BEBEK

301 3 0
                                    

Bebek 4 aylığı geçmişti. Karnım belli oluyordu. Cinsiyetini ögrenmek için hastaneye gidecektik Levent elimden tutup merdivenden indirdi. Arabaya giderken Raif amca kapıda bize bakıyordu. Bebek hatrına kavgaya ara vermişlerdi. Yolda giderken elimi öpüyordu hastaneye geldiğimizde Ali kapıda karşıladı.

Ali: ufaklık ne yapıyor ?

Azra: karnımda turluyor.

Ali: bence erkek!

Azra: banada öyle geliyor!

Levent: bana da öğrenelim mi artık!!

Azra:bu da benden heyecanlı!

Levent: tabi olcam hayatımda kac kez yaşadım.

Ultrasona gectik Nil karnıma sıvıyı sürüp  gezdirdi. Gülerek Levent'e baktı birşey anlayacak gibi kafasını uzatıyordu birde. Nil gülüp Levent'e baktı.

Nil: anladın mı bari eniste?

Levent: bebek yok.

Nil:bak şurada kücük bir çıkıntı var üzerinde.

Levent: pipi!"Ikimizde gülmeye başlayınca bize baktı." Ne kol mu pipi işte!

Nil: evet pipi Leventcim de öyle söyleyince tuhaf oluyor.

Kapıdan çıkıp eve varana kadar Levent'le dalga geçtim eve girdiğimizde Levent " oğlum oluyor ulan!!" Diye bağırmaya başladı son bir kaç haftadır bize soğuk olan Liya'ya baktım yüzü düşmüş gözleri dolarak üst kata çıkmıştı Levent bir kaç kere arkasından seslendi ama gitmeye devam etti peşinden gidip yukari çıktım ayısına sarılmış ağlıyordu.

Azra:ne oldu bir tanem?

Liya:yok bişi.

Azra: Ama yalan söylemek hoş değildir tatlım.

Liya: babam onu benden daha mı çok seviyor?

Azra: o nereden çıktı tatlım?

Liya: hep onun hakkında konuşuyor.

Azra: sadece biraz heyecanlı. Çünkü ilkkez yaşıyor bu evreleri sende yaşama şansı olmadı.

Liya:benimle yaşamadığı için ona daha cok mu bağlı olacak?

Azra: hayırr ikinizide çok sevicek. Ayrica seni çok seviyor inan bana !

O esnada kapıdan levent girdi Liya'yı kucağına alıp öpüp kokladı gıdıklamaya başladi.

Levent: isterse kahinat gelsin senin yerini alamaz ufaklık!

Boynuna sarılıp öpmeye başladı. Aradan bir kaç ay geçti karnım iyice belli olmuş hatta yürüyemiyordum. Sonlara doğru yaklaşmıştım Levent yanıma geldi aynada çıkmış gıdım ve şiş yanaklarıma baktım.

Azra: çok kilo aldım!

Levent:" arkamdan sarıldı öpmeye başladı" böyle seni sevmek daha zevkli . "Güldü saçımı okşaďi" bu aileyi bu işleri bırakıp ćekip gidelim mi?

Azra: nasıl olacak o?

Levent:Alp şirketin hesap kitabını halleder, Sarp'ta öbür işleri . Benim zaten omrumun sonuna yetecek kadar param var sende doktorluğa devam et.

Azra: bu hayattı bırakınca rahat edebilecek misin?

Levent:ben seninle huzurlu bir ömür istiyorum sadece bak bu işlerim Liya'nın bensiz büyümesine yol açtı.

Azra: o senin değil ki benim ailem...

Levent: lionel'in annesi ispanyanın uyusturucu baronlarındandı. Boris de italya ile ilgileniyordu. Ikisi ekip halindeydi ama kasalara benden habersiz silah sokmaya baslamışlar. Benim de pek vicdanlı olduğum seneler değil. Büyük William'a bildirdim. O da bana teslim etti ikisini. Borisi tehdit edip Lionel'in de annesini vurdum. Boris'le gerilim o gün başladı. Yaptığımın ne kadar zalimce ve abartı olduğunu yeni anlıyorum. Ama o esnada piyasada adını duyurmaya çalışan biriydim. Amcamdan devraldığımda bana babamdan dolayı güven yoktu. Onun gazı ve etkisiyle oldu herşey.

Azra: ben senin benden sonra ki değişiminin farkındayım benden önceki halini de biliyorum . Benim seninle mutlu bir hayat dışında isteğim yok.

Levent: " boynuma yattı." Ben sen olmazsan yaşayamam!

Azra: yaşayacaksın Liya için doğacak çocuğumuz için yaşayacaksın!

Kafasıni kaldırdı bana baktı. Cenemden tutup dudaklarima yapişti . Durdu alnını alnıma koydu derin bir nefes aldı.

Levent: dua et hamilesin(!)

Azra:yoksa ne dolurdu.(!)

Çenemden çekip dudaklarıma yapıştı durdu gülümseyip gözlerime baktı saçlarımı okşadı.

Levent:  2 ay sonra bunun acısı çok güzel çıkacak.  Ama şimdi son kontrol için gitmemiz lazım.

Azra: Liya burada kalsın kontrol bitince alış verişe onla gideriz.

Levent:çocuk ikidir geleyim diyor ama!

Azra:Levent gelmesin ya alışverişe giderken alalım.

Çantamı alıp kapıya çıktık. Liya gelmediğini öğrenince kenara çöküp küsmesine rağmen iki koklaşınca Levent'i hemen affetti. Arabada giderken çalan şarkının huzuru içimi kaplamıştı ta ki üç dört araba önümüze kırana kadar Levent beni aşağı eğdi panikle onlar arabayı tararken korku yüzünden sancılanmaya başlamıştım. Levent elimi tuttu. Ateş kesildiğinde kapılar açıldı. Iki kişi bizi çekw çeke arabaya bindirdi. Son hatırladığım boynuma saplanan iğneydi.

DOKTORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin