" Neboj, dík za to oblečení a ahoj" objal mě Ni a já potom ihned vylétl z jeho bytu a rozešel se domů, cestou jsem si ještě všiml auta, které za mnou jede už nějakou tu dobu, ale snažil jsem se to ignorovat až do doby než mi to auto zatarasilo cestu. No a je to tu. Teď mě někdo unese, rozřeže na malé kousíčky a pohází po lese. Super, není lepší smrt.
𝐋𝐨𝐮𝐢𝐬
U řidiče se otevřeli dveře, ze kterých vyšel, jak už vím, samotný Harry Styles, který mi už dva dny nedá spát, ale teď když vím kdo přesně to je, tak s ním nechci mít nic společného!
" Ale, ale samotný pan Styles" Zamumlal jsem s úšklebkem " copak potřebuješ?" Zeptal jsem se sladce.
" Maličký není nefér, že víš mé jméno, ale já to tvoje nikoli?" Zeptal se a přešel k mě blíž " co potřebuji? Přeci tebe, hlupáčku" zasmál se Harry a přešel ke mě ještě blíž, přičemž já couvl.
" Ne není to nefér a navíc moje jméno se nikdy nedozvíš" zasmál jsem se " proč potřebuješ mě?" Zeptal jsem se. Nechce mě vážně někde zakopat, že ne?
" Myslíš? Stačí jedna esemeska a vím o tobě naprosto všechno" usmál se Harry a začal se přibližovat, zatímco já jsem začal couvat.
" No tak vidíš" ušklíbl jsem se mezitím, co jsem couval co nejdál o něho. Po chvíli jsem však narazil do zdi. A doprdele.
Přibližoval se ke mě pomalu, jako lev, který jde po své kořisti, a přitom se usmíval. Hej jako ty nahoře nemyslíš si, že jsem ještě moc mladej na smrt?
" Ale já to chci slyšet od tebe, zlatíčko" zašeptal mi do ucha a položil ruce vedle mojí hlavy. Do prdele a na útěk můžu zapomenout. Měl jsem vás rád mami, Daisy, Phoebe, Lottie, Felicity a Nialle.
" Nejsem žádný tvoje zlatíčko" zavrčel jsem naštvaně. " Máš smůlu já ti nic neřeknu"
" OH zlatíčko, nečerti se hned, i když jsi sexy" olízl si ty jeho malinové dokonalé rty a já na ně dostal neskutečnou chuť. Tomlinsone, okamžitě se vzpamatuj ty malamute.
" Ale řekneš" zašeptal a sklonil hlavu, tak že naše rty byly jen malý kousek od sebe. Stačil jeden pohyb a mohl jsem ochutnat jeho rty, které mě k sobě lákaly jako magnet. Ne nesmíš!!
" Neřeknu" založil jsem si ruce na hrudi, což byl hodně špatný nápad, protože jsem se teď dotýkal jeho hrudi. OH bože.
" Řekneš a mimochodem na osahávání je ještě brzy nemyslíš?" Zeptal se s úšklebkem. Debil jeden, tak rád bych mu teď jednu vrazil.
" Já tě neosahávám. To za prvé. Za druhé nejsme gay a za třetí nikdy jsme tě osahávat nechtěl, nechci a nikdy chtít nebudu" zavrčel jsem.
' Bože Tomlinsone, můžeš přestat lhát?' ozvalo se moje podvědomí. No to mi tu chybělo.
" Zlato, nalhávej si to dál, já však znám pravdu" ušklíbl se. Zatímco já se zamračil.
" Jo tak v tom případě. Jaká je podle tebe pravda?" Zeptal jsem se a čekal, co z něho vypadne.
" Chceš mě" zašeptal mi do ucha a následně mi skousl ušní lalůček "chceš ochutnat moje rty, lákají tě jako magnet, chceš abych tě líbal na krku" přesunul se na můj krk, kde mi daroval několik menších polibků.
" Chceš, abych se tě dotýkal po celém těle, nejvíc však na tomto místě" jeho ruka doputovala k mému rozkroku a zmáčkla bouli, která se tam stihla udělat.
" Chceš, abych zasunul svého ptáka do tvé úzké dírky" přešel na můj zadek, zmáčkl ho a poté přejel prstem mezi moje půlky a přitlačil na můj vstup, což vyvolalo to, že jsem několikrát zavzdychal jemu do ucha a on se spokojeně usmál. Bastard. Nejhorší je, že měl ve všem naprostou pravdu.
" Podívej se na sebe. Říkáš mi, že nejsi gay, že mě nechceš. Přitom stačí pár slov, doteků a ty jsi nadrženej a vudycháš mi tu jako kurva." Zamumlal mi Harry do krku, já zčervenal a sklopil hlavu.
" OH zlatíčko, jsi roztomilý" řekl Harry a dvouma prstama mi zvedl hlavu, tak abych mu koukal přímo do jeho smaragdově zelených oči, které jsem si zamiloval hned jak jsem je poprvé spatřil.
Celý rudý až na zadku jsem mu hleděl do oči, stejně tak jako on mě. Bylo to jen pár minut. Ovšem mě se to zdálo jako celá věčnost, než odtrhl pohled od mých očí a přesunul ho na mé rty.
Chvíli se nic nedělo, což mě znervóznilo, ale pak přitiskl rty na ty mé a já tak mohl poprvé ochutnat jeho dokonalé rty. Bože.
Nic nedělal jen měl přitisknuté rty na těch mých a když viděl, že nehodlám odporovat, tak mě začal líbat a já mu to náruživě oplácel. Bylo to dokonalé.
A pak se odtrhl a než jsem se nadál, tak byl fuč. No to si ze mě kurva dělá prdel. Tak on mě tu líbá a pak si jen tak z ničeho nic prostě v pohodě odejde?? Co je tohle za člověka sakra?
' prober se Tomlinsone, tohle všechno on chtěl a získal to. Nesmíš mu dovolit, aby se to opakovalo!' zavřelo moje podvědomí s já s ním musel tentokrát plně souhlasit.
Nenechám ho, aby mě takto ovládal. I když mohl bych zkusit vyměnit role. Vzrušil ho a byl bych to já kdo by odešel a nechal toho druhého tam jen tak stát s boulí a s nateklými rty od líbání.
Užijte si čtení ❤️
ČTEŠ
Gangster [l.s.] (CZ) ✓
Romance" To se neumíš ani omluvit?" zeptal jsem se ho naštvaně a založil si ruce na hrudi. " Můžeš si za to sám. Neměl jsi tam stát" řekl úplně v klidu a tím mě naštval ještě víc. " Jo jasně můžu si za to sám" Zamumlal jsem s velkou dávkou ironie. " No tak...