♣️18.𝚔𝚊𝚙𝚒𝚝𝚘𝚕𝚊♣️

789 59 15
                                    

Varování: na konci 13+ scéna, i když je mi jasné, že právě na ní se těšíte. 😏

Do prdele se Stylesem, i když vlastně on tam určitě za pár dní bude, jenže v té mojí. A neměl náhodou jít udělat večeři? I když ta může počkat. Jeho rty jsou důležitější.

𝐋𝐨𝐮𝐢𝐬

" Neměl by jsi nám spíš jít udělat tu večeři? Nechceš přeci, abych si stěžoval mamce, že neplníš svoje povinnosti a radši se staráš o svoje potřeby, Hmm?" Naklonil jsem se k němu a zaútočil na jeho krk, když může on, tak proč bych nemohl i já?

" To by jsi neudělal, Boo" zašeptal Styles. Zasmál jsem se do jeho krku.

" No tak tím si nebuď vůbec jistý, Stylesi. Tak moc rád bych byl kdyby ti dala padáka a nemusel tě mít v pokoji" zavrčel jsem mu do ucha a dál opečovával jeho krk, který mi nabízel.

" Říkám ti už poněkolikáté, aby jsi nebyl drzý" řekne Styles a pak několikrát ucítím, jak jeho dlaně dopadají na můj zadek v pravidelném intervalu. Chce mě kurva zabít?

Začal jsem mu vzdychat do ucha, jako ta největší děvka a toužil po větší rozkoši. Menší otázka. Co to semnou doprdele je?

" Tak je to správně jsi můj a teď hezky nahlas. Dej vědět kdo ti dělá dobře, zlato" zašeptá Harry, když mu do ucha zavzdychám jeho jméno.

" Harry" zavzdychám, když prstami oddělí moje půlky a přejede po mém vchodu. 'Ještě ,že mám oblečení' pomyslím si.

Na Harryho tváři se zračí spokojený úsměv. Zatímco já ho mám chuť zabít, když mě od sebe odtáhne a vstane. Hajzl, Bastard, zmetek, čurák..

" Mám jít přeci dělat tu večeři, ne? Sám jsi mi to ještě před chvílí říkal" zasmál se, když jsem ho probodl pohledem.

" Víš, že jsi teď promarnil šanci si mě vzít?" Zeptal jsem se, když jsem kolem něj procházel. Čapl mě za ruku, otočil k sobě a následně natiskl na zeď.

" Myslíš , že tohle byla jediná šance? Maličký, těch šancí bude o to se bát nemusíš a jestli chceš, tak si tě klidně večer vezmu. Věř, že mi to problém nedělá. Jedinej problém má ten dole, protože kvůli tobě už nějakou dobu nezasunul" zašeptal mi do ucha. Zatímco se na mě tiskl celým svým tělem a já se snažil racionálně přemýšlet.

" Pleteš se Stylesi tohle už se nikdy nebude opakovat. Promarnil jsi svojí jedinou šanci a to, že jsi pár dní nezasunul mi je úplně někde. Aspoň jsi se seznámil se svojí pravačkou." Ušklíbl jsem se na něho.

"Ale Tomlinsone, věř, že bude. A jo skamarádil jsem se svojí pravačkou, taky díky tobě, protože pokaždé jsem se skvěle udělal nad tebou. Na představou tebe, jak se pode mnou svíjíš rozkoší a prosíš o víc. Zatímco já ti dávám všechno, co si jen přeješ" doprdele. Proč se mi ta představa líbí??

______________

No večeře nakonec dopadla dobře a nikdy bych nevěřil, že Styles umí tak skvěle vařit. Docela mě překvapil.

No a pak nastala ta noční můra. Noc, noc kdy vedle mě bude spát samotný Harry Styles, kterého jsem ještě před pár hodinami chtěl ojet. To nedopadne dobře.

Zalehl jsem do postele a Styles JEN v boxerkách za mnou. Bože, dej mi sílu. Přikryl jsem se až po uši peřinou a dělal, že tu nejsem.

" Dobrou, Louisi" uslyšel jsem předtím, než jsem usl a následně, jak si mě přitahuje blíž, ale to jsem už ignoroval, protože jsem pomalu odplouval do světa snů.

Gangster [l.s.] (CZ) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat