22.BÖLÜM: Tİ AMO

442 7 0
                                    

Sabah arkamdan sarılan Levent'in boynuma kondurduğu öpücükler ile uyandım fakat gözümü açmak pek işime gelmedi.elini karnımdan aşağıya doğru kaydırıp iç çamaşırımın içine soktu. irkilerek ona baktım.

Levent: ne var hani yaramazlık istiyordun.

Azra: senin belin sakat değil miydi?

Levent: "parmaklarını içeri sokmasıyla bağırdım" ben bırak belimi kafam kopsa bırakmam." elini oradan çekip çenemi tutu erkekliğini kalçam içeriye soktu. yanağıma dudaklarıma yapıştı"

Azra: karnın acıyacak" nefes nefese kaldım. bittiğinde beni çevirdi dudaklarıma yapıştı. saçımı yüzümden çekti yüzümü sevdi.

Levent: bayan Ünsal hayatıma bir sabaha hoş geldiniz.

Azra: sizde bay Ünsal." dudaklarıma yapışıp uzun uzun öptü."

Levent: sana bak çok güzel bir teklifim var. bu gün yataktan çıkmayalım" boynumdan başlayıp çeneme doğru öpücükler kondurmaya başladı." gün boyu senin şu yaramazlıklarını konuşalım."belimden kendine doğru çekti." 

Azra: olur"elimi göğsünden aşağıya doğru indirdim morluklara geldiğimde oraya baktım." ama önce şunları bir gösterelim" yüzü düştü ellerini yüzüme koyup yüzümü sevdi. "

Levent: güzelim ben çok iyiyim bak geçti. benim ilacım ne doktorda ne eczanede sensin bana " gülümseyip onu sırt üstü yatırıp kucağına oturdum."

bir kaç saat sonra duştan çıkıp. üzerimi değiştirdikten sonra . mutfağa gittim kapının önünde durdum . bu adamı böyle görmeye alışık değildim pek altında Gri eşofman üstünde bir şey yok saçlarını yapmamış dağınık. karnındaki morlukları unutup koşarak arkasından sıkıca sarıldım. bir ıkınma ile elindeki tabağı düşürdü. utanıp geri çıktım ağzımı ellerimle kapadım .sonra gidip yüzünü tutup öptüm.

Azra: ayy ben unuttum çok özür dilerim.

Levent: "bir anda beni kucağına aldı" tamam beni unutun da 3 saniye önce kırılan tabağı kırdık ayağın kesilecek. Tepiniyorsun.

Azra: ne biliyim canını yakınca şey oldu." beni hafif çevirip ayağımın altına baktı."

Levent: baksana  kesmişsin.

Azra: bir şey olamaz. "kucağında beni koltuğa taşıdı. koltuğa beni bıraktıktan sonra mutfaktan sağlık çantasını getirdi. o ayağımın biriyle ilgilenirken bende diğeri ile onun kulağını çekmeye çalıştım"

Levent:Ne yapıyorsun." pislik bir biçimde yanağından ayağımla makas almış olabilirm." sen iğrençsin ya.

Azra: Allah Allah dün gece bu sabah öyle demiyorsunuz beyefendi.

Levent:"üzerime doğru geldi iki elini koltuğun kenarına koydu" fikrim her an değişebilir." dudağıma öpücük kondurup ayağa kalktı" yemeği hazırlayalım bahçedeki küçük masada yemeğimizi yiyelim. sonra seninle ilgilenebilirim.

kahvaltıyı hazırlayıp bahçedeki masaya yerleştirdik zar zor bir  şeyleri yedikten sonra çatalı bırakıp ellerimi çeneme koydum.

Azra: sen bu işlere nasıl başladın? Sadece aileni nasıl kaybettiğini biliyorum. babandan falan mı kaldı bu işler.

Levent:"oda aynı şekilde çatalını kenara koydu ellerini öne koydu" Sayılır .Dedem, babamın babası yani o uğraşıyordu. Amcamı bunların başına geçirdi babamı da şirketlerin başına. teslimatların birinde aksilik çıkmış.. bizde o gün balık tutmaya gittik babam babam bana öğretecekti. Alp'le Asil'i götürmedik.

Azra: Asil?

Levent: Alp'in ikizi, neyse yola çıktık giderken arabanın etrafımızı araçlar çevirdi elinde makinalı silahlar tutan bir kaç kişi çıktı o esnada annem beni iki koltuğun arasına çekti. Bende tabi telefonu kaptım aklımdaki tek numarayı aradım Dedemi. arabadan çıkıp yol kenarına oturdum boş boş arabaya baktım öyle dedem geldiğinde çoktan ölmüşlerdi zaten. Dedem beni aldı amcama verdi birkaç adam gittiler. geldiklerinde dedem yoktu. Bende dip odaya çöktüm oturdum. Amcam geldi yanıma çöktü oturdu. yüzüne baktım dedim ki " amca şimdi bizim kimsemiz kalmadı demi, kardeşlerimi benden ayıracaklar" bana döndü ensemden tutu alnını anlıma dayadı " evlat sen nereye kimsesizsin ben varım senin yanında kimsede sizi ayıramaz sen bana kardeşimle babamın emanetisin sizi ben bırakmam kimseye. " dedi sonra amcam oldu babam Sarp oldu kardeşim. Amcamda emekli olurken her şeyi Sarp'la bana 50 50 bıraktı. Alp'e başka bizden uzak bir şirket açtı. Asil'de bizim şirketlerin ispanya bölümünü yönetiyor.

Azra: Sarp'la kuzen ortak olduğunuzu bilmiyordum.

Levent: bu kadar gevşek davranmasına nasıl Tahammül ediyorum sanıyorsun." biraz güldükten sonra Levent bu sefer elini çenesinde birleştirdi" ee senin hikayen ne Doktor bu italyan sevdan nereden geliyor.

Azra: annemden Ben doğmadan önce burada bir butikte çalışıyormuş. Küçükken birkaç ufak kelime öğretti. 

Levent: ee baban.

Azra: anlattığına göre çok sevmişler. ama babam çok tehlikeliymiş her hafta yara bere içinde geliyormuş eve annem bir gün hamile olduğunu öğrenmiş korkmuş tabi. kaçmış buradan geri ülkesine annesinin yanına beni öğrenince kabul etmemiş annemin annesi. annemde orada bir butikte işe girmiş.Sonrada beni bırakmış.

Levent: bunları sana küçükken mi anlattı.

Azra: hayır iki sene önce hastaneye geldi. oturdu karşıma özür dilemek için . babamdan kaçarken beni yanında götürememiş. beni öğrenmiş. oda beni korumak için yetimhaneye bırakmış.

Levent: sonra ne oldu.

Azra: beyin tümörü iki haftalık ömrü varmış."buğuk bir gülümseme ile yere baktım" vicdan temizlemek için gelmiş." Levent yerinden kalktı yanıma gelip avcumu öptü dudağıma bir buse kondurdu."

Levent: ti amo( seni seviyorum.)

Azra: ti amo anch'io piccola ( bende seni seviyorum bebeğim)" sıkısıkı sarıldı birbirimizin kokusunu içimize çektik



DOKTORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin