4. BÖLÜM:KISKANÇ

253 4 0
                                    

Odadan çıkarken Azra bir anda beni çekip duvara yapıştırdı. Öpmeye başladı elimin biri saçlarıyla oynarken diğeri kalçasındaydı. Durdu yüzüme baktı gözleri dolmuştu.

Azra: ben 5 yıldır bunun için dayanıyorum şu manzarayı görmek için katlandım onca şeye.

Tekrar dudaklarıma yapıştı gömleğimi düğmelerini açmaya başladı. Yatağın gıcırtı sesinden durup içeri baktı. Elimden tutu çekerek odaya götürdü. Yatağın önün e geldiğimizde tekrar öpüşmeye başladık yavaş yavaş kalan düğmeleri açtı. Gömleği arkaya attı eteğini çıkarttım. Sonrada gömleğinin güğmelerini açtım. Durdum o haline baktım belini kenarında bir kesik vardı elimi oraya götürdüm.

Azra:" acı dolu bir gülümseme attı" boş ver geçti ama izi kaldı.

Omzumdan başlayıp öprek aşağı indi. Kemerini açtıpantolonumu indirdi. Tekrar ayağa kalktı. Boynunu öpmeye başladım yatağa ittim. İç çamaşırını çıkardımbacağınıın yanından bacak arasına geldim ani bir inlama sesi attı. Yüzüne baktım. Ağzını kapattı.

Azra: artık yanlız değiliz unutmuşum.

Yukarı doğru çıkıp yüzüne dudaklarına bir buse kondurdum.

Levent: yanlız olduğumuzu değilde sen beni unutmuşsun.

Erkekliğini aniden içine soktum bağırarak irkildi. Ağzını kapadı. Yavaş yavaş hareket etmeye başladım gözlerine baktım ışıltısı hala gitmemişti.

**********
Sabah kalkıp yüzüne baktım. Saçlarını okşarken gözünü açtı gülümsedi.

Azra: seni özlemişim.

Levent: birde bana sor.

Azra: cehennem gibiydi. 5 yıl dile kolay. Kendimde değildim. Liya' yı almakla tehdit etti kaç kere. Evden çıkartırmadı çocuğu. Küçücük yaşında bir odaya kapattı.

Gözleri doldu. Sesi titremeye başladı çekip göğsüme bastırdım.

Azra: senin öldüğünü söyledi. Kaç kere seni anlatmama izin vermedi Liya sormaya başladığında bağırdı çağırdı.

Gözlerindeki yaşı siliyor. Hala ağlamaktan kaçınıyordu. Yüzünü okşadı gözlerine baktım.

Levent: hepsi, herşey bitti.

Alnından öptüm göğsüme bastırdım.

Levent: kalk evimize gidelim Ayşe abla börek yapmıştır.

Azra: gerçekten mi?

Levent: tamam mutfakta sen ne yiyeceksin onu yap.

Azra: yok o huyum kalmadı.

Kalktık Azra duşa girdi bende masadaki albüme baktım. Doğum, ilk adımlar herşeyi vardı. Hepsini kaçırmanın öfkesi vardı içimde. Göz yaşımı sildim Azra'nın arkasından banyoya girdim. Beni görünce önünü kapattı. İki elinden tutup tepesinde birleştirdim baştan aşağı süzdüm.

Azra: duş alıcam.

Levent: sen biraz değişmiş misin?

Azra: doğum yapınca kilo aldım da verdim onu.

Diyerek kendine baktı. Ellerimi beline attım yukarı çıkıp göğüslerine götürdüm.

Levent: bel incelemiş göğüsler büyümüş

Kızgın ama sırıtan bir bakış attı.

Azra: tam bir pisliksin.

Levent: pislik

DOKTORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin