij hier even terwijl ik Amy naar binnen breng?' vraag ik aan Meike als we voor de studie staan. 'Is goed' zegt ze terug en ze pakt haar mobiel uit haar zak. Ik stap uit en op het achterportier. Ik til Amy voorzichtig uit haar stoel aangezien ze half slaapt. Ik loop naar binnen en loop naar de balie. 'Ik ben opzoek naar Niall Horan, weet u waar ik hem kan vinden?' vraag ik aan de vrouw die achter de balie zit. Ze kijkt op en bekijkt me van top tot teen. 'Dat mag ik u niet vertellen, we willen geen fans die ze lastig vallen' zegt ze nors. 'Dat snap ik, maar ik ben zijn vriendin, Megan Payne' zeg ik terug. 'Dat zeggen ze allemaal'. Ik zucht even en loop wat naar achter, ik haal mijn telefoon uit mijn zak en toets Niall's nummer in. Hij gaat een paar keer over voor Niall opneemt. 'Heey babe, wat is er?'. 'Heey Ni, kun je misschien even naar beneden komen?' vraag ik, 'de receptioniste laat me niet door'. 'Tuurlijk, ik kom eraan'. Ik hang op. Na een paar minuten gaan de lift deuren open en komt Niall met een glimlach naar mij en Amy toe gelopen. Hij neemt Amy van me over en ze vouwt gelijk haar armen om zijn nek. 'Leuk gehad?'. 'Heel leuk, Amy is heel moe dus waarschijnlijk ligt ze de hele middag te slapen. Niall knikt en geeft me nog een kus. 'Heel veel succes bij Sacha'.
JE LEEST
Twins |One Direction|
FanfictionJe bent 16 en je hebt een fantastisch leven. Nou ja, fantastisch, je hebt een dochter van bijna 1,5 doordat je bent misbruikt door je gymleraar. Je hebt een tweeling broer Liam die heel veel voor je betekent en die je met alles helpt. Maar je leven...