♣️20.𝚔𝚊𝚙𝚒𝚝𝚘𝚕𝚊♣️

769 64 21
                                    

" Ehm......Nikdy?" Usmál jsem se nevině a následně dostal pěstí do ramene.

Harry

Už je to týden, co jsem naposledy viděl Louiho. Nikdy jsem nebyl víc nadrženej. Kurva. Už to bude dobrých pomalu tři týdny, co jsem bez sexu a musím si vystačit se svou pravačkou.

Kurva. Já. Potřebuju. Někoho. Opíchat. V tuhle chvíli bych snad byl schopný omrdat i holku, zvíře či mrtvolu, jen abych se uspokojil i jinak, než jen rukou.

Já vím je to se mnou špatné, ale za to všechno může ten malý modrooký brunet, který se mi vkrádá už i do snů. Hajzlík.

Tak mě tě napadá, vždyť já mu před týdnem udělal dobře, tak proč by on teď nemohl udělat dobře mě? Dluží mi to.

Oblékl jsem se, popadl klíčky, nastoupil do auta a vyjel směrem k domu, kde bydlí ten malý modrooký brunet.

Zastavil jsem před domem, vystoupil, zamkl auto a vydal se ke dveřím. Dvakrát jsem zazvonil, než mi konečně otevřel.

" Co ty tu chceš?" Zeptal se nevrle.

" Neříkej, že jsem ti ten týden nechyběl, maličký" zašeptal jsem a hladově ho pozoroval.

Neměl na sobě tričko, i když ho držel v ruce. To se nemohl obléct? Ale tak  já si nestěžuju. Mohl jsem tak spatřit jeho nahou hruď a mohl si zase ukládat do paměti každý kousek jeho kůže a ty tetování. OH.

" Možná" odpověděl už mileji. Tak se mi to líbí.

" Víš. Jsem tu kvůli jednomu velkému problémů, který mě prohání skoro tři týdny" zašeptal jsem.

" Copak je ten tvůj velký problém? Máš průjem a už se ti ucpal záchod, tak vymetáš baráky, aby jsi si mohl odskočit?" Zeptal se mě pobaveně. Však počkej, skrčku.

" Ty jsi mi nějaká vtipný" zavrčel jsem " Ne průjem fakt nemám, ale kvůli tobě jsem se seznámil, důvěrně  seznámil, se svojí pravačkou a už mi nestačí, takže co kdyby jsi mi jako hodný chlapeček udělal dobře? Taky jsem ti minulé pomohl, takže by bylo dobré, aby jsi mi tu laskavost oplatil" usmál jsem se na něho a přiblížil se k němu.

" Hmm. To nejspíš nepůjde, protože jsou všichni doma" ušklíbl se. Parchant jeden. Už se těším až to z něho vyšukám. Ho prošukám skrz naskrz.

" Neser" popadl jsem ho za ruku, odemkl auto, hodil ho do auta na stranu spolujezdce a já sám si pak vlezl na místo řidiče.

Rozjel jsem se ke svému bytu, který mám nedaleko odsud. Ten byt mám na odpočinek, nebo když se chci prostě jen zašít, a taky když utíkám před policií.

" Kam to jedeme?" Zeptal se Louis se zájmem.

" To uvidíš" zavrčel jsem. Byl jsem frustrovaný. Můj pták se v tom malém prostoru mačkal a žádal o uvolnění zatímco byl tvrdší a tvrdší. Kurva.

Potřeboval jsem Louise. Bylo mi jedno jestli ošukám jeho dokonalou prdelku, nebo jen jeho pusu. Teď bych byl rád jen za jeho jediný pouhý dotek na mým ptákovi a myslím, že bych se jen z toho doteku udělal. Doprdele.

Dojeli jsme k bytu, kde jsem zaparkoval na nedaleké parkoviště, vylezl z auta, popadl jsem Louise za ruku, zamkl auto a táhl ho k bytu.

Odemkl jsem dveře od bytu a oba jsem nás vtáhl dovnitř. Jen co jsem zavřel dveře, tak jsem ho na ně namáčkl a přivlastnil si jeho rty.

"Hrctd" Zamumlal Louis do mých rtů. Cože to mlel?

" Cože?" Zeptal jsem se nechápavě.

" Harry, co to děláš sakra?" Zavrčel Louis a založil si ruce na hrudi. Byl roztomilý. Teda co?

" Líbám tě?" Uchechtl jsem se.

" To vím, ale jako co to mělo kurva znamenat? Jen tak přijdeš, hodíš do auta a odvezeš někam úplně do prdele" zavrčel.

" Normálka, ne?" Zamrkal jsem. Ten z toho dělá drama.

" Normálka? Jsi padlej na hlavu. Nejsi nemocný na h-" měl už jsem dost toho, jak se rozčiluje, i když je roztomilý. Prostě jsem ho umlčel svým způsobem.

Když už se mi jeho rty zdáli dost nateklé, tak jsem se přesunul na jeho krk, který mi ještě vystavil. Tak je hodný.

Začal jsem mu na krku dělat cucfleky. Louisovy ruce cestovaly po mých zádech až docestovaly do mých vlasů, za které trochu zatahal. Zatímco moje ruce se přesunuly na jeho dokonalý zadek, který zmáčkl.

" H-Harry" zavzdychal mi Louis do ucha. Bože. Mám pocit, že se už jen z toho udělám. Kurva.

Uchechtl jsem se do jeho krku a pokračoval v dělání cucfleků a mačkání jeho zadečku. Jak někdo může mít tak skvělej zadek?

Vyhodil jsem si ho na sebe, přičemž mi on obmotal nohy kolem boků a já se s ním rozešel do ložnice, kde jsem ho povalil do postele.

" Nechtěl jsi náhodou vykouřit?" Zeptal se se smíchem. On se bude smát?

" Hmmm, to už mi nestačí. Teď chci tvojí dírku" zašeptal jsem a Louise přešel smích. Chcichichi.

" Ne" Zamumlal.

" Klid dělám si srandu, maličký" zašeptal jsem mu do ucha a otřel se rozkrokem o ten jeho. Začal tvrdnout.

Než jsem se nadál, tak jsem ležel pod Louisem. Kdy se to sakra stalo? Sednul si na mě obkročmo přímo na rozkrok a začal se na něm kroutit. No doprdele.

Chytil jsem ho pevně za zadek a zmáčkl. Začal se kroutit rychleji. Bože.

" Nechtěl jsi náhodou vykouřit?" Zeptal se smíchem, když jsem se udělal.

Přetočil jsem ho pod sebe a začal přiřazet rozkrokem o ten jeho. Bože, jsem jak nadržená čivava.

" Vykouřit mi klidně můžeš. Já se bránit nebudu" usmál jsem se, když jsme se oba udělali.

" Nech to na příště. Aspoň se budete mít na co těšit, Pane Stylesi" uchechtl se.

" Tak to v tom případě si pro vás zítra přijedu, Pane Tomlinsone" zavrčel jsem mu nadrženě do ucha.

" To bohužel nepůjde, Pane Stylesi, mám už něco domluveného" ale notak.

" Tak pozítří"

" To už mám taky něco domluveného, Pane Stylesi, ale za tři dny by to šlo" uchechtl se Louis mému zničenému výrazu.

" Fajn. Vyzvednu tě za tři dny v tenhle čas, tak buď připravený, maličký" zašeptal jsem mu do ucha a skousl mu ušní lalůček.

" Dobře. Počítám s tím. Zavezeš mě domů?" Zeptal se a já kývl.

" Pojď" vzal jsem ho za ruku a vytáhl na nohy.

Vylezli jsme z bytu a došli do auta. Zalezli jsme do auta a já vyjel zpět k domu Louise.

Před domem jsem mu ještě věnoval polibek, než jsem ho nechal vylézt z auta a jen co zmizel v domě, tak jsem se rozjel pryč.

Zajímalo by mě, co mu jeho mamka řekne na ty cucfleky. Chcichichi.

Užijte si čtení ❤️

Gangster [l.s.] (CZ) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat