16.BÖLÜM: BASKIN

614 14 0
                                    

duştan çıktıktan sonra göğsüne yattım. biraz baktığımda kaburgasında morluk fark ettim.

Azra: burana ne oldu.

Levent: " kaşını hafif çatıp baktı" geçen gece sen yumruklarken fazla geçirmişsin .

Azra: ben mi yaptım" eğilip morluğu öptüm" geçti mi.

Levent: senin yüzüne bakınca geçiyor zaten her şey.

Azra: hmm" dedikten sonra sarıldım ama bu sefer sabah yanımda olmamasını normal karşılayarak uyurum ama beklediğim gibi olmadı gözlemi açtığımda yeni uyanmış şiş gözlerle bana bakıyordu.Elimi yanağına götürüp yüzünü sevdim.

Azra: gitmemişsin.

Levent: ehh seni bir daha bırakmak istemiyorum.

Azra: ben ne istiyorum biliyor musun ?

Levent: Sen iste yeter her şeyi yaparım.

Azra: "battaniyede  dönüp üzerine çık çıkıp dudağına öpücük kondurdum " bu gün yataktan hiç çıkmayalım." biraz kalçamı üzerinde oynattım ." 

Levent: canıma minnet." dedikte sonra Sweat'i çıkarttım. o esnada telefon çaldı ulayarak ellerimi karnına koyup baklavalarından aşağıya doğru tırnaklarımı sürttüm" boş ver kimse sonra ararım ....

Dış bakış.

Serhat telefonla birkaç kez Levent'i arayıp ulaşamayınca evine gitti kapıdan girdiği anda sapla göz göze geldi kaşları çatık ve sinirliydi. ceketini çıkarıp Sarp'ın eline attı.

Serhat: Levent nerede.

Sarp: üst katta odasında ama....... "lafını tamamlamadan hızlıca merdivenden çıkmaya başladı" Bir lafımı tamamlıyaydım amk ya. çık Da gör başını.

Merdivenlerden çıktı Levent'in odasına geldi kapıyı açtığında Levent'i yatakta kucağında Azra'yı gördü Levent Azra'yı hemen yana çekip üzerini örttü.

Levent: Abi sen Ne ara geldin.

Serhat: ha kapının önündeyim işin bitince gelirsin." dedikten sonra kapıyı çarpıp odadan çıktı "

Levent: has siktir kaç kez aramış lan bu" Telefonu alıp baktı" 6 kez aramış." Azra'nın kıkırdağını fark edince yarı gülme yarı endişeli bir ifade ile baktı" ne gülüyorsun hoşuna mı gitti. " Azra dudağını ısırdı"

Azra: eyvah basıldık dolaba gir

Levent: tövbe tövbe "etrafına baktı." eşohmanım nerede

Azra: nereye attıysan oradadır.

Levent: Sağol anne çok yardım ettin." o esnada kapıya vurma sesi geldi."

Sehat: hayde.

Levent: yeminle ağzıma altı buldumda üst yok aman böyle gidiyim.

Azra: "sırıtarak ve kıkırdayarak" belki süper baklavalarından etkilenip sana düşer de affeder..

Levent: ben seni bir affedicem şimdi.

Azra: affetsene.

Levent: "kapını tekrar çalmasıyla kapıya gitti" ben kaçar gelirim birazdan "kapıya çıktığında kendine siniri ve korkunç bakışlarla Sehat'la burun buruna geldi" abi sen Ne ara geldin.

Serhat: telefonumu açsan öğrenirdin ama tabi beyefendinin uçkur derdi her şeyden üstün geliyo. Neyse ver kıyafetini yada paralısa parasını gitsin.

Levent: "öfke ile işaret parmağını salaldı" Abi Tamam , telefonunu açmadım diye laf edebilirsin ama içerideki kadına edemezsin, benim kadınıma laf edemezsin.

Serhat: ula kes. ciddi olsan evlenirsin dost hayatı yaşatıyon kadına kime ahkam kesiyon bura da. 

Levent: İstersem nikahı kıyarım istersem sevgilim olarak gezdiririm bu beni alakadar eder. sizi değil. şimdi niye geldin söyle sana olan saygımı yok etme.

Serhat: iyi ne yaparsan yap, bizim sevkiyatlara kota koydun anladım yurt dışındaki adamlara ne koyuyorsun . Boris olay çıkarttı İtalya'ya git toplantıya.

Levent: Boris beni sevmez ki zaten.

Serhat: Boris bu işin içindeki kırk yıllık adamlar dururken 25 yaşındaki bir adamın kontrol etmesine karşı derdi senle değil. Aile ahlak bilincini ne bilsin diyor yeri gelce evimizi açıcağız diyenler var. 

Levent:İşlerine gelince kızlarını kakalamaya çalışıyolar ama.

Serhst: hatta şu kızıda götür. Ailesi olan adam her zaman bir sıfır öndedir nesli nasıl devam edecek diye düşünenler biraz susar.

Levent: onu karıştırmada bakarız.

DOKTORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin