Koltukta oturmuş İnip çıkan kalp ritmine bakıyordum. Bir sakatlık yoktu gayette iyiydi. Serum bitince ayağa kalktım. damlamayı kapattım. Koridora çıkıp Sarp'a bağırdım.
Azra: Lan iskele uşağı bak buraya" somurtkan bir ifadeyle yanıma geldi." Serumu değiştir. bir saate falan uyanmış olur ağrı kesici bulun. ağrısı fazla olacak antibiyotik başlayın enfeksiyon riski hala var. Bide bana kahve getir.
Sarp: 10. bardak
Azra: Kaçırırken bana sormadınız, Ne kadar kahve içeceğimide sormayın, Birde eşyalarım nerede.
Sarp: odana koydum.
Azra: çantayı kim Hazırladı.
Sarp:"sırıtarak" evinizdeki güzel hanımefendi.
Azra: yavşama lan arkadaşıma!!. Neyse Serumu getir tak. ben duşa giricem gelince sargıları çıkaralım yarayı temizleyip tekrar saralım.
Sarp: Sen alıştın ha buraya.
Azra: ehh saat başı bana kahve getiren bir köleyi kim istemez.
sarp:" suratını ekşitti." Ayıp ediyorsun ya.
Duşa girdikten sonra bavulu açtım. Kapak tarafını açtığımda bir kağıt ve benim olmayan çamaşırlar vardı. "Lağzım olur diye düşündümm" Türkçe bilgisine soktuğum. yanın da yamuk ağızlı sanırsam göz kırpan berbat bir gülücük vardı. Benim kıyafetlerim yerine kendininkileri koymuştu. Tabi ki onun içinde bir not vardı. " kanka dolabına baktım. babamın dolabı Daha seksi. bu gidişle evde kalacaktın o yüzden kendi dolabımdan koydum iyi eğlenceler bebeğim" bu kızı camdan atmam gerekiyor. İçinden siyah bir crop ve kot pantolon aldım. koridora çıktığımda Sarp kapıda dikiliyordu.
Azra: beni mi dikizliyon lan.
Sarp: " gözlerini dikip üstümdekine baktı." Yokta böyle olduğunu bilsem bakardım.
Azra:serumu değiştirdin mi?
Sarp: değişti
iyi dedikten sonra odaya gittiğimde uyanmış ve kalkmaya çalışıyordu.
Azra: ruh hastası mısın sen dikişlerin patlayacak yat geri. "sinirli ,acı içinde ve anlamamış halde yüzüme baktı" ne bakıyorsun yat geri.
Levent: Sarp, Sarp.
Sarp: " kapıyı çalıp içeri girdi." efendim abi.
Levent: kim bu bayan.
Azra: bayan babandır.
Levent: kim bu ukala.
Azra: Sarpcım şu ayaklı cesede söylersen ben olmasam pamuğu tıkıyorlardı ona.
Sarp: abi doktor oluyor hanımefendi.
Levent: doktoru tımarhaneden mi getirdiniz? çünkü bu kadar ukala konuşacak cesareti nerden buluyor.
Azra: eline silah alıp erkeklik taslayan aptalları ciddiye almıyorum. Sarp kahvem nerede
Sarp: Getiriyorum abla.
Levent: sizi boş bırakmamak lazım maymun ediyorlar ben yokken.
Sarp: abi o tokadı sen yesen. sende abla dersin.
Azra: aferin akıllı çocuğum. şimdi kahvemi getir.
Yandaki raftan sargı bezlerini aldım, yardım ettim oturur konuma geldi. Sargıları çıkarttım. göğsündeki dikişi temizledim. Tekrar sardım. işim bittiğinde tekrar yatırıp koltuğa geçtim o anda içeri birisi girdi.
Alp: " bana baktı" abim nasıl.
Azra: Karaktersiz, ama maalesef ona tıpta çare yok." kitabımı alıp koltuğa uzandım okumaya başladım"
Levent:" Kardeşinin güldüğünü fark edince gözlerini belertti" Ne gülüyorsun oğlum.
Alp: esaslı hatun. hakkını buluşsun.
Azra: Allah korusun.
Levent: Artık gidebilirsin bence.
Azra: haa gidiyim de tıkasınlar sana pamuğu." Levent o esnada kolunu kaldırmayı dend ama pek beceremedi." o kolu belli bir süre kullanmazsın kasların çok hasar almış.
Kahvem geldikten sonra odadan çıkıp gittim. Balkona oturdum kitabımı açıp okumaya başladım.
..........
o sıra Levent'in odasında.
Levent: Nereden buldularsa bu deliyi.
Alp: ben sevdim bu kız seni adam eder.
Levent: kız dediğin benden çok küfrediyor.
Alp: Neyse, güzel kız ama.
Levent: "o esnada içeriye giren sarp'a baktı." Aha geldi ayaklı köle de.
Sarp: abi niye öyle diyorsun ya.
Levent: iki gün yoktum hemen yerime birini bulmuşsunuz.
Sarp: abi kız hayatını kurtardı. Bide zorla getirdik. Uyumadı kız senin için . Sen uyanana kadar başında bekledi. Biz şimdi bu kıza saygı göstermeyelim mi?
Levent: oğlum saygı ayrı bir şey maymun etmiş sizi.
Sarp: etsin valla seni iyileştirdi ya yeter
..................
bir hafta oldu son kontrolleri yapmak için odaya girdiğimde Levent önünü düğmelemeye çalışıyordu.
Azra: ne yapıyorsun sen, dikişlerini patlatmaksa niyetin söyle ben patlatırım.
Levent: işe gitmem lazım üstümü giyiniyorum izninle.
Azra: belli nasıl giyindiğin" yanına gidip gömleğin düğmelerini iliklemeye başladım. kafamı kaldırdığımda bana bakıyordu." bak o dikişlerin patlaması demek benim bir hafta daha burada kalamam demek. o yüzden işine başlatma.
Levent: belli çok mutsuzsun burada. Herkes kölen yapmışsın.
Azra: Aaa pardon korkup ne derseniz benim yapmam lazımdı değil mi.
Levent: yani normalde öyle olur.
Azra: " son düğmeyi kapattıktan sonra arkadaki koltuktan kemeri aldım ,geçirdim." o zaman yanlış doktoru kaçırdın." kemerin önünü taktım" o silahlar canımdan daha fazlasını aldı benden o yüzden korkmayı unuttum onlardan. beni içi barut dolu 3-5 mermi ile korkutamazsın.
Levent: çok tuhafsın
Azra: " sırıttım." Farkındayım. Dikişlerini patlatma mümkünse. yada vurulma
Levent: denerim. Doktor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR
ChickLit+18 VE KÜFÜR İÇERMEKTEDİR !!!!!! .................................. HİKAYE 2 PERDEDEN OLUŞMAKTADIR ................................................................ 1.PERDE DOKTOR. Is çıkış saatinde duraga yürürken kacirilan Azranın iyilestirdiği ad...