Husband...
I woke up when I felt kisses hitting on my whole face. I groaned and turned around and buried my face on my pillow.
I heard his deep laugh and then he showered me again with his kisses, but this time he was targeting my nape. "C'mon...wake up, wife." I immediately opened my eyes as I heard his bedroom voice.
Unti-unti ko siyang hinarap at kaagad niyang pinatakan ng halik ang labi ko. "W-wife?" I said stuttering.
He raise his brow and look at me unbelievably. "I-I thought it was just a dream." Hindi makapaniwalang sabi ko.
Akala ko talaga panaginip lang na ikinasal ako sa kanya kaya nga ayaw kong gumising dahil natatakot ako na sa oras na magising ako ay babalik na naman sa dati ang buhay ko.
In my dreams, we're married and living happily. We have a perfect family at sa panaginip ko ay tanggap na tanggap ako ng pamilya niya.
I back in my sense as I felt his hand, caressing my thigh. Napasinghap ako dahil doon."H-how about this? Do you think it is still a dream?" He said huskily.
Bakit pakiramdam ko ay nilalandi niya ako ngayon?
"You're moaning my name several times and you release two times last night and you thought that was just a dream?" Namula ang buong mukha ko sa sinabi niya.
Nilayo ko ng kaunti ang mukha ko sa kanya dahil sobrang lapit ng mukha niya sa'kin pero kaagad din naman niya iyon sinundan kaya amoy na amoy ko na ang mabango niyang hininga.
So unfair...kakagising lang niya pero ang fresh parin ng hininga niya.
"D-do you want us to do it again? Gusto mo ba na ulitin ulit natin ang ginawa natin para maalala mo na hindi panaginip ang ginawa natin kagabi?" My face turned redder because of what he said.
I-I could feel my feminine starting to wet again!
Napayuko ako dahil sa hiya.
"You're so cute when you're blushing, wife." Nakangiting saad niya at hinalikan ang noo ko.
"Let's bathe together." Pagkasabi niya no'n ay bigla niya akong binuhat kaya lumihis ang kumot sa katawan ko.
I'm now naked in front of him again!
I hid my face on his chest because of embarrassment but he just laughed at me.
"I've already saw that last night, wife, kaya wala ka na dapat ikakahiya sa'kin." Ngumuso ako at hinampas ang dibdib niya.
He put me in the bathtub where it filled with the petals of red roses and the water smelled like Vanilla.
BINABASA MO ANG
Rendezvous In An Erroneous Way (Villafuerte Clan #1)
Ficción General(Villafuerte Clan Series 1) Akihira Devika Villafuerte is derived from the Villafuerte clan where they are known for being powerful families. She was living a fairytale life together with her family. But suddenly everything disappeared with the sudd...