Užijte si čtení ❤️
" Miluju tvoje objetí, Hazz" zašeptal.
Harry
Uběhly čtyři měsíce a já s Louisem každým dnem pokračoval dál a dál, až jsme se minulý týden konečně dali dohromady a tvoříme teď nádherný a zamilovaný pár.
Spolu s Niallem a s Liamem občas sledujeme nějaký ten film a především taky hokejové zápasy, které nás pokaždé stojí několik nervů a nadávek.
Taky máme s Niallem a Liamem domluvené dvojrande na příští týden a jako jsem na něho docela zvědavý.
" Harryyyyyyyy" vykřikl Louis a skočil mi kolem krku.
" Copak, broučku?" Zeptal jsem se a se smíchem ho chytl pod zadkem.
" Půjdeme dneska někam ven, prosím??" Zeptal se a začal mě líbat na krku.
" Tak jako pokud budeš chtít, tak klidně" usmál jsem se a i s Louisem na sobě si to začal mašírovat k posteli.
Hodil jsem ho jemně na postel a nalehl opatrně na něho. Louis roztáhl nohy, které okamžitě obmotal kolem mých boků.
" Jasně, že budu chtít. Takže kam půjdeme?" Zeptal se Louis.
" To vymyslíme potom. Teď mám v plánu úplně něco jiného" zašeptal jsem mu do ucha a přirazil rozkrokem proti jeho.
" Nadrženče" zasténal Louis a já se ušklíbl.
" Možná jsem nadrženec, ale tobě se to líbí a sám jím taky jsi" zašeptal jsem a znovu přirazil.
" Možná" promluvil a já ho začal líbat.
~~
" Tak ho tam už sakra doprdele vraž" zasténal Louis, když jsem se k ničemu, po dlouhé předehře, neměl.
" Jo a já jsem nadrženec, viď?" Zeptal jsem se se smíchem, ale splnil jeho toužebné přání a konečně do něho vnikl.
~~
" Harryyyy" vykřikl Louis a udělal se na svoje břicho.
Párkrát jsem ještě přirazil a udělal jsem se i já. Chvíli jsem v něm ještě zůstal a užíval si ten úžasný pocit být v něm, než jsem se konečně vysunul a zachumlal ho do své náruče.
" Chtělo by to koupel" Zamumlal Louis.
" Jo to by asi chtělo" přikývl jsem. " Tak tu počkej. Hned jsem zpět"
Přešel jsem do koupelny a začal napouštět vanu, do které jsem nalil trochu levandulové pěny do koupele.
Když byla voda skoro u okraje vany, tak jsem jí vypnul a vrátil se zpět za Louisem, který ležel unaveně roztažený přes celou mojí postel.
" Tak pojď, princezno" zašeptal jsem a vzal ho do náruče.
Jako princeznu jsem ho donesl do koupelny a položil do vany, do které jsem si vlezl ihned za ním.
Trochu jsem ho posunul a sedl si za něho. Okamžitě se svými zády nalepil na mou hruď a spokojeně vydechl.
" Harry?"
" Copak?"
" Miluju tě" zašeptal.
" Já tebe taky" Špitl jsem a políbil ho.
~~
" Tak kam by jsi tedy chtěl jít?" Zeptal jsem se ho, když jsem vyšli z bytu ven.
" Jen tak se projít" zašeptal a já kývl.
ČTEŠ
Gangster [l.s.] (CZ) ✓
Roman d'amour" To se neumíš ani omluvit?" zeptal jsem se ho naštvaně a založil si ruce na hrudi. " Můžeš si za to sám. Neměl jsi tam stát" řekl úplně v klidu a tím mě naštval ještě víc. " Jo jasně můžu si za to sám" Zamumlal jsem s velkou dávkou ironie. " No tak...