Azra'nın gözünden.
Levent: öfke ile ayağa kalktı" Azra " burnunun dibine girdim yakasına yapıştım" ne yapıyorsun sen.
Seher: Levent bu densize bir şey demiyecek misin??!! hadsiz birde Ayrıl.
Azra: Levent sen bu gereksiz 60cclik ayaklı memeyi kovuyor musun? " dudaklarına yaklaştım elimi erkekliğine attım. ai bir irkilişle dona kaldı" yoksa onun gözü önünde hiç görmek istemeyeceği şeyleri mi yapayım?
Sarp: ovv Doktor şov yaptı.
Azra: " elimi biraz hareket ettirdikten sonra . biraz daha yaklaştım" kovuyormuzun seni masaya yatırıp üzerine çıkıp...
Levent: dışarı.
Seher: Levent bu ne deme...
Levent: seher dışarı çıkın dedim.
Vedat: evlat ..
Levent: DIŞARI. " herkes çıktıktan sonra nispetle Sehere baktım . sonra kafamı çevirip Levent'e baktım" ne oluyor.
Azra:sen dedin benim olan benim sen benimsin ben senin. benim olana kimse göz dikemez diktirmem de. "dedikten sonra dudaklarında yapıştım. belli bir süre öptükten sonra durdu. gözümüz kapalı belli bir düre nefesimizi hisetik sadece."
Levent: arabaya git geliyorum. hemen.
Koşarak arabaya koştum kapısında Fuat bekliyordu.
Fuat: koparmışsın kıyameti. yalnız fazla sıkmasaydı fena patlar.
Azra: neyi.
Fuat: boş ver sen boğayı coşturmuş şun zaten gelişe bak.
Fuat'tın kapıyı açmasıyla arabaya bindim iki üç dakika sonra Leventte gelip yanıma oturdu. Kendine çekti kucağına başladı öpmeye başladı. durdu yüzüme baktı yüzümü sevdi.
Levent: ben seni çok özledim. "
öndeki Fuat'ın öksürmesiyle kucağından inip yan koltuğa oturdum kafamı koltuğa koyup yüzüne baktım. oda bana baktı arabadan indiğimizde evin kapısını açtı ceketini çıkartıktan sonra beni kucağına alıp öptü bacaklarımı beline sardım öpüşerek yatak odasına gittik. beni indirdi düğmelerini açarken yinede dudaklarını bırakmadım. gömleği çıktıktan sonra pantolonunu indirdi. benim pantolonumu ve Tişörtümü çıkarttı. üzerime çıkıp boynumdan öperek aşağıya doru indi. sonra tekrar dudaklarıma geldi elini iç çamaşırından içeriye soktu parmaklarını içeride hareket ettirmeye başladı vücudum kasılıyordu. nefeslerim sıklaştı. Dudağına yapıştım .bacaklarımı acı ve zevkten kapatıp durdum. sonra elini çıkarıp boynuma koydu boynumu emmeye başladı.aşağıya doğru kaydı tek eli le göğüslerimi sıkmaya başlad. iç çamaşırımı çıkarttı. karnımdan aşağıya ufak öpücükler bırakarak indi.bikini bölgeme indiğinde ani bir kasılma hissettim.yatağın kenarındaki metal yeri tutup sıktım. hızlanmasıyla çığlık attım. ayaka kalktı beni çevirdi.erkekliğini kalçamdan çeri soktu. saçımdan tutup içimde ileri geri hareket etmeye başladı ben bağırdıkça saçımdan tutup biraz daha kendine çekti. içimden çıktık tan sonra beni ayağa kaldırdı. kendi oturdu kucağına geçtim. erkekliğini içme sokmasıyla nefesim kesildi kafamı öne eğdim. çenemden tutup kafamı kaldırdı. dudaklarıma yapıştı. ben canım yandıkça bağırmamak için onun dudaklarına daha sert yapıştım. sonunda durduğumda halim kalamamıştı. kucağına alıp duşa soktu. lifi köpükledi sırtıma sürmeden önce bir öpücük kondurdu omzuma. beni yıkadıktan sonra bende şampuan alıp saçına sürdüm elimden köpüğü alıp burnuma sürdü. bende köpüklü elimle erkekliğini tutup oynamaya başladım vücudu kasıldı. duş fıskiyesini açtıktan sonra yere eğilip kasıklarında dudaklarımı dolaştırıldıktan sonra ağzıma aldım. Levent Elini arkadaki fayansa yapıştırdı. nefeslerini hızlandı ayağa kalktığımda ağzımın kenarındaki kalıntıyı sildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR
ChickLit+18 VE KÜFÜR İÇERMEKTEDİR !!!!!! .................................. HİKAYE 2 PERDEDEN OLUŞMAKTADIR ................................................................ 1.PERDE DOKTOR. Is çıkış saatinde duraga yürürken kacirilan Azranın iyilestirdiği ad...