Azra'nın gözünden
nereye gittiğimi bilemeden karanlıkta gidiyordum. ve o kadar sıkılmıştım ki bir şeylerle uğraşmam gerekiyordu. elimi yanımda oturan Levent'in kasık bölgesine attım biraz elimi oralarda gezdirdim fermuar bölümüne gelince biraz sıkmış olabilirim.
Levent: uslu dur araba sürüyorum.
Azra: uslu durmak istemiyorum. seni istiyorum.
Levent: biraz sabret " alnıma öpücük kondurdu. Arabanın firen yapmasıyla durduk Levent Kendi inip kapımı açtı beni de indirdi nerede olduğum hakkında bir fikrim yoktu. " bekle açıyorum.
Azra: "gözlerimi açtığımda inanamadım Alp dağlarının ortasına bir evin ortasındaydık tam hayalimizdeki gibi arkamı dönüp kucağına atladım dudaklarına yapıştım." Harika bir sürpriz ama tadını biraz sonra çıkart sakta önce bir yatak odasının mı keyfine baksak.
Levent: o araba da yaptığının hıncını alacağım ama önce yemek yiyelim sabahtan beri yemek yemedin.
Azra: alışıkınım ben ona hadi" tekrar öpmeye başladım" yatak odasına.
Levent: Alışkın değil hastasın o yüzden mutfak.
Azra: ortada buluşalım oturma odası.
Levent: yemek yiyeceksin.
Azra: benim şu an tek istediğim sen ve o pantolonun içindeki.
Levent:önce yemek. "sofrayı hazırladıktan sonra karşılıklı oturduk , bende ilgisini çekebilmek için elimden geleni yaptım ama pek işlevsel olmadı" ne yapıyorsun.
Azra: ilgini çekmeye çalışıyorum.
Levent: yemeğini ye." sandalyeden kalkıp kucağına oturdum, ağzıma salatalık dilimlerinden birini aıp dudaklarımın arsında ona uzattım " Sen çok yarmazsın.
Azra: uslu durmamı sağlıycak bir yolun var mı?" kalçamı bir ileri bir geri oynattım"
Levent: Boris'le ne konuştunuz.
Azra: Ailemi.
Levent: seni küçük yaşta terk etmediler mi. ne bileceksin ki.
Azra: aile bağlarınla değil yukarıdaki yatağın yaylarıyla uğraşmak istiyorum hadi." ayağa kalkıp kemerinden tutup çekmeye başladım.
Levent: tamam ama sonrada o konuyu konuşacağız" kapıyı açıp onu direk yatağa itti yatak düşündüğümden alacak çıkınca biraz sert çakılmış olabilir. Bir anda acı dolu bir çğlık atıp kaburgasını tutu sonra hiç bir şey olmamış gibi yüzüme baktı. " yatağın yayı battı.
Azra: aç gömleğinin önünü.
Levent: hani sen pantolonum içindekiyle ilgileniyordun ne yapışacaksın gömleğimle.
Azra: "bir terslik olduğu bellidi"Aç önünü.
Levent: Azra boş ver sadece sarılıp uyuyalım nasıl fikir.
kafasından bastırıp kollarını ite ite zorla gömleğinin önünü açtım gördüklerime inanamadım tam tabiri ile çürümüştü elimle moraran yerlere dokundum canının yandığını belli etmemek için kendini kastı .Gözlerim dolmuştu çok kötü gözüküyordu
Levent: güzelim acımıyor bile . sana bakınca tüm acım gidiyor benim bir yüzüme bakarmısın." gözlerim morluklara takılmıştı zorla çenemden tutup kaldırdı."
Azra: kim niye yaptı. Levent bu hal ne . " gözlerim doldu istemsiz ağlamaya başladım." ben yapmam ben senide kaybedemem Levent be-ben - ben sende gidersen yaşayamam Levent." beni çekip göğsüne bastırdı. öpmeye başladı."
Levent: ben hallediyorum. sana bir şey olmayacak.
Azra: ya sorun bana olması mı!! aya kalktım odada dönmeye başladım."ben sana bir şey olmasın istiyorum senin canın yanmasın ,benim benim canım acıyor. Şu hale bak mosmor etmişler
ayağa kalktı yanıma geldi dudaklarıma yapışıp öpmeye başladı. gömleğini tamamen çıkartıp attı. boynumdan omzuma doğru öpücükler kondurdu. sonra tekrar dudaklarıma yapıştı. ağlamaklı gözlerle bana baktı. Canının yandığı göz bebeğinden anlaşılıyordu.
Levent:Sade uyuyalım mı? kokuna ihtiyacım var başka bir şeye değil. "sarıldık başımı göğsüne koydum yüzüme baktı" bak ne göstereceğim. yatağın başında bulunan tuşa basmasıyla tavndaki pencere açıldı." bu pencereyi ilgi alanı yani kendi mahzen tarzı yerime koymaktı amacım ama fark ettim ki benim senden önceki her şeyim boşmuş. "arkasındaki yerde duran cekete zar zor döndü cebinden bir kutu çıkarttı" Azra ikimizde aile ne doğru düzgün bilmiyoruz. ikimiz beraber zar zorda olsa öğrenelim. benimle evlenir misin?
Şaşkınlıkla yüzüne yüzüne baktım. kafamı sallayıp dudaklarına yapıştım. diyecek bir şeyim atacak saçma naraların yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR
ChickLit+18 VE KÜFÜR İÇERMEKTEDİR !!!!!! .................................. HİKAYE 2 PERDEDEN OLUŞMAKTADIR ................................................................ 1.PERDE DOKTOR. Is çıkış saatinde duraga yürürken kacirilan Azranın iyilestirdiği ad...