Azra'nın gözünden
Levent odadan çıkınca Sweat'i giyip. camın önüne geçip dışarıyı izledim aşırı güzel orman manzarası ve yan tarafında aşırı tiksinç şehir manzarası vardı sanki ikisi de bir iple ayrılmışcasına net bir çizgi ile ayrı gibilerdi bir kaç dakika sonra Levent Gelip Arkamdan sarıldı boynumu öptü kafasını omzuma koydu.
Levent: manzara güzel demi. önceden daha yeşildi. şimdi gecenin yıldızları yerine şehrin loş ışıklarına mahkum olduk.
Azra: üzüldüm.
Levent: bu kadar üzülmek yeter" beni çevirip omzumdan tutu " gidip eve bavulunu hazırla ben işe gideceğim seni de yanımda götürüyorum.
Azra: olmaz. İşten kaç gez izin aldım hastayım diye, vermezler.
Levent: sen o konuyu merak etme.
Azra: olmaz." belimden çekip yatağa itti, öpmeye başladı"
Levent: olmaz mı?
Azra: olmaz yaa dursana.
Levent: olur olur.
Sonra ki gün Hastaneye gittim. bir Ameliyata girdim, belgeleri incelerken.kapı çaldı içeri giren sekreterdi.
Leyla: Hocam , Ahsen hanım toplantı odasına sizi bekliyor.
Azra: iyi tamam geliyorum.
Kağıtları toplayıp dosyalara kaldırdıktan sonra. telefonumu alıp toplantı odasına gittim. İçeri girdiğimde Masanın bir ucunda kalem çevirerek oturan Levent vardı.
Ahsen: Azracım geç otur "Azracım mı? bu kadın bana tahammül edemez ki işimde iyiyim ve adım var diye tutuyor sadece beni " Aaaa Azra canım geçsene "Azra canım dedi., ya kovuyor yada rüşvet aldı. geçip Levent'in karşısındaki sandalye oturdum" Azracım " yok çarpılacak ya" bu Levent bey. Kendisi İtalya'da bizim hastanemiz için bir yardım kampanyasına baş vuru yapacak ." yalandan şaşırmış bakışı attım, Ulan diyorum bu karı niye bana canım diyor beyninde tümör mü var."
Azra: Peki Ahsen hanımcığğıım. Neden Şevket hoca değilde ben.
Ahsen: şimdi..." Levent öne yaslanıp lafını kesti."
Levent: şöyle aynı zamanda bize reklam, Yüzüne ihtiyacımız var. Yaşlı bir adam yerine gayet hoş ve Alımlı bir insanı götürmek daha iyi olur diye düşündük. " bu çocuğu döveceğim," sizde kabul ederseniz akşam uçakla gidip bir hafta orada kalıp geri döneceğiz.
Azra: peki işlerimi hallettikten sonra çıkıp eve gidip kıyafetlerimi hazırlarım.
Ahsen: aaa saçma evrak işleri sen bırak onları ben hallettiririm" ulan gıcık karı normal zamanda kendininkileri bile bana iteler."
Azra: peki Ahsen hanım. "Ceketimi aldıktan sonra garaja indim. arabama geçtim eve gittim valizimi hazırladım kapıda beni Sarp karşıladı" Senin ki yok işte. ben yokken evi dağıtmayın" kapıyı açtığında arabada oturan. Asya'yı gördüm dönüp Sarp'ın yüzüne baktım."
Sarp: tamam oteli dağıtırız." sırıttı" hadi geç.
Azra: "arabaya binip Asya'ya baktım" İğrençsiniz.
Asya: tatile gidiyoruz. "diyerek beni omzumdan tutup salladı." ve şu karizmatik Cesedi görücem.
Azra: o ceset dayak hakkediyor.
Asya: Niye kız.
Azra: Ahsen bana canım dedi "Asya'nın yüzünde Salak şaşkın ve inanmamış bir ifade oluştu"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR
ChickLit+18 VE KÜFÜR İÇERMEKTEDİR !!!!!! .................................. HİKAYE 2 PERDEDEN OLUŞMAKTADIR ................................................................ 1.PERDE DOKTOR. Is çıkış saatinde duraga yürürken kacirilan Azranın iyilestirdiği ad...