Levent'in gözünden.
O kum yığınından sağlam duvar gözümün önünde parçalandı. Bir kaç hatalı söz kos koca bir dağı yıkabiliyormuş. o giderken baka kaldım paramparça olmasına rağmen dimdik yürümekten vazgeçmiyor. Sarp yanıma gelip elini omzuma koydu.
Sarp: neden söz etiğimi anladın mı abi. o kırılmaya hazır bir cam duygusuz değil duygularını yok sayıyor biri için çıkartılığında da. Parçalanması kolay oluyor.
kafamı sallayıp arabaya bindim radyodan Çalan şarkı ile eve döndüm. odama geçtim. çekmece den fuları çıkartım koltuğa oturdum elimi anlıma koydum.yaşanan her şey gözümün önündeydi. boş odayı izledim.sadece sabah ki yüzü geldi aklıma.havuzdaki hali, Sargı bezimi değiştirirken ki , hatta beni azarlarken ki halini bile, Nefes daraltısıyla kalkıp camın önüne geçtim. bir kaç dakika sonra içeri Alp girdi.
Alp: Abi .
Levent: gel aslanım." yanıma geldi durdu"
Alp: işler karışmış bu gün.
Levent: oldu öyle bir şey.
Alp: ee ne yapacaksın.
Levent: biraz kafa dinlemesi için süre vereceğim sonra gider konuşurum. sarp orada hem.
Azra'nın gözünden.
Eve girdiğimde kimseyle konuşmadan direk banyoya çöküp ağlamaya başladım. Asya bir iki kez kapıyı vurdu ama açmadım . Daha fazla ağlayamayacak hale geldiğim de dışarı çıktım. Asya kapının önünde ilaçlarla beni karşıladı.Elimi kaldıracak halim yoktu alıp odama geçtim. ilaçları içtikten sonra başımı yastığa koydum. bir kaç dakika sonra uyuya kaldım zaten. sabah kalktığımda aynaya baktım baya berbat görünüyordum .işe gidesimde yoktu izin için Ali'yi aradım.
Ali: dünya güzel naber. bak size yakınım istiyorsan seni alırım. beraber kahvaltı edip geçeriz oraya.
Azra: yok ben biraz hasta gibiyim bana bir hafta izin birde ilaçlarımı yazar mısın? bitmiş de bunlar.
Ali: güzelim yazıyım da iyi misin sen? sesin kötü geliyor.
Azra: iyim grip olmuşum biraz.
Ali: o ilaçlar grip için değil. Kriz sonrası içmen için. Moralini bozacak bir şeyler olmuş sesten belli. o zaman şöyle yapalım sen giyin kapıya çık kahve içerken bana anlat.
Azra: Ali hiç iyi hissetmiyorum.
Ali: aaa hadi. itiraz yok senin derdin benim derdim. oturur tüm gün sen düşünürüm sonra hastalar ölür senin suçun olur.
Tamam dedikten sonra . akan burnumu ve dünden kalan bayat makyajı sildim duşa girdim . duştayken aklıma onun dokunuşları geliyordu.saçımdaki şampuanı akıtıp direk çıktım. Tekrar ayna karşısındaydım. Göz altlarım hala mordu. Basit pratik göz altlarım kapatıp kırmızılıklar gözükmesin diye göz altlarıma siyah kalem ektim. baya Üniversitede Rock konserine giden ergen halim vardı karşımda. Bende saçta uyumlu olsun diye saçımı yandan ayırdım siyah Tişörtlerimi ve bilekliklerimi taktım.Çantamı alıp kapının önüne çıktım Ali beni karşısında görünce bir gülme aldı yüzünü.
Azra: ne var.
Ali: Geçmiş geldi aklıma aniden.
Azra: ne geçmişi.
Ali: konser tuvaletleri.
Azra: vallaha eve giderim.
Ali: tamam bin şaka yaptık.
Kafeye gidene kadar arabada oturup duman, Teoman dinledik. kafeye geldiğimde Masalardan birine oturdum . kahve söyledik. Sessizce otururken sessizliği bozan Ali oldu.
Ali: eee anlat bakalım.
Azra: neyi.
Ali: hadi bana ayak yapma en son bu makyaj ve bu kılıkta seni gördüğümde Serkan'la ayrılmıştınız. Ve seninin ağlaya ağlaya gözlerin şişmişti gizlemek içinde bulduğun boyalarla gözünü boyamıştın.
Azra: Serkan'la başladı ilklerim her şey şimdi Serkan yokken bazı şeylere cesaretim bile yok.
Ali: o öldü, bunu kabul et önce.
Azra: o konsere gitmemek için zorlasaydım.
Ali: adam ilk kez şarkısını kalabalığa söyleyecekti. Sen hayır desen de giderdi zaten. Senle ilgisi olmadığını kurtaramayacağını ne zaman anlayacaksın .
Azra: elimde değil o gittikten sonra onla cesaret ettiğim şeylerden korkar oldum. dışarda yemek yemek, kalabalık içinde bulunmak, aşk olmak..
Ali: bir dakika sen .... aşık oldun.... sen aşık mı oldun." o esnada telefonu çaldı, telfonda konuştuktan sonra " bu mevzuyu sonra konuşucağız güzelik. simdilik hastaneye gitmem lazım ama önce kargomuzu evine bırakalım.
Kafeden çıktıktan sonra araba ile beni eve bıraktı alnımdan öptü hoşça kal deyip gitti. eve gittim raftan kar küresini aldım masaya koyup onu izledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR
ChickLit+18 VE KÜFÜR İÇERMEKTEDİR !!!!!! .................................. HİKAYE 2 PERDEDEN OLUŞMAKTADIR ................................................................ 1.PERDE DOKTOR. Is çıkış saatinde duraga yürürken kacirilan Azranın iyilestirdiği ad...