5.BÖLÜM: ALABORA

2.2K 31 4
                                    

Otopark yolundan gidip taşlık yola çıktım hızlı hızlı yürümeye başladım. biraz ilerledikten sonra eski model modifiyeli bir araba yanımda durdu.

Adam(1): şiit güzellik vardiziyaan bitmediyse bir turda biz binelim mi.?

Azra: defolun yoksa, o konuşamayan ağzını yamulturum.

Adam(2): hadi parası neyse vericez " cüzdanından bir miktar para çıkarttı kafasını bile dik tutamayacak kadar sarhoştular." 500 yeter mi.

Azra: ne diyorsun lan, bak yedi sülaleni tek elekten geçiririm siktirtme belanı defol." arabayı önüme çekip durdular. arabadan indiler etrafımı sardılar." Bakın gidin şuradan " biri kolumdan tutu."

Adam(1): ulan güzellikle sorduk demi. Arka mahalle kaşarı. "o esnada arkadan Levent geldi"

Levent: hayırdır ne oluyor burada.

Adam: sen karışma conjon geç villanda yüz. bizim sırayla 1 +1 3 mü oluyor o kadarlık bir işmis var ablayla.

Azra: ben hallederim,"adamın kolumu çekmesiyle arkamı döndüm"  Eline verdirtme lan sende bir yerini.

Adam(2): off bide atarlı severiz.

Levent:" Ben daha çok seviyorum ama" diyerek iki adamada birer tane geçirdi." bana dödü koluma baktı" iyi misin?

Azra: iyi......" adamın bira şişesini Levent'e Salladığını gördüm" Dikkat et....." demem kalmadan kafasına bira şişesini yedi" Levent iyi misin? "sinirliydi ayağa kalktı adam hala suratına küfür ediyordu."

Adam(2): Ulan bir fahişe için adamın girdiği kavgaya puşt. biz becerlim sonra alırsın be" Belinden silahını çıkartıp Küfreden adama yaklaştı. Silahı adamın ağzına soktu"

Levent: sen bence tek parça kalmak istiyorsan konuştuğun lafa dikkat et!

Adam(1): allah allah artiste bak! Seviyorsa böyle giydirip salma sokağa!

Azra: ulan arkadaşının ağzında namlu var kafası patlıycak daha konuşuyorsun ! Levent çıkar sende şunu gidelim.

Levent: Fuat'a söyle götürsün seni benim işim var!

Azra: Levent bırak elindekini. Içeri geçelim hadi lütfen

Silahı çıkardı beline geri taktı. aradan bir kaç dakika sonra adamlar geldi. Ceketini çıkartıp omzuma örtü gozlerime bakıyordu hem sinirli hem yaralıydı. Adamları yokuştan inince bizde sesiz sedasız eve kadar yürüdük eve girdiğimde kaşının üstündeki ve ensesindeki kesiklere baktım. Dikiş atmak için çantadan malzemeleri çıkarttım. İşim bittiğinde bandaj yapıştırdım. Belimden tutup kucağına çekti.

Levent: niye gittin .

Azra: "kalkmaya çalıştım ama daha çok kendine çekti." Levent bırak, yapma.

Levent: niye gittin.

Azra: Levent "Elini boynuma koydu. Dudaklarımı dudaklarına değdirdi.Öptü." Levent ne olur bak benim bir kez daha sevdiğim adamı kollarımda kaybedecek gücüm yok izin ver, Sana bağlanmadan gidiyim." gözümün önüne gelen saçı çekti boynuma yapıştı."

Levent: " boynumu bırakıp dudaklarıma yaklaştı." bırakamam ben bundan sonra sensiz yaşamanın bile hayalini kuramam." boynumdan başlayıp dudağıma kadar küçük öpücükler bıraktı"

Azra: Levent, Dur " omzumdaki elbise askısını indirdi" Levent 

Omzumu öptü sonra diğer askıyı da indirdi. ayağa kalktık Elbise üzerimden düştü . gömleğini çıkartırken öpmeye devam etti. Pantolonunu indirdi. beni kucağına Alıp odaya çıkarttı. yatağa yüz üstü attı . Erkekliğini kalçamdan içeriye soktu. acı ve zevk ile inledim. nefesim hızlandı. üzerime doğru yattı. sırtımı öpmeye başladı. sıcak nefesini ensemde hissettim. içimden çıkıp beni ayağa kaldırdı , yüzüme baktı. dudaklarıma yapıştı . Beni yatağa itip kafasını bacaklarımın arasına soktu. Elimi çarşafı sıktım. Hızlanınca tutup kafasını bastırdım. Dudaklarını  çektiğinde üzerime  çıktı. Üzerime yatıp boynumu emmeye basladı. Boynumdan kafasını çekti  Ayağa kalktı bana baktı. Arkasındaki dolaba geçti dolaptan prezervatif paketini çıkarttı ağzıyla açtı sonra tekrar üzerime çıkıp boynumu öpmeye başladı. durdu gözlerime baktı yüzümü okşadı sonrada erkekliğini içme soktu. acı ile tırnaklarımı sırtına geçirdim.ensesinden tutup boynunu öpmeye başladım.

DOKTORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin