8.BÖLÜM: GOBLİN

1K 24 0
                                    

Havuzdan çıktıktan sonra odaya gittim. Yatağın üzerinde bir kaç poşet vardı. çıkartıp içindekileri yatağa serdim hiç biri benim tarzıma yakın değildi. poşetteki eteklerin arasından kotlardan birini giyindim. sonra ıslak gömleği üzerime geçirip .levent'in odasına girdim dolapta sadece takım elbiselerin yanında bir iki tane Sweat gördüm. içinden birini çalıp üzerime geçirdim. ben odadan çıkarken Banyodan çıkan Levent'le göz göze geldik.Üzerimdeki Sweate baktı.

Levent: "kafasını salladı, bende salladım iki üç kez daha aynı şeyi yapınca, Derin bir nefesle konuşma kararı aldı." yeni kıyafetlerin giymek yerine neden benim kıyafetimi giyiyorsun.

Azra:canım böyle istiyor

diyerek kapıdan çıkıp gittim Alt katta masanın üzerinde yemek kapları vardı. Onların kapağını açtım masaya yerleştirdim Mutafağa gidip bir kaç şey daha hazırlayıp yerleştirdim. Merdivenden gelen sese baktığımda Levent. Elinde Telefonla konuşarak aşağı indi konuşma baya hararetli idi. Gelip masadaki tostlardan birini aldı odanın içinde yürüyerek konuşmaya devam etti. Bende peşinde çay bardağı ile geziyordum. . Elimden çayı alıp yürüyerek tekrar üst kata çıktı .bende bağdaş kurup koltuğa oturdum elimi yanağıma koydum süngerbob izledim. beş on dakika sonra elinde patlamış mısırla Sarp yanıma geldi. mısır tabağını uzattı.

Sarp: yemeğini yedin mi.

Azra: " gözümü kaçırdım " yedim.

Sarp: Yalan , İlk girdiğimde 5 tost vardı birini Levent kaptı. Tabaklarda çatal kaşık izi yok çay doldurulup bırakılmış.

Azra: Çakma Müge anlı

Sarp: Levent'te Sıktıysan canını sıkma " kalktı masaya gidip tostlardan birini alıp ağzıma sokmaya çalıştı" ye.

Azra: ya tokum ben.

Sarp: Değilsin. Ye şunu.

Azra: ne biliyon sen benim midemi. 

Sarp: Asya anlattı 4 kez hastaneye yatmışsın o mideden. Birinde gece vakti sokağın ortasında baygın bulmuşlar, diğerinde evde kafanı cam sehpaya çarpmış sın bayılırken ye şunu." oflayarak elinden alıp tostu kemirdim" Bak insanlar acı şeyler yaşıyor. kimi pes ediyor kimi umursamadan devam ediyor, kimide güçlü sağlam durucam derken bazı şeyleri unutuyor, insan olduğunu duyguları olduğunu. Demem o ki güçlü dur ama insan olduğunu unutmadan. Yemek yemek insanı güçsüz yapmaz.

Azra: güçle alakası yok yiyemiyorum.yani yiyecekken bıkkınlık at şunu diyor.

Sarp: Anlıyorum ama yemen lazım. hadi.

 o sırada merdivenden aşağı Hala telefona konuşur vaziyette, Levent indi. Bu sefer de bahçeye çıktı.

Azra: yeşil gözlü  goblin.

Sarp: o ne be. 

Azra: gıcık etti. Ya bu ne bir bırak geç oturalım yok telefonla konuşa konuşa dünyayı gezecek.

Sarp:" güldü, tekrar masaya gidip bir tost daha getirdi" İyi onun süresi bitene kadar sende bunu ye .

oflaya poflaya onuda yedikten sonra odaya girip kapıyı kitledim. Yarım saat sonra Levent gelip kapıyı çaldı.

Azra: ne var.

Levent: Kahvaltı yapalım demiştin beraber.

Azra: sen Telefonla dünyayı gezerken ben yaptım. ayak üstü seni de besledim.

Levent: Tamam Film izleyelim.

Azra: Gerek yok evime bırak beni.

Levent: Neden? Bide şu kapıyı açarsan.

Azra: Keyfim öyle istiyor.

Levent: Doktor. açıyor musun kapıyı." yerimden kalkıp kapıyı açtım." ne oluyor.

Azra: yok bir şey. eve gidebilir miyim?

Levent: yanlış bir şey mi yaptım?

Azra: hayır.

Levent: e neyin Tribi bu.

Azra: Trip atmıyorum. Telefonum ve kıyafetlerim evde.

Levent: Yüzünden belli Bir şeye kızmışsın.

Azra:Tamam ben Sarp'a söylerim o bırakır " ben giderken çekip duvara yapıştırdı Elini iki yanıma koydu." bırakır mısın.

Levent: sen ne olduğunu anlatmadan bırakmam.

Azra: sen anlamayacak kadar aptalsa benim anlatmamın ne anlamı var.

 dedikten sonra itip aşağı indim Sarp'a söyledim Önce Levent'e baktı. Sonrada tamam diyerek arabaya geçtik."

DOKTORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin