Dit hoofdstuk speelt zich op het zelfde moment af als het vorige hoofdstuk!
P.O.V. Niall
Ik word wakker van een deur die dicht slaat en dan hoor ik wat stemmen. Zodra ik Megans stem hoor voel ik kriebels in mijn buik. Wat heeft ze toch een mooie stem... Ik druk de gedachte aan de kant en stap dan uit bed. Ik pak de telefoon en bestel ontbijt. Nadat ik heb opgehangen loop ik naar de badkamer.. ik kleed me uit en stap daarna onde de douche. Ik zet hem aan en de koude stralen maken me nog een keer goed wakker. Als ik klaar ben stap ik onder de douche uit en droog me af. Ik trek een boxer aan en loop dan weer de slaapkamer in. Ik maak mijn koffer open haal er een zwarte skinny jeans, een lang wit shirt en een spijker jasje uit (Zie profiel foto Niall op twitter). Ik trek de broek en het shirt aan en dan wordt er op de deur geklopt. Ik loop er naar toe en doe open. Voor de deur staat een karretje met ontbijt. Ik rol hem naar binnen en ga aan het tafeltje zitten. Als ik klaar ben ruim ik alles op en loop dan naar de badkamer. Ik poets mijn tanden en breng mijn haar in model. Als ik klaar ben loop ik weer de kamer in en ik loop daarna de gang op. Ik klop op de deur van Megan's en Liam's kamer maar er word niet opengedaan. Vreemd, denk ik en dan hoor ik kindergelach uit Louis kamer komen. Ik loop naar zijn kamer en klop aan. Louis doet open en Amy wurmt zich naar voren. 'Niall' zegt ze vrolijk en ze steekt haar armpjes naar me uit. Ik til haar grinnikend op en Louis lacht ook. 'Goedemorgen Ni, wat is er?' vraagt Louis dan. 'Weet jij waar Megan en Liam zijn?'. 'Die zijn bij hun moeder, praten denk ik'. Ik knik en zet dan Amy weer op de grond. 'Ik ga weer naar mijn kamer, gitaar spelen of zo' zeg ik dan. Louis knikt en we nemen afscheid. Ik loop weer mijn kamer in en sluit de deur. Ik haal mijn gitaar uit zijn tas en pak een klad blok. Ik ga op het balkon zitten en zie dat er gelukkig geen fans buiten staan. Ik begin wat tonen te spelen en al snel heb ik een melodie. Ik sla het kladblok open en denk na. Al snel heb ik wat zinnen en schrij ik ze op. Terwijl ik schrijf denk ik aan Megan en alles wat Liam over haar heeft vertelt. Na ongeveer 1 uur ben ik klaar en lees hem nog een keer over. Ik pak mijn gitaar weer en begin te spelen.
Your hand fits in mine
Like it's made just for me
But bear this in mind
It was meant to be
And I'm joining up the dots
With the freckles on your cheeks
And it all makes sense to me
I know you've never loved
The crinkles by your eyes when you smile
You've never loved
Your stomach or your thighs
The dimples in your back at the bottom of your spine
But I'll love them endlessly
I won't let these little things slip out of my mouth
But if I do,
It's you,
Oh it's you,
They add up to
I'm in love with you,
And all these little things
You can't go to bed,
Without a cup of tea,
And maybe that's the reason that you talk in your sleep
JE LEEST
Twins |One Direction|
FanfikceJe bent 16 en je hebt een fantastisch leven. Nou ja, fantastisch, je hebt een dochter van bijna 1,5 doordat je bent misbruikt door je gymleraar. Je hebt een tweeling broer Liam die heel veel voor je betekent en die je met alles helpt. Maar je leven...