6.BÖLÜM:ROMANTİK CESET VE ÖKÜZ DOKTOR

1.8K 25 1
                                    

Her şey bittiğinde battaniyenin altına girdik üzerimi örttü. Yüzümü sevdi bas parmağını dudağıma sürttü.

Azra: Söz ver.

Levent: ne sözü

Azra: bırakma beni sende gitme yani git de benimleyken ölme. " korkuyordum kekelemeye gözlerim dolmaya başladı"

Levent: "güldü gözlerimin içine baktı" Benimleyken korkmana gerek yok. 

Azra: asıl seninleyken korkmam gerek. " sırıttım" İlk tanıştığımızda bir ceseddin çünkü. ben olmasam yaşamazdın.

Levent: belki başka doktor gelirdi.  böyle 90,60,90 "kötü kötü baktım" böyle uzun bacaklı.

Azra: " ayağa kalktım" o zaman git onlardan birini bul beni de stres yaptırtma naş.

Levent:" belimden çekip geri yatağa düşürdü" gel sen buraya gel.

Azra: " göz göze geldik." Ceset adam ol!!

Levent: doktor, otur oturduğun yerde. sinirlendirme beni.

Azra: ay götüm , sinirlensen ne olacak beni de mi vuracak mısın. "sırıtıp kötü kötü baktı" ne bakıyor "ellerimi tutup kaldırdı" Hayır!! 

Levent: " üzerime çıktı" sinirlendirense biraz daha beni. "diyerek sırıttı."

Azra: in üstümden " yerde ki sütyen baskılarından birini aldı " sakın!

Levent: " Elimi bağladı. diğerini de kolumun arasından geçirip demire bağladı "  bağlayalım seni hala sırtım yanıyor çünkü!

Azra: tekme atarım 

Levent: ona da çözümümüz var." üzerimden kalkıp dolabına gitti. iki tane kemer çıkarttı. Sırıttı."

Azra: başım ağrıyor! sakın sakın "bacağımın birini bir köşeye birini diğer köşeye bağladı." senin fantazine sıçarım hayır 

Levent: istemiyorsun yani.

Azra: evet!!

Levent: niye gülüyorsun o zaman deli" deyip sırıttı, Gerçekten gülüyordum " 

Azra: Bilmiyorum." hala sırıtıyordum. elimi bacağımı açtı alnımı öptü. bende battaniye ile üzerimi kapattı  karışımda duran ayna karşısındaki sandalyeye geçtim oturdu."

Levent: Sen hep gülsene yağ. gülerken yok olan gözlerin gibi bende gülüşünde yok oluyorum." battaniyenin altından çıktım yanına gittim. kucağına oturup sarıldım. gözlerine baktım" sen bana ne yaptın. Kokun büyülü sanki.

Azra: ameliyatta baktım çok yakışıklı bir ceset. Kalbin atım içine saç telimi koydum büyü yaptım sana "ellerimi kaldırıp parmaklarımı oynattım" uuu hokus pokus.

Levent: "sırıttı" uyuyalım mı? "kafamı salladım. başımı omzuna koydum .en kucağına aldı yatağa koydu. yanıma yattı kafamı göğsüne koydum elimi mi yara izinde gezdirdim."

Azra: beklediğimden hızlı iyileşmiş. 

Levent: Doktorum biraz psikopat ama iyiydi." sırıttı"

Azra: bakıyorum da doktor hanım baya ilginizi çekmiş bakıyorum.

Levent: gerçek kendini gösterene kadar. duygusuz sinirli. dobra, öküz...

Azra: ben neymişim be.

Levent: sonra kendini gösterdi. Gerçekten duyguları varmış. Sinir değilmiş güçmüş,dürüst

Azra: hmm baya etkilenmişsin bakıyorum.

Levent: içimdeki koca boşluğu kapatan kadın.

Azra: Romantik ceset.

Levent: Doktor!! " sinirlendi"

Azra: "gayet ciddiyetsiz ve sakin bir tavırla" artistlenme sıçarım bacana. "gülmeye başladık"

Levent: iyi ben romantik ceset isem, sende öküz doktorsun" burnumu burnuna sürttüm dudağına bir öpücük kondurdum. göğsüne yattım. oda elimi tutup öptü kalbinin üzerine koydu"



DOKTORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin