KARGAŞA

186 3 0
                                    

Raif amca Leventin dizine elini dizine koydu Levent ayağa fırlayıp kalktı.

Levent: babannem ve Annem olmasa hayatta bile değilmişim vay anasıni satıyım ya.

O esnada Sarp içeri girdi şaskın bakışlarla.

Levent: ooo kardeşim de geldi. O da biliyor mu bu yalanları.

Sarp: ne yalanı ?

Levent: Sarp ikimizde Raif efendini  piçi imişiz tek fark ben istenmeyenim!

Sarp: kafam karıştı. Senin baban mı benim babam benim ki mi senin? 1 babanne kim 1 harfi degistirip isimleri oyle koy dedi sana insallah ben amcamın çocuğu çıkarım hiç benzemiyom çünkü sana.

Levent: bu piç yüzunden ciddi de kalamıyom!

Kapıyı çarpıp çıktı. Sarp'ın omzun aelimi koydum ona baktım.

Azra:konuya odaklanmıyorsun bilader!

Sarp: Levent kardeşimmiş babamın çocuğuymuş ben bunu 5 yildir biliyom ki!

Azra: soylemedin mi Levent'e.

Sarp: kafasında mermi deliği olmasa o sıra söyleyecektim de kaynadı.

Azra: sen çok tuhaf bir insansın!

Sarp: babama çekmişim!

Raif: biz bunu erken çıkardık ondan oldu hep!

Ülkü : fırından poaça mı çıkarıyon! Gayyette yakışıklı benim oğlum.iyi ki doğurdum!

Raif: demin burada yasananin farkindasiniz demi!

Ülkü:ne bana bakıyorsun gayyette güzel oldu. Her gece yatarken amca demesinin zoruna nas gittigini anlatiyorsun al iste .

Raif: artık Raif bey diyor onu napcaz.

Sarp: amca demiyor en azından .

Raif: yok kafam güzelken yaptım seni ondan böyle oldu.

Sarp: orayi ne kariştiriyon şimdi.

Olay orgüsünün saçmalığı ve Sarp'ın vurdum duymazlığı beji benden almıştı Lıya gözlerini ovuşturarak aşağı indi. Bana uzandı kucağıma aldım omzumda uyumaya devam etti.

Raif: babasına çekmiş!

Azra: Levent'te öyle ne hissetiği nasıl tepki vereceği tamamen sizin karkaterinizde ona göre yaklaşın.

Odaya gittim dediği gibi bavullara kıyafetleri doldurdum. Liya hala uyuyordu. Levent geldi kapıda karşıladım boynumdan kokumu içine çekerek öptü.

Levent: Ceyhun valizleri arabaya yerlestir. " bana döndü' Liya nerede?

Azra:üst katta.

Yukarıya gitti hiç birşey düşünmek istemiyor gibiydi. Yol boyu da sesi çıkmadı. Ormanlık bir arazide ufak çaplı bir dağ evine geldik. Liya hala uyuduģundan Levent onu kucağına aldı. Içeri geçtik onu yatağa yatırdık. Odaya gjttiğimizde Levent beni kendine çekti elini boynumdan saçlarıma doğru götürdü.alnımi alnına dayadı.

Levent: Herşeyi unutmak istiyorum. Hiç birşeyi hatırlamamak.

Kafamı salladım beni öpmeye basladı. Gömlegin düğmelerini açarken beni yandaki dolaba yapıştırdı. Üzerimde herşey tamamen çıkmıştı. Kucağına alıp yatağa yatırdı. Boynuma küçük öpücükler kondurdu. Saçlarımı sevdi erkekliğini çıkarıp içime soktu. Canım her zamankinden çok acıyordu ama sesimi çıkarmadım. Bittiğinde durdu. Gözleri dolmuştu.

Levent:çocukluğumda ki kahramanım beni öldürmek istemiş Azra, babam beni zorunluluktan sevmiş...

Sarıldım kokusunu içime çekip öptüm.

Azra:öyle değil. Seni korumak için sevdiği adamı kaybetmeyi göze almış bir annen ve senin için evladını harcamış bir babannen var. Seni öz de olmasan canından çok seven bir baban olmuş. Bu hikayede tek suçlu Raif amca oda çok pişman pişman ki seni bu yaşina kadar o getirdi.

Onu ilkez bu halde gördüm gögümde uyudu saçlarını sevdim. O sert kayayı nasıl çatlattıklarını aklım almıyordu. Mideme saplanan ağrı ile tatili erken bitirip eve döndük. Odama çıktım biraz uyuduktan sonra aşağıdan gelen gürültü ile uyandım. Levent Raif amca ile lavga ediyordu. Yavaşca aşağı inerken son basamaklara geldiğimde başım dönmeye başladı.

Azra:Levent....

Merdivenden düşecekken koşup beni tutu. Gözlerimi açtığımda hastanedeydim. Levent korku dolu gözlerle bana bakıyordu.  Gözlerimi açtığımı fark edince kalkıp saçlarımı sevdi öptü.

Levent:çok korktum, sana birsey olsa ben yaşayamam.

Azra: bana birşey olsa Liya için yaşamalısın.

Ali içeri girdiğinde ayağa kalktı. Ali suratında pis bir sırıtışla bakıyordu.

Levent: neyi var kötü birşey mi?

Ali: yani dünya için kötü ama sizin için iyi(!)

Azra: o ne demek.

Ali:Liya abla oluyor demek!

Levent şaşkın gözlerle bana baktı. Koştu sarılıp öpmeye başladı. Eve geldiğimizde Asu babanne yanıma geldi ellerimi tutu.

Asu: neyin varmış güzel kızım.

Azra: birşeyim yok sadece..."Liya koşup bana sarıldı"

Liya:neyin var anne.

Levent: abla oluyorsun ufaklık!

Yaşasın diye bağırıp koşmaya başladı.  Ortalıkta dolanıyor herkes bize sarıldı tebrik etti. Akşam odaya geçtiğimizde Levent beni kendine çekti yanaklarıma birer öpücük kondurdu.

Levent: bundan sonra hep ben yanında olacağım! Bir daha aynisini yaşayamam.

DOKTORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin