" Nebuď sprostý Tomlinsone" pokáral mě Styles
𝐋𝐨𝐮𝐢𝐬
" Nebo co. Pane Stylesi?" Zeptal jsem se provokativně a oblékl si boxerky s tepláky.
" Nebo ti naplácám, což se ti vlastně líbí" zavrčel mi do ucha a zmáčkl mi majetnicky zadek. Zavzdychal jsem, načež se vítězně usmál. Hajzl.
" Víš o tom, že kouříš fakt příšerně? I malý pětiletý dítě by mi vykouřilo lépe" tak teď bych se asi měl propadnout do pekla za to, jak tu lžu.
Nic z tohohle nebyla pravda. Pravda je, že kouří naprosto úžasně. Dokonce se zdá, že je nejspíš profesionální v tomhle. Vážně. Ostatní kluci byly prostě průměrní a on? On byl snad bůh sexu a všech těch věcí kolem toho intimního. Bože.
" Jo to jsem viděl, jak jsi se mi tu málem slastí složil. Chvíli jsem si myslel, že ti ty nohy vypoví službu. A ty tvoje vzdychy bych mohl poslouchat do konce mého zkurveného života" zavrčel mi do ucha a já už jen z toho hlasu byl znovu nadržený. Co to se mnou kruci dělá?
" Pověz mi ,Lou. Líbilo by se ti byť ovládán?" Zeptal se a olízl mi tepnu na krku. Bože.
Kývl jsem, jenže to mu nestačilo. Chtěl po mě slovní odpověď, které jsem momentálně nebyl schopný.
" Notak, Lou. Řekni mi to slovy" musí mi to pořád dělat? Zakňučel jsem jako raněné zvíře.
" Ano. Líbiloooo" zavzdychal jsem, když se naše rozkroky otřely o sebe.
" Tak to mám pro tebe nejspíš dobrou zprávu, Lou. Odteď už budeš pouze ovládán a jestli pak víš kým?" Vypaloval mi svým pohledem díru do hlavy.
" Tebou" zašeptal jsem a zabořil si hlavu do prohlubně mezi ramenem a hlavou.
" Tak je správně. Já tě budu ovládat. Já si s tebou budu dělat, co budu chci. Já budu mít kontrolu nad tím kdy se uděláš nebo neuděláš. Já tě budu šukat. Já budu mít v hrsti tvůj život" zavrčel a znovu otřel rozkrok o ten můj.
" Pro-prosím" zasténal jsem, když mi zmáčkl zadek a zároveň rozkrokem přirazil proti mému.
" O co prosíš?" Zeptal se. "Řekni mi to"
" Ošukej mě, prosím" zašeptal jsem. Byl jsem nadržený a potřeboval jsem se udělat. Můj pták byl bolestivě tvrdý a prahnul po uvolnění, které né a né přijít.
" Chováš se jako nenasytná děvka. Neříkal jsi mi ještě před týdnem, že mi do postele nevlezeš? A teď mě tu prosíš, abych tě ošukal." Zakroutil hlavou a já kdybych měl tu sílu, tak nás přetočím a klidně ho tu znásilním!
"Prosím" zafňukal jsem a tentokrát jsem to byl já kdo otřel naše rozkroky o sebe.
" Na to je ještě čas" Zamumlal Styles a než jsem se nadál, tak byl fuč. Já ho zabiju.
Naštvaně jsem vydupal schody do pokoje, kde jsem se svalil do postele a musel si pustit porno kvůli Stylesovi, který má nasvědomí tu bouli.
Hajzl, debil, čurák a nevím, co ještě. Počkat!!! Doprdele. Já ho vážně prosil, aby mě ošukal? Vážně jsem klesl, tak hluboko? Co se to se mnou poslední dobou sakra děje.
Tohle nejsem já! Za všechno může Styles. Když jsem ho neznal můj život nebyl sice procházka růžovým sadem, ale měl jsem Nialla a ten mi stačil.
Nechápu proč zrovna já. Proč zrovna za mnou leze Styles, když může mít každou děvku v okolí. Ty jsou aspoň zkušený a měl by to lepší, ale né on radši místo toho chodí za panicem.
Nechápu sám sebe. Vždycky říkám, jak se mu už nepovede mě ovládat, ale jemu vždy stačí jen, aby byl v mojí blízkosti a já ho jako ta největší děvka prosím, aby mě ošukal.
A stačí jediný jeho dotyk a v mém břiše lítá milion malých motýlků a já jsem jenom jeho, celý. Kdyby mi řekl, abych skočil ze skály, tak skočím. Jen abych mu udělal radost.
' No Tomlinsone, myslím, že se oba shodneme na tom, že jsi úplné ztracený' zabrblalo moje podvědomí a já mu musel dát za pravdu.
Harry
Tak moc jsem ho chtěl ošukat, ale vím, že nemůžu. Za prvé je ještě panic, takže na něho musím pomalu a za druhé musím počkat do té doby, než si konečné přizná, že ho přitahuji a že mě chce.
Vím, že se tomu brání, že si nechce přiznat, že někdo jako jsem já by ho mohl přitahovat. Snaží se to v mozku potlačit, i když to sám moc dobře ví.
Vím, že to potrvá nějakou tu dobu, ale já to přežiju. Bez sexu se dá žít no ne? A navíc můžeme začít tím, že mi vykouří. Navíc jako dluží mi to.
Když už mluvíme o kouření, tak bych si mohl jít zakouřit, ale nemám na mysli nějakého ptáka, ale cigaretu. Už dva dny jsem nekouřil a docela mi to chybí.
Popadl jsem cigarety se zapalovač a vyšel na balkón, kde jsem si okamžitě vytáhl jednu cigaretu a zapálil si. Ohh konečně.
" Už zase kouříš?" Ozvalo se za mnou.
" Nechceš mi doufám dát zase nějakou tu tvoji přednášku, že ne, Liame?" Vydechl jsem kouř.
" Neboj to už jsem vzdal, protože vím, že mě stejně neposloucháš a že jsi ztracený případ. Jdu za tebou kvůli něčemu úplně jinému" stoupl si vedle mě a koukal se někam dopředu.
" Kvůli čemu?" Zeptal jsem se a típl cigaretu. Hodil jsem jí do popelníku, který tady mám.
" Jak jistě víš, tak chodím často pryč.." začal.
" Jo toho jsem si všiml. Nechceš doufám skončit, že ne? Nebo snad někomu donášíš?!" Přitiskl jsem ho na zeď.
" Vážně si myslíš, že bych tě zradil? Však jsme skoro jako bratři. Skončit tak nechci, i když by to asi bylo nejlepší. Ale to je jedno. Jsem často pryč, protože chodím za jedním klukem" On se s někým tahá?
'Stylesi ty by jsi měl mlčet. Sám se taháš s tím debilním panicem. Doufám, že ho brzo už ošukáš.' zavřelo na mě moje podvědomí.
" A co já s tím, tak chodíš mrdat s nějakou děvkou. To tady děláme všichni." Zamrmlal jsem.
" On není žádná děvka, takže ho tak nenazývej" vyjel na mě.
" Tak se hned nečerti bože" přitočil jsem očima.
" Já s ním chodím. Tím chozením myslím jako vztah. Pravej vztah. Ne jak ty tvoje jednodenní." Zamumlal Liam.
" To ti přeju, ale doufám, že teď kvůli němu nezměkneš. Nechci v týmu holky, ale chlapy, kterým nevadí žádná špinavá práce" pustil jsem ho.
" Neboj, ale teď proč ti to vlastně říkám. Víš ten kluk má docela hezkýho kámoše, i když není můj typ, ale tvůj, takže mě napadlo jestli by jsi si s ním někam nešel." Zamumlal.
" Liame, moc dobře víš, že já na žádný tohle randění nejsem a navíc já už tak nějak někoho vyhlídnutého mám" mrkl jsem na něho a on otevřel pusu.
" Počkat. Cože? A kdy jsi nám to jako chtěl říct?" Zasyčel Liam.
" Ehm......Nikdy?" Usmál jsem se nevině a následně dostal pěstí do ramene.
Užijte si čtení ❤️
ČTEŠ
Gangster [l.s.] (CZ) ✓
Romantizm" To se neumíš ani omluvit?" zeptal jsem se ho naštvaně a založil si ruce na hrudi. " Můžeš si za to sám. Neměl jsi tam stát" řekl úplně v klidu a tím mě naštval ještě víc. " Jo jasně můžu si za to sám" Zamumlal jsem s velkou dávkou ironie. " No tak...