Aşağı inip kahve koydum Ülkü yenge yanıma geldi. Elleri titriyordu.bqrdakla su alıp titeeye titreye içti. Bana döndu.
Ülkü: olanı merak ediyorsun demi?
Azra:Levent'le dinlemeyi tercih ederim!
Mutfaktan çıkıp içeri geçtim. Asu babanne ve Raif amca öylece tek bir noktaya bakmış oturuyorlardı. ÜLkü yenge Raif amcanın yanına geçti başını omzuna yaslatırıp saçlarını sevmeye başladı. Levent aşağı indiğinde hiç birinin suratına bakmadan yanıma geldi.
Levent: Toplantım var Akşam gelicem Liya ve kendine birde bana bavul hazırla tatile çıkalım Bu Lionel belasını atlatalım Liya çok korktu çünkü ona iyi gelir.
Azra: tamam hayatım, sen....
Levent: yok bişi
Raif:Levent!
Levent: Efendim Raif bey!
Asu:kuzum bir dinle bizi!
Levent: dinleyecek birsey yok!!
Yüzunu avcuma aldım. Yanaklarını sevdim. Gözlerine baktım.
Azra:aynı durum Liya'da basina gelseydi o seni dinlemeseydi. Bir şans ver lütfen!
Koltuğa geçtı. Ellerini önünde birleştirdi.
Raif: 18 19 yaşındaydım annen
seni söyledi. O zamanın deliliği mi?, aptallığı mı?. Aldır diye tuturdum sinirlendi.......30 sene önce....
Sena:Ne Demek aldır! Çocuğum o benim tabi seninde nasıl kıyıcam!
Raif: beni ilgilendirmiyor Sena ben bu hayatımla coluk çocuk mu çekicem! Her gün kapımda silah patlıyor benim o çocuk nasıl büyüyecek , sırf bana hırslarına alırlar öldürürler onu!
Sena: bu simdi mi aklına geldi Şerefsiz! " vurmaya başladı bana bağrîyor du kafayı yemiş gibiydi ellerini tutum ilkkez gözlerini dolmuş gördüm" ben seni sevdim! Ben sana güvendim Alemin abisi Raif ünsal Baba olmaktan mı korkuyor! Açık söylesene!seni kullandım desene!iki gece takılırim dedim hoşuma gidince elimin altında tutum şimdide ciddiye bindi kaçıyorum desene!
Annem kapıya çıktı abimle abim şaşkın gözlerle bir bana bir senaya bakıyordu.
Asu: ne oldu burada?
Sena: üzgünüm Asu hanım ama evlat yetistirmede kaldınız.
Asu:Senacım o ne demek?
Sena: şu demek oğlunuz daha yediği haltların faturasını kaldıramayacak kadar halsiyet yoksunu!
Asu: Sena kızım o nasıl konuşma yakışıyor mu sana! Bahtiyar amcan duymadan sen bana sesizce anlat olanı.
Raif:yok bisi anne ben haledicem.yarin gideriz biter gider.
Sena: bitmiyecek! Sen ol yada olma ben o cocugu büyütecem ne sana ihtiyacım var ne başkasına.
Asu; ne çocuğu?!
Sena: Raif efendi ile çocuğumuz oluyor tabi o evladını öldürme taraftarı!
Annem elini kaldırip susturdu Sena'nın karnına elini koydu. Sevdi sonra bana baktı yüzüme tükürüp tokat yapıştırdi.
Asu: benim böyle evladım yoktur. Olamazda Ne demek aldır! Sen bir anneye çocuğunu öldür nasıl dersin!
Raif: anne ne cocugu normal bir hayatimiz varmış gibi.
Asu: keşke aynısını baban deseydi de senin gibi evladım olmasaydı! Rauf bak buraya.
Rauf: efendim anne!
Asu: sena' da karnında ki bebekte senindir bundan sonra sahip çık kardeşinin beceremediği babalığı yap.
Sena: afedersiniz de ben eşyamıyım kimden alıp kime veriyorsunuz.
Asu:onu kastedmedim kızım! Babanı bilirim pek hoş bakmaz bu duruma hem seni babandan kurtarmak maksadım hemde bari babalık edemez amcalık etsin evladına görsün dünya kaç bucak. Rauf'tan yana da terdirginliğin olmasın kardeşinin aksine temizdir şereflidir. Ama istemezsende bu evde oda hep kızım olsun istedim bende ama allah nasip etmedi gelirsin kizim olursun torunumuda kimseye muhtaç kalmadan büyütürüz.
Annemin dediği olmuştu bir kaç ay geçmeden Sena ile abim evlenmiş sonrasında bebek de doğmuştu hastane odasına girdiğimde içimde buruk bir kirginlik oluştu. Beşiğe baktım kuçaģıma alacakken annem elime vurdu.
Asu: senin cezan bu oğlun olarak değil yiğenin olarak al kucağına.
Kucağıma alıp yatakta uyuyan Sena'ya ve kucağımda ki bebeğe baktım içim o gün ilkkez yangın yeri olmuştu. Kokusunu içime çektim. Döndüm ordakilere.
Raif: ben hatamın farkındayım ama dönsem çare etmez . Adını koysam bari izniniz olursa.
Herkes senaya baktı. Bana zamanında aşkla bakan kadının ruhu donmuş soğumuştu ne bir nefret ne bir sevgi vardı bakışlarında.
Sena:koy!
Raif: "kulağına eğildim. " Levent, Levent,Levent.
Ismini koyduktan sonra beşiğine koyup odadan çıktım. Sonraki 1 sene içinde abimle Sena iyice yakınlaştı. Levent onlara iyi gelmişti ben hatalarımın acısını bir bir gözlerimin önünde yaşarken son darbe geldi ruhuma. Abim babama 2. Kez baba olacağını söyledi. O gün evden çıktım bir kaç şişe içki alıp bizim kayalara geçtim. Uçurumdan sarkıttım ayaklarımı köşke baktım. O gün tanıştım ülkü ile motorunu çekti yanıma.
Ülkü: derbederler için güzel mekan ha !
Raif: bulasma kizim bana git işine!
Ülkü: ovv hem dertli hem tehlikeli takılan erkek ergen kızların gözdesi" dedikten sonra kahkaha attı"
O gün yakınlaştık ilkkez ben başımdan gecenleri anlattım. O beni teseli etmeye uğraştı sonra ne zaman canım sıkılsa buluştuk o yamaçta biz buluştukça yakınlaştık. Ta ki bir gün telefonumu açmayana kadar korkup evine gittim. Içeri girdiğimde yoktu. Etrafta dolanırken banyoda yerde hamilelik testini gördüm. "Pozitif" . Oturdum koltuğa gece geç saate geldi gözleri şismiş. Beni gördü önümde duran teste baktı.
Ülkü: merak etme sen demedin ben haledeceğim...!
Raif: olmayacak öyle birşey! Ben tekrar aynı hatayi yapmam bir sevdiğim kadını daha kaybedemem!
O gün eve geçtiğimde merdivende kan damlaları vardı ve ev boştu. Annemi aradım bir kaç kez açan olmadi babamı aradiğimda Sena'nın bebeği düşürdüğünü ögrendim. Benim cocuğum olurken onlar kaybetmişti. Sonra ki gün annemin yanına geçtim.
Raif: anne ben yine bir halt yedim. Ama bu sefer kaçmıycam anladım yaptığımı. Bir kez daha yaşayamam aynı şeyleri.
Ben konuşurken yüzünde gururlu bir ifade oluştu alnımdan öptü.
Asu: evlenmeden olmazı da bir öğretebilseydim sana güzel olurdu ama bari hatalarini baskasina yıkamayı ögrendin. Yarin gelinimi getir haftayada istemeye gidelim...
*******
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR
ChickLit+18 VE KÜFÜR İÇERMEKTEDİR !!!!!! .................................. HİKAYE 2 PERDEDEN OLUŞMAKTADIR ................................................................ 1.PERDE DOKTOR. Is çıkış saatinde duraga yürürken kacirilan Azranın iyilestirdiği ad...