Louis
" Nedělej, že nevíš, když moc dobře víš" zavrčel jsem naštvaně a už asi tak po desáté oddělal jeho ruku.
Jen se usmál a ruku dal zpátky. Mám otázku? Je debil? Ano je a nebo jen hluchý či nechápavý. Hodil jsem po něm nasraný výraz.
Když už tam tu ruku vrátil asi po stý, tak jsem se prostě nasraně zvedl, ignoroval pohledy Liama s Niallem a odkráčel do mé prozatímní ložnice.
Zabouchl jsem za sebou dveře a s úpěním spadl do peřin. Harry ani netuší, co se mnou dělá a co se mnou udělala jen jeho ruka na mém stehně. Pouhým dotekem mě ten hajzl dokáže vzrušit.
" Copak se ti nelíbilo?" Ozval se Harryho pobavený hlas ode dveří.
" Vypadni, Bastarde" zavrčel jsem naštvaně a hodil po něm polštář, kterému se se smíchem vyhnul a on tak narazil do dveří.
" Tvoje tělo říká něco jiného. Hlavně jedna část tvého těla" úsměvem ke mě přešel a přejel mi rukou po tvrdém rozkroku.
Zakňučel jsem jako raněné zvíře. Potřeboval jsem uvolnit a to hned! Ten bastard to moc dobře věděl a i přesto si se mnou jen dál hrál.
Naštvaně jsem odebral jeho rukou a svoji zajel pod kalhoty a chytil svůj poklad do ruky a začal po něm zběsile přejíždět.
Za normálních okolností bych se před ním nejspíš styděl, ale právě teď mi to nevadilo, protože mě poháněla vidina mého vyvrcholení.
" Tady je někdo zlobivý" vyndal mojí ruku z kalhot, prišpendlil mi obě ruce za hlavou a já zakňučel.
" Prosím" zašeptal jsem se slzami na krajíčku. Měl jsem pocit, že můj pták asi brzo pukne pokud se ho někdo nedotkne.
" O co prosíš, maličký?" Zeptal se. Moc dobře to věděl, ale dělal debila, což ani jako moc dělat nemusel, aby mi zvýšil a prodloužil trápení. Zmetek.
" Moc dobře to víš, takže to kurva laskavě přestaň protahovat a už něco udělej. Sakra" zavrčel jsem.
" Nebuď sprostý, maličký" něžně mě plácl přes rozkrok. OH, kurva.
" Tak už dělej, bastarde" zavrčel jsem a otřel se rozkrokem o jeho ruku, která na něm byla položena.
" Bastarde? Vážně, maličký??" Zasmál se a zmáčkl můj tvrdý rozkrok.
" Jo jsi bastard" zavrčel jsem a zároveň zasténal, když mi sundal kalhoty a zabloudil rukou pod mé boxerky. No konečně.
Prudce jsem přirazil proto jeho ruce, která se obemkla kolem mého penisu a dal mu tak znamení, aby už kurva začal něco dělat.
" Nezlob" zavrčel hravě a stiskl mého ptáka v ruce.
" Tak to přestaň už protahovat, sakra" zakňučel jsem.
" Když mě to baví. Ani nevíš, jak sexy teď vypadáš" konečně rozpohyboval ruku a já zvrátil hlavu do zadu a prohl se.
" Mám chuť tě teď ošukat na milion způsobů v několika různých polohách a věř že by jsme vynalezli novou" zavrčel mi nadrženě do ucha a zrychlil pohyby ruky.
" Tak to ........" udělal jsem se a nadechl se " tak to udělej" řekl jsem a navázal s ním oční kontakt.
" Nechci ti ublížit, maličký" zašeptal a políbil mě. Nebyl to ten dominantní a dravý polibek, ale pomalý a procítěný.
" Na to už je pozdě" zašeptal jsem a smazal tak jeho úsměv ze rtů.
" Já vím, jenže tamto jsem nechtěl. Promiň mi to, zlato" zašeptal a pustil moje ruce.
" Harry, moje poprvé je hnusné a nechci na něho nikdy vzpomínat. Uděláš pro mě něco?" Zeptal jsem se a Harry ihned začala horlivě přikyvovat.
" Pomiluj se se mnou. Chci nové poprvé, takové abych na něho rád vzpomínal. Prosím, Harry" zašeptal jsem.
" Dobře, tak na čtyři, zlato" pohladil mě po boku a já splnil jeho požadavek.
" Bohužel tu nemám nikde po ruce lubrikant, takže to nejspíš budeš muset zvládnout jen se slinami, ale slibuji, že tě dostatečně roztáhnu. Pokud to bude moct bolet, tak mi klidně i jednu vraž a já přestanu, nebo se jinak odreáguj od té bolesti ano?" Zeptal se, já kývl, vyšpulil na něho zadek a zavrtěl s ním.
Svlékl mě do naha a poté i sebe. Dal mi dva prsty do pusy s já je poslušně naslinil, co nejvíc, aby to tolik nebolelo.
Po nějaké té chvíli se přesunul prstami z mé pusy k mému vstupu, kolem kterého obkroužil a poté opatrně jeden prst vsunul dovnitř.
Moc to nebolelo, spíš pálilo a bylo mi to trochu nepříjemné, ale nic jsem neřekl. Věděl jsem, že to po nějaké době odezní.
Opatrně začal prstem pohybovat a já si to po chvíli začal užívat a přiřazet proti němu. Jen se zasmál a přidal i druhý prst a druhou rukou mě plácl přes zadek.
" Harry" zasténal jsem a prohl se jako kočka. Jeho prsty uvnitř mě se pohybovaly velkou rychlostí a přiváděly mi tím neskutečnou slast.
Vytáhl ze mě prsty a já nahlas zakňučel nad pocit prázdnoty. Chtěl jsem ty prsty zpátky ve mě.
" Neboj, zlato, teď dostaneš něco mnohem lepšího" pohladil mě po vlasech a špičkou penisu se otřel o můj vstup.
Byl jsem trochu - možná trochu víc nervózní, což na mě nejspíš poznal, protože mě začal hladit po bokách a pusinkovat celou mou tvář, ramena s záda.
" Neboj se ničeho a kdyby něco, tak řvi" zašeptal mi do ucha. Kývl jsem, jakože beru na vědomí a trochu ho popohnal tím, že jsem zavrtěl zadkem a natiskl se na něho.
Pomalu do mě začal vnikat špičkou penisu a já už tě věděl, že to nejspíš nedám. Kruci vždyť mě roztrhne, i když je pravda, že minule mě neroztrhl, tak budu doufat, že ani teď mě neroztrhne.
Než jsem se nadál, tak byl ve mě až po kořen a čekala až si zvyknu. Mezitím mi šeptal krásné slůvka do ucha a líbal a hladil mě všude možně.
Přirazil jsem trochu proti němu a dal mu tak signál, že se může začít pohybovat.
Začal přiřazet, nejdříve pomalu a něžně, ale po pár přiřazech začal zrychlovat. Popadl mě za vlasy a zvrátil mi hlavu do zadu, začal mě tvrdě mrdat, ale já si nestěžoval mě se to líbilo.
" Harry, já už" křičel jsem mezi steny.
" Já vím, zlato, nedrž to v sobě, udělej se pro mě" zašeptal mi do ucha, přidal na rychlosti a začal mi do toho ještě honit.
Po chvíli jsem se udělal, Harry mě po chvíli následoval a já se úplně vysílený složil do peřin, jako hadrová panenka.
"Děkuji" zašeptal jsem.
" Nemáš zač. Dlužil jsem ti to, maličký" zašeptal nazpět a objal mě.
Zachumlal jsem se v jeho náručí a spokojeně zavřel oči. Harry přes nás přehodil deku a já po chvíli začal upadat do spánku.
Užijte si čtení ❤️
ČTEŠ
Gangster [l.s.] (CZ) ✓
Romance" To se neumíš ani omluvit?" zeptal jsem se ho naštvaně a založil si ruce na hrudi. " Můžeš si za to sám. Neměl jsi tam stát" řekl úplně v klidu a tím mě naštval ještě víc. " Jo jasně můžu si za to sám" Zamumlal jsem s velkou dávkou ironie. " No tak...