12.BÖLÜM: ALI

651 21 2
                                    

Aradan bir kaç gün geçti. Ne Levent'ten haber aldım ne de Sarp bir şey anlattı. Zaten genelde ben evde yokken geliyor. onun yüzünden eve komple abdest aldıracağım. Mutfak çöpünden bile Prezervatif var dışarı da yiyemediğim gibi artık evde de yemekten korkuyorum sayelerinde. İş çıkışı kıyafetlerimi giyindim tam çıkacakken Ali kolumdan tutu. Kenara çekti.

Ali: bak bir şey soracağım ama sormazsam içim rahat etmez sorarsam yanlış anlayabilirsin.

Azra: tamam yanlış anlasam da sonunu dinlerim.

Ali: tamam yemeğe çıkalım.

Azra: yemeğe dışarı. ben 

Ali: demedin mi Serkan yokken onunla yaptıklarımı yapmaya cesaret edemiyorum diye.

Azra: evette ben dışarıda yemek yiyemem.

Ali:" durdu düşündü sona heyecanla" O zaman söyle yapıyoruz. sen bana geliyorsun ben gözünü bağlıyorum.

Azra: ben o filmin ingilizcesini izledim yalnız. Grinin50 tonu "sırıttım"

Ali: ya piçleşme. Sen oturma odasında otur o ara sen görmeden ben hazırlarım. Anlamında dedim.

Azra: iyi tamam. ama çıkmam lazım makine bozulmuş tamirci gelecek ve Asya koca'ya kaçtı.

Ali: Asya ne yaptı.

Azra: boş ver uzun hikaye yarın anlatırım görüşürüz." arkamı döndüm tam gidecekken

Ali:Hop insan bir öpücük verir senin için uğraşıyoruz o kadar "gidip yanağına bir öpücük kondurup vedalaştım" bay bay güzellik.

El sallayarak otoparka doğru gittim asansörden indim kapıı açtığımda bir el beni duvara çekti korku ile elimi yumruk yapıp salladım. ağzımı kapayıp duvara yapıştırdı odaklanınca fark ettim ki o kişi Levent'ti

Azra: sen manyak mısın?! ne yapıyorsun.

Levent: o kim "öfke dolu gözlerle bana bakıyordu."

Azra:sana ne!!

Levent: O adamı neden öptün.

Azra: vedalaşırken biz insanlar bay bay öpücüğü bırakır. 

Levent: "onu itmemle tekrar beni duvara geçirdi" benim kadınım kimseyi öpemez.

Azra: iyi kadınına söyle bunu bana değil bırak "tekrar ittiğimde beni çevirip yüzümü duvara yapıştırdı. kalçamı kendine çekti." ne yaptığını sanıyorsun sen.

Levent:" boynuma yaklaştı" sen benimsin ben senin . o adamın evine  gitmeyeceksin."öfkeyle onu itip üzerimi düzelttim."

Azra: bana karışamazsın. benim hayatım." çenemden tutup tekrar duvara geçirdi." canımı acıtıyorsun.

Levent: benim yerimi tutacak mı zannediyorsun?" o an sinirden gözüm dönmüştü itirdim üzerine yürüdüm." 

Azra: sadece bir gece takıldık ne abarttın kendini be, ayrıca senden bin kat iyidir eminim bari beni becerip yatakta bırakıp gün boyu benimle konuşmamazlık yapmaz. " gözlerinde ki nefreti gördüm o an sadece canı yansın istemiştim sanırım" hatta yarın değil bu gece mi denesem eminim insanlıkta  olduğu gibi yatakta da senden iyidir."üzerini düzeltti , burnundan soluyordu , yutkundu"

Levent: peki mutluluklar.

Dedikten sonra çekip gitti baka kaldım. arabaya geçtim. vermesin beklediğim tepki bu değildi sanırım. bu tepkiyi vermesini de istemiyordum ama ne tepki versin istediğimi de bilmiyordum. ya biraz umursadığını duygusu olduğunu belli etsin istemiştim. sadece Derin bir nefes aldım. bağırıp direksiyonu yumrukladım.

DOKTORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin