" A co chceš?" Zeptal jsem se a pohlédl do jeho očí, které byly jako vždy dokonale zelené.
" Tebe"
𝐋𝐨𝐮𝐢𝐬
"Jak jako mě?" Zeptal jsem se a díval se na něho, jak se ke mě pomalu přibližuje. Zatímco já jsem couval. Tedy jen do doby, než jsem zádami narazil do zdi. Doprdele.
" Tak že budeš můj." Zašeptal, když se na mě celým svým tělem natiskl a já tak skončil uvězněný mezi zdí a jeho tělem.
" Nechci být tvůj" zavrčel jsem a trhaně se nadechl, když začal putovat rukou po mém těle. Co to kurva dělá?
" Chceš. Jen si to nechceš přiznat. Nechceš si přiznat jak moc po mě toužíš. Jak moc toužíš potom, abych tě tvrdě ošukal. Jak moc toužíš potom cítit mého ptáka hluboko v tvém dokonalém zadečku" zašeptal mi do ucha a následně mi skousl ušní lalůček.
Byl jsem mimo. Jeho tělo bylo dokonalé a zároveň z něj vycházelo teplo a jelikož mě studila zeď za mnou, tak jsem se na jeho tělo přilepil.
' Tomlinsone okamžitě se vzapamtuj ty debile jeden. Už zase tě má tam , kde tě chce mít. Chce tě ovládat a skvěle se mu to daří. Takže ti říkám vzpamatuj se, přestaň se chovat jako poddajná děvka a vyhoď ho, nebo dostaneš Pánvičkou!!' rozkřičelo se na mě moje podvědomí a mělo pravdu.
Co to tu doprdele předvádím?? Podíval jsem mu do obličeje a uviděl jeho úšklebek. Hajzl jeden. No počkej ono tě to přejde. Ušklíbl jsem se a spatřil jeho nechápavý výraz.
Prudce jsem ho od sebe odstrčil a jelikož to nečekal, tak se trochu zapotácel, ale ustál to, bohužel.
" Nejsem žádná tvoje zkurvená hračka, za kterou přijdeš po každé, když si chceš pohrát, nebo užít a kterou budeš oblbovat svýma zkurvenýma kecama." Zavrčel jsem
" Budeš můj o to se už postarám" zašeptal předtím, než mě políbil a zmizel oknem pryč z mého pokoje. Kdo je? Spiderman?
A vůbec, co se to tu kurva právě teď stalo? Jak že budu jeho? Jak že se o to postará? Jaktože jsem mu zase dovolil, aby mě ovládl? Jak jsem mu mohl dovolit, aby mě políbil? Hajzl!
' Tomlinsone to jsi zase dopadl' ozvalo se zase moje skvělé podvědomí.
Ještě před týdnem mě ani neznal a teď? Teď mi tady mele píčoviny o tom, jak budu jeho a jak se o to postará. Nikdy nebudu jeho. Nejsem žádnej zkurvenej majetek, abych mohl být jeho.
Beztak je nějak nemocnej na hlavu, protože kdo normální by vám po třech dnech ,toho co se známe neznáme, řekl, že chce, aby jste byli jeho? Nikdo! Absolutně nikdo!
A navíc je to kriminálník, který mě chce beztak jen někde rozřezat na milion mikro částiček a poté rozházet po lesích, tak aby moje tělo nikdo nikdy nenašel, ale tak aspoň bych se třeba někam podíval. Sice rozřezaný na kousky, ale i tak. Aspoň bych měl zážitek. Bože, mě už vážně mrdá na mozek.
To je asi z toho, že už jsem dlouho nebyl na čištém vzduchu. Pššt vím, že jsem tam byl před pár hodinami, ale to je jedno. Potřebuji si pročistit pořádně hlavu, protože jinak mi z toho všeho vážně jebne a to je to poslední, co bych teď chtěl.
Popadl jsem mikinu, hodil jí na sebe, popadl klíče od domu s mobilem, který ležel pohozený na posteli, seběhl dolů, oblékl se, obul boty a s tichým ahoj mami jsem zmizel ven do tmy.
Miluju procházky za tmy. Nikde nikdo. Žádný křik a řev malých dětí. Jo jen tichá a klidná noc, tak jak to mám rád.
Pomalým krokem dojdu na místní hřiště, kde se posadím na jednu z houpaček. Nehoupu se jen tam sedím a přemýšlím nad tím, co všechno se za poslední dobu stalo. Takže si to shrneme.
Za prvé jsem se dozvěděl, že mamka už nějakou tu dobu randí zase s chlapama a že už dokonce s jedním chodí.
Za druhé dozvěděl jsem se, že už jsem mohl být mrtvý, protože jsem potkal vraha a následně si na něho otevřel pusu před kavárnou.
Za třetí jsem se dozvěděl, že Niall vlastně s jedním takovým vrahem randí a já mu dokonce i pomáhal vybrat oblečení na další rande s ním.
A za čtvrté vrah, kterého znám dva dny a který je nejspíš nemocný na hlavu mi před pár minutami oznámil, že chce abych byl jeho.
Já si myslím, že jsem nejspíš vyhrál jackpot, protože jinak nevím proč se tohle všechno doprdele děje mě.
Co jsem v minulém životě udělal, tak hrozného, že se mi teď ten nahoře tak mstí? Já nejspíš musel být Hitler, nebo někdo jemu podobný, nebo i horší. Jinak nevím.
𝑃𝑜ℎ𝑙𝑒𝑑 3. 𝑜𝑠𝑜𝑏𝑦
Nic netušící modrooký brunet seděl klidně na houpačce a přemýšlel, zatímco ho osoba celá v černém pozorovalo zpoza stromu, který byl nedaleko houpačky, na které modrooký brunet seděl.
Osoba ho sledovala už od té doby, co modrooký brunet vyšel z domu. Miloval to jak je brunet nevinný a vůbec netuší, že ho už nějakou tu dobu někdo sleduje.
Po asi půl hodině se brunet zvedl a rozešel se zpět domů. Osoba ještě chvíli zpoza stromu pozorovala vzdalující se záda modrookého bruneta, než se sama vydala pryč. Osoba se už neskutečně moc těšila na to, až bude mít bruneta u sebe, což ještě pár měsíců potrvá, ale za to čekání ten brunet stojí.
Užijte si čtení ❤️
Tak co? Kdo myslíte, že je ona osoba?
ČTEŠ
Gangster [l.s.] (CZ) ✓
Romance" To se neumíš ani omluvit?" zeptal jsem se ho naštvaně a založil si ruce na hrudi. " Můžeš si za to sám. Neměl jsi tam stát" řekl úplně v klidu a tím mě naštval ještě víc. " Jo jasně můžu si za to sám" Zamumlal jsem s velkou dávkou ironie. " No tak...