7.BÖLÜM: HAVUZ

1.3K 25 0
                                    

Sabah uyandığımda yanımda yoktu bende ayağa kalktım. Kıyafet dolabına yöneldim. gömleklerden birini üzerime geçirdim. Kollarım gömleğin kolu Kolumun yarısına geliyordu. kolları katlayıp. Koridora çıktım. Koridorda Sarp'la karşılaştık. Gülerek bana baktı.

Azra: ne bakıyon!!

Sarp: Aslan dün gece kedi kesilmiş. kürkünü kaybetmiş.

Azra: Sana bir teperim duvardan seker merdivenden aşağı top gibi inersin.

Sarp: tamam ya ne kızıyorsun şaka yaptık.

Azra: tamam tamam kızmadım "yanağına ki kere yavaşça vurdum."

Sarp: Doktor biz sana şimdi ne diyeceğiniz. Doktor hanım mı?, Büyük Abla mı?, Yenge mi? Malum gece bir ekşın yaşanmış.

Azra: a a bana diyene bak. Bizim ahtapot Asya tutmuş seni boynunda damga var?

Sarp: Uyma bana senin ki bahçede havuzda. "kulağıma yaklaştı". Bikini ayarlayım mı sana böyle kırmızı kırmızı.

Azra: oğlum ne bu kırmızı takıntısı, Ben böylede girerim bırak!! "ayaklarımı vura vura Merdivene yürüdüm"

Sarp: Asya yemek yolladı sana yemez o  orada dedi.

Azra: bakarım bir ara.

Sarp: o yemek yemez dedi. Bende Levent'e dedim zorla yedirecek.

Azra: iyi.

Merdivenden ini Havuza gittim, Geldiğimde yüzüyordu. Beni Fark edince kenara doğru yüzdü Kollarını havuz kenarına koydu. Saçını salladı.

Azra: yaptığın çok ayıp. bir insan öyle bırakılmaz.

Levent: bırakmazsam bu kadar güzel göremezdim.

Azra: üzerimde iç çamaşırları ve Senin gömleğin var.

Levent: e yakışmış işte." geri çekildi." Gelsene.

Azra: mayom yok.

Levent: gerek yok." kaşlarımı kaldırıp baktım." bari ayaklarını sok .

Azra:"Terlikleri fırlatıp kenara oturdum ayaklarım soktum, Leven'te baktığımda dudağını ısırıyordu" Seksi olmaya mı çalışıyorsun.

Levent: " yaklaştı" Seksi olmak istesem kendi dudağımı ısırmam"bacağımı öptü ve havuza çekti moron, yüzeye çıktığımda Kollarını iki kenar koydu." seninkini ısırırım. "yaklaştı dudağımı ıssırdı" ne oldu bir dondun kaldın fazla mı etkileyici.

Azra: yok sabahın körüne, itin biri beni havuza çekti de.

Levent: öküz doktor.

Azra: romantik ceset.

DOKTORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin