3.BÖLÜM:VİCDAN

1.6K 48 7
                                    

Levent'in gözünden.

Arabaya binerken balkona baktım her zaman ki ketum tavrıyla orada dikiliyordu ben arabaya bindikten sonra içeri girdi. Şirkete gittim bir kaç toplantıya girdim. sonra koltuğuma oturdum bana verdiği egzersiz topu ile oynamaya başladı. sonra ansızın aklıma aklıma sabah geldi. Gözleri , Bakışı, dokunuşu. o esnada içeri Sarp girdi.

Sarp: Abi.

Levent: bir şey mi oldu.

Sarp: yok Azra bir kontrol et patlatmasın dikişleri dedi de.

Levent: gitmeye ne meraklı hanımefendi patlatamıyorum dikişleri sakin sakin oturuyorum gördüğün gibi.

Sarp: abi bir bozuldun gibi.

Levent: neye?

Sarp: gidecek olmasına.

Levent: yok be, ne bozulacağım.

Sarp: abi emin misin. Sen kimseye böyle bakmazsın çünkü.

Levent: Sarp boş boş konuşma. Yer o kız beni. çenesini görmedin mi. Ayrıca öyle kız mı olur kütük gibi.

Sarp: Ben söyleyemeyeyim de gidince ağlama.

Levent: işin yok mu oğlum senin hadi git onları yap, Birde Fuat'ta söyle arabayı hazırlasın çıkacağım.

Eve geldiğimde şöminenin dibinde oturmuş müzik dinleyerek ateşi seyreden Azra'yı gördüm. Beni gördüğünde yanıma geldi.

Azra: Telefonumu alabilir miyim artık.?!!

Levent: buradan giderken alırsın.

Biraz itiraz ettikten sonra odasına geçti. odama geçerken kapısının aralık olduğunu fark ettim. Tıklayıp içeri girdiğimde ellerini çenesine koymuş çizgi film izliyordu. Biraz baktıktan sora istemsiz sırıttım.

Azra: ne var.

Levent: ne biliyim hiç oturup çizgi film izleyecek birine benzemiyorsun.

Azra: biliyorum ama zevkli. Sen niye geldin.

Levent: Sargı bezin değiştirecektim de kolum.

Azra: tamam anladım. " Bıkkınca ayağa kalktı." otur." yatağı gösterdi. oturdum sargı bezini açarken canım biraz yandı. Elindeki şişeyi gösterdi." bak bu biraz yakar. ama enfeksiyon kapmanı engeller. biraz geriye uzan." arkaya doğru uzandım , yaraya sıvıyı döktü etkisiyle bağırdım" çok mu yandı" yaraya üflemeye başladı".

Levent: dengesizsin, gerçekten.

Azra: şimdi ne yaptık ya seni düşünende kabahat.

Levent: yok öyle değil yani. Bir gün nefret ediyorsun sonraki gün canım yanınca üzülüyorsun.

Azra: vicdan diyoruz biz ona." bir kaç dakika sonra içeriye Sezen girdi."

Sezen: aaa canım iyi misin. Çok korktum haberi yeni aldım.

Azra:"her zaman ki donuk soğuk ses tonuyla" belli korkudan fondöten tonunu tutturamamışsın seramik gibi geziyorsun." istemsiz bir sırıtış aldı yüzümü"

Sezen: peki sen gidebilirsin ben hallederim gerisini.

Azra: Ha bırakayım da patlat dikişleri. bende bir hafta daha hapis oluyum. çekil şuradan.

Sezen: sana ben hallederim dedim. Bir daha ki emrine kadar yok olabilirsin.

Azra: 1 ben köle yada hizmetçi değilim. iki o kadar boya sürmüşsün ki canım odayı boyamak istedi. üç bu oda benim sen çık.

Sezen: Leventcim bu da kim oluyor da bana böyle davranıyor.

Azra: doktorum, okuyup kişiliğinle oluyorsun. Tabi içinde kişilik olduğu için anlamazsın.

Levent: Azra tamam yeter. Sezen sende Aşağıya git. sargılar sarılsın geleceğim

Sezen peki tatlım" dedi dudağımdan öpüp gitti."

Azra: Layığını bulmuşsun.

Levent: aramızda bir şey yok babamın eski ortaklarından birinin kızı .

Azra: tamam da bana ne bana neden açıklama yapıyorsun. sargın bitti gidebilirsin .

Levent "gömleğimi aldım. çırptım" doğru sana ne .

Odadan çıkıp gömleği zoraki giyindim. aşağıya indiğimde Sezen Semiha ablayı azarlıyordu yerde kahve bardakları vardı.

Sezen: beceriksiz. Leventcim sen işine elman alırken yeteneğe bakmıyor musun daha bir kahve bile yapmayı beceremiyor." tam ağzımı açıp cevap verecektim ki Azra benden önce davrandı"

Azra: yok saygıya bakıyor, karaktere ama sende bunlar yoktu gücenirsin şimdi, anlayacağın delide anlatıyım. galiba dişiliğini ön plana çıkartacağım derken kişiliğinden olmuşsun .Özür dile yoksa o kahveyi yalatırım sana .

sezen: Levent bu hadsiz nasıl böyle konuşur benle.

Levent: Çok doğru konuşuyor. Sen kim oluyorsun da benim evimdeki benim çalışanıma bağra biliyorsun. Gitmeni isteyeceğim. "sezen çantasını alıp sitemkar bir şekilde evden çıktı. Akşam Azra'nın odasına gittim"Yarın sabah gidebilirsin Sarpa söylerim sen eve varmadan eşyalarını götürmüş olurlar.

Azra: "şaşkın bir ifade ile yüzüme baktı" gidiyim yani.!

Levent: evet istediğin bu zannediyordum.

Azra: istiyorum da bir anda deyince şaşırdım.

Levent: sargıları kendim değiştirebiliyorum olmadı bir hemşire tutarız .

Azra: peki.

Azra sabah erkenden kalkıp gitmişti. Odadaki eşyalarıyla beraber. bir hafta sonra odaya girdim. yatağına geçip oturdum. televizyonu açtığımda hala aynı kanal açıktı. en çizgi filme dalmışken içeri Sarp girdi.

Sarp: abi iyi misin?

Levent: "düzeldim" iyiyim ne oldu

Sarp: ne biliyim çizgi film, sen, oda pek hayra alamet değil!

Levent: ne biliyim oğlum kapının önünden geçiyordum bir şey çekti içeri.

Sarp: bir teşekkür mü etseydik .

Levent: " dediklerinden hiç bir şey anlamadım" ne?

Sarp: diyorum ki yemek hazırlayalım Azra hanıma teşekkür etmiş oluruz hem bir.





DOKTORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin