Üzerimi giyinirken bana bakıyordu . Aynadan gördüğum yansımada ki sırıtışı çok sevimli olsada onu o yataktan çıkarmam gerekliydi.
Azra: bu hiç hoş değildi!
Levent: ben iyi baba olmaya çalışıyordum(!)
Azra: iyi bir ortak ol ve yataktan çık Toplantı var!
Levent: Toplantı seninle Değil mi?!
Azra: evet kalk ama yinede.
Levent:toplantıyı yatakta yapabiliriz bence
belimden yatağın içine cekti arkamdan sarılıp boynuma öpücükler kondurmaya başladı.
Azra: LEVENTHH TOPLANTIH!
Levent:tamam Azra hanım sizin sevkiyata " pantolonumun fermuarını açtı. " 2 gemi ayarladık
parmağiyla gösterip pantolonumun içine soktu parmakları hareket ederken vücudum kasılıyordu.
Azra: Levent yeni yaptık olmaz!
Levent: Nasıl yani sevkiyat gemisi en son sizin icin kalklı 3 " işaret parmağını da kaldırıp oynatmaya başladı içim tuhaf oluyordu" ay oldu yeni sevkiyatınız yok ise neden benimle toplantı ayarlamak istediniz.
Azra: demek böyle oynuyacaksın! " elimi arkaya atıp erkekliğinde gezdirdim" son yolladığınız iki gemi kısa sürede iletti teslimatı(!)
Levent: " bana baktı" umarım b
Gemi kastedmişsindir!Azra:bilemeyeceğim artık(!)
Levent: öyle mi?!
Arkamı döndüm. Öpücük kondurup ayağa kalkıp pantalonu çıkarattım. Kucağına oturdum kalcamı harket ettirmeye başladım. Dikkati bayağa dağılmış duruyordu.
Azra: gemi hacimleri taşınacak Malın miktarını qzaltmamıza sebep oluyor. Hem legal hem ilegal " yanakları kızarmıştı kendini kasıyor olduğu çok belliydi." 3 gemi veya hacimleri daha büyük gemiler istiyoruz!
Levent: başlarım toplantıya!
Sırt üstü yatağa yatırıp erkekliğini icime soktu boynuma öpucükler kondururken bütün vücudum kasılmıstı.
Azra: bu... bu hissi ne kadar sevsemde toplantıya uygun olmayan hareketler!
Levent: hacmi daha geniş 3 gemi ama teslimat biraz geç olur. Sürekli çalışan gemiler bunlar.
Azra: fark ettim(!)
Boynuma ufak opucukler kondurmaya basladı sonra durup yüzume baktı.
Levent:ömrüm ne kadar bilmem ama her saniyem bu gözlere hapis geçsin isterim.
Azra:ömrüm ne kadar bilmem ama bir saniyem bile kokundan mahrum kalmasın isterim.
Öylece sarıldık. Sonra üzerimizi giyinip aşağı indik. Liya gözlerinde yaşlarla bize doğru koştu.
Liya:o geldi korkuyorum!
Azra:kim?
Liya: Leo!
Içimi kaplayan korku boğazımı düğümledi . Levent şaşkın gözlerle bana bakıyordu.
Levent:ne oldu güzelim?
Azra: Boris'in oğlu Lionel . Niye geldi bilmiyorum ama bu iyi haber olamaz.
Içeri geçtik koltukta oturmuş babasının bastonu ile pis sırıtışlarla bakıyordu.
Lionel: piçinin sahibini bulmuşsun! Ama babam bundan hoşlanmazdı!
Azra:o adamın neden hoşlandığı umrumda değil!
Lionel: baban hakkında doğru konuş bence saygısızlık etme.
Azra: defol git!
Ayaģa kalktı burnumun dibine geldikten sonra eğilip Liya'ya baktı. Saçlarının ucuna baktı.
Lionel: son kesimden sonra uzamış ufaklık!
Liya: git burdan!
Lionel:piçlerin adabı bu kasar sanırım.
Levent:" yakasından tutup kaldırdı" düzgün konuş yoksa çeneni düzlerim!
Lionel: ovv yakışıklıma bak! Beni hatırlamadın değil mi?
Levent:hatırlamam mı lazim!
Lionel: kafasına sıktığın kadının oğlunu tanımamak terbiyesizlik ama!
Levent: Alica (!)
Lionel: Annemdir kendisi.
Levent: Boris ve Alica (!)
Lionel:ironik bir aile olduk değil mi? Piç bırakılıp sonra ailesini bulanlar(!)
Levent:" yakasına yapışıp duvara geçirdi" ulan siz elimden almasaydınız kızımı zaten beraber büyuyorduk! Pic senin gibi babası istemeyenlere denir!
Lionel:ömrümün tamamında amcama baba diyerek büyümedim en azından!
Arkasını döndü Asu teyze ve Raif amca korkulu gözlerle bakıyordu. Lionel' i ensesinden tutup kapının önüne fırlattı.
Levent: Ailemden uzak duracaksın! Yoksa seni de ananla babanin yanina yollarım!
Lionel:kardeşimi almadan gitmem merak etme!
Tekrar yakasına yapıstı arabaya yaslayıp ardı ardına yumruklar gecirdi Lionel'in ağzı burnu kan içindeydi
Liya:Baba!
Dondu bir an arkasına baktı. Liya titreyerek bacağıma yapışmıstı. Lionel'i yere fırlatıp içeri gecti koltuğa oturdu Liya yanına geldi. Yüzünü okşadı.
Liya: üzülme ben beni istediğini biliyordum o beni üzemez.
Gözleri Doldu Raif amcaya baktı. Sonra gülümseyip Liya'ya sarıldı.
Levent: tabi istedim seni sen benim hayatımın aydınlık koşesisin.
Liya:seni çok seviyorum baba!
Gözleri daha çok doldu sarıldı yukarı çıkarırken Raif amca kolunu tutunca çekti. Biraz sonra yukarı çıktığımda ikisi uyuya kalmıştı. 5 yıldır bu manzarayı görmenin hayali ile uyanmıştım ama böyle değildi gögüsüm daralıyordu. Lionel'in gelişi sadece bu kargaşa ile son bulmayacaktı. Hiç bir zaman bulmaz 5 yılda 4 kez geldi dördünde de zararların en büyüklerini verdi ve gitti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR
ChickLit+18 VE KÜFÜR İÇERMEKTEDİR !!!!!! .................................. HİKAYE 2 PERDEDEN OLUŞMAKTADIR ................................................................ 1.PERDE DOKTOR. Is çıkış saatinde duraga yürürken kacirilan Azranın iyilestirdiği ad...