Levent'in gözünden.
Sabah toplantı için uyandım dişlerimi fırçaladım gömleğimi giyerken Pencerenin yanındaki göçüğe baktım. Nasıl o sözleri söyledi bana . diye düşünmeden edemedim. kol düğmelerimi çekmeceden çıkarttım. Elime baktım mor ve kesilmişti. ağrıyordu. Azra'ya öfkemi çıkarttığım duvara tekrar baktım. yataktaki fularını alıp elime sardım kokladım hala kokusu vardı. Aşağıya indim Fuat'ta seslendim.
Levent: Fuat bak buraya.
Fuat: efendim abi.
Levent: Sarp nerede?
Fuat: o sabah yengeye gitti Azra abla yokmuş kahvaltıya çağırmışlar.
Levent: Azra neredeymiş? neyse boş ver. Toplantıya gecikmesin. Birde bir usta çağrın duvarla Aynayı halettsin.
Fuat: abi eline bir baktır be hastanede istersen sonra toplantıya geçeriz istersen.
Levent: tamam "hastaneye gitmek üzre arabaya bindik. hastanenin önüne geldiğimizde hastanenin tabelasına baktım" Fuat oğlum başka hastane mi yok.
Fuat: varda abi sen en çok burayı seviyorsun diye yakın ya bide. "suratıma sırıttı"
Levent: "Derin bir nefes aldım" iyi yürü. "Acile girip girişte oturdum. bir kaç dakika sonra önlükle içeri Azra girdi."Ben burada olmazsın diye düşünmüştüm.
Azra: buyurun neyiniz var.
Levent: sen ciddimisin." gözlüğüne önüne indirdi" iyi elim kesildi. " elimi tutu tek kaşını kaldırıp, fulara baktı" Evde sargı bezi bulamadım.
Azra: "elimi bırakıp arkadaki masaya döndü" o bölgeyi temizleyip dikiş atcağız ama önce röntgene bir gidin, kırık var mı bakalım. "Röntgen çıktıktan sonra tekrar odaya gittim. röntgenlere baktı" kırık yada çatlak yok. kesiği temizleyip. dikiş attıcağız." ayağa kalktı yandaki masadan iğne aldı. bölgeyi uyuşturdu dikişi attı. Sargı bezini alıp sardı.Fuları alıp masasının üzerine koydu."
Levent: fuları versene. "donuk bir bakışla masanın üzerindeki fuları alıp elime sardı"
Azra: " masaya geçti bilgisayardan ilaçları yazıp reçeteyi uzattı" bunları aşağıdaki eczaneden alırsın. 3 günde bir pansumanın var . haftaya kontrolden sonra alınabilir.
Levent: cidden böylemi olacaksın.
Azra: evet.
Levent: pek ala Doktor hanım işiniz biriyse benimde çok önemli bir toplantım var ona yetişeceğim izninizle.
Dedikten sonra kapıyı çarpıp çıktım . arabaya bindim. Elimdeki fulara baktım. şirkete girdiğimizde indim kapıdan girdiği anda Seher'le karşılaştım.
Seher: ay Leventciğim eline ne oldu. kıyamam ben sana.
Levent: bir şey yok baban geldi mi?
Seher: geldi oda seni bekliyor içerde
yanağıma öpücük kondurup toplantı odasına gitti. sağlam elimle sildim ama pek geçtiği söylenemez. iki dakika sonra arkadan Sarp geldi.
Sarp: abi eline ne oldu.
Levent: Dikiş attırdım , bezin varsa şu yüzümü silsene.
Sarp: emiklemiş vampir gene. dikkat etsinde Azra'da onu emiklemesin.
Levent: Azra'nın çok umudundayız ya sanki.
Sarp: yok be abii kız seni seviyorda korkuyor işte.
Levent: ondan mı sabahın köründe o adamla yatmaya gitti.
Sarp: yok abi o durum başka sen çok yanlış anlamışsın bu hani dışarı da yiyemiyor ya onun şeysine . Kahvaltıya gitti.
Levent: iyi neyse bana ne ne yaparsa yapsın. " toplantı odasına baktım birde sarpın yüzüne" oğlum bunlar iş ayağına beni yiyecek ya.
Sarp: yapacak bir şey yok abi hadi girelim.
Kapıdan girdiğim anda Vedat abi boynuma sarıldı.
Vedat: oo damat nasılsın .
Levent: damat derken.
Seher: Allah söyletti heral de "yapmacık bir tavırla "babacım ama aa
Levent: toplantıya geçelim . boş muhabetlere gerek yok bence. " gerile gerile masaya otudu bıyıklarını ovuşturdu kaşını çattı" Buyur Vedat abi sıkıntı neydi.
Vedat:Evlat sizin yük gemilerine kota konmuş bizim mallar eksik geliyor.
Levent: olabilir.
Vedat: aa Levent evladım. Bak ben zor duruma düşüyorum.
Levent: Vedat abi Her malın bir kotası var herkese konuldu bu, silaha da , benzine de, beyaza da. sana özel yapılan bir şey değil bu. Herkese aynı imkan.
Vedat: e ben herkes miyim? ayıp ediyon şunun şurasında .
Levent: Vedat abi herkes den bir farkın yok.
Vedat: öyle deme kız alır kız veririz.
Levent: Vedat abii "ben lafa girmeden içeriye Azra daldı." Azra ne oluyor.
Vedat: Kim bu densiz.
Azra: ayıp ediyon amca ben sana kızını fahişe gibi kulanan pezevenk diyor muyum. Gerçi sen kullanmasanda kızın hali belli. "ayağa kalktım"
Levent: Azra " bana yaklaştı burnumu dibine girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR
ChickLit+18 VE KÜFÜR İÇERMEKTEDİR !!!!!! .................................. HİKAYE 2 PERDEDEN OLUŞMAKTADIR ................................................................ 1.PERDE DOKTOR. Is çıkış saatinde duraga yürürken kacirilan Azranın iyilestirdiği ad...