Vylétl jsem do sedu. Poslední dobou mám zvláštní sny. To se musí nechat.
𝐋𝐨𝐮𝐢𝐬
" No konečně, Louisi. Pojď dál. Už máme vybraný film a Liam ještě dělá občerstvení" bylo první, co Niall řekl, když mi otevřel potom co jsem zazvonil.
" Ahoj, neříkal jsi, že budeme mít jako vždy jen ve dvou filmový večer?" Zeptal jsem se.
" No to jsem sice řekl, ale nemyslel to vážně" usmál se na mě nevině Niall.
" Nevadí. Čím víc nás bude, tak tím líp" pokrčil jsem rameny a usmál se.
" To rád slyším, Babe" ozval se chraplák. Zasekl jsem se v pohybu uprostřed dveří. Co ten tu dělá?
" Ignoruj ho. Vetřel se sem. Navíc říkal, že se ti byl včera omluvit?" To byla otázka?
" Byl, trochu divným způsobem, ale byl" přikývl jsem. Bylo vidět, že si oddechl.
" Tak pojďte už. Všechno je hotové" zakřičel Liam někde z bytu.
" Však už jdeme" zakřičel jsem nazpátek.
" Ahoj Louisi" usmál se.
" Ahoj Li" úsměv jsem mu oplatil.
" Hej a mě si nepozdravil" zafňukal ublíženě Harry. Protočil jsem očima. Herečka jedna.
" Měl bych tě snad zdravit?" Zeptal jsem se s nadzvednutým obočím.
" Jo" přikývl Harry.
" Smůla snad příště" pokrčil jsem rameny a sedl si na menší gauč.
Liam s Niallem se uvelebili v křesle a ten kudrnatej zmetek s tělem boha se usadil vedle mě. Nemůže si jít do toho druhého křesla?
" Co to sakra děláš?" Zavrčel jsem nechápavě, když kolem mě přehodil svojí ruku.
" Aby jsi se nebál, Babe. Už jsem to viděl, takže vím, že se budeš bát" ušklíbl se a přitiskl si mě k sobě.
Odtrhl jsem ho od sebe a usadil se na druhý konec gauče, abych byl od toho zmetka daleko, jenže jakmile začal film, tak jsem se k němu přitiskl, jak nejvíc to šlo.
" Drž hubu" zavrčel jsem, když se uchechtl.
" Já ti to říkal" zasmál se. Praštil jsem ho do hrudi.
" Bla, bla, bla" protočil jsem očima a jakmile se z televize ozval výkřik, ze kterého tuhne krev v žilách, tak jsem se na něho obkročmo posadil a zaryl hlavu do jeho mezery mezi krkem a hlavou.
" To abychom se koukali na horory častěji, když by jsi tohle dělal pokaždé" Zamumlal spokojeně Harry a obmotal svoje silné potetované paže kolem mého tělíčka.
~~
Harry
Bylo strašně moc roztomilé, jak si na mě sedl, a když jsem ho objal, tak spokojeně zavrněl, jako kočka.
Když se začal třást, tak jsem nevěděl jestli je to zimou, nebo tím, že se bojí. Každopádně jsem ho pevně objal a natiskl si ho na sebe.
Nepřestával se třást, a tak jsem nás přikryl dekou, která byla kousek od nás přehozená před opěrku gauče.
" Děkuji" Špitl Louis. Pohladil jsem ho vlasech a on se opřel hlavu o moje rameno.
" Pokud jsi unavený, tak klidně spi" zašeptal jsem, když si zívl.
" Louisi" Špitl jsem, když mi neodpovídal. Podíval jsem se na něho a on spokojeně chrupkal na mém rameni. Usmál jsem se a pořádně ho přikryl dekou.
Je mi tak moc líto, co jsem mu provedl. Nechtěl jsem kruci. Nechtěl jsem mu nikdy ublížit, ale bohužel se to stalo.
Nakonec jsem na ten film kašlal a šel spát. Přeci jen jsem ten film už viděl, takže o nic nepřijdu.
Niall
" Li" štouchl jsem do něho, když jsem se podíval na gauč, kde Harold spokojené chrupkal s Louisem na klíně zabaleného v dece.
" Co je?" Zeptal se a já mu naznačil ať se koukne na gauč.
" Awww, ty jsou tak roztomilý" rozplýval se nad nimi Liam. Praštil jsem ho loktem do hrudi.
" Auu. Za co?" Zeptal se nechápavě.
" Za ty kecy. Copak už jsi zapomněl, co tady velectěný Harold provedl Louisovi?" Zeptal jsem se naštvaně.
" Nezapomněl, ale mrzí ho to. Poznám to na něm. Jo ze začátku za ním chodil kvůli tomu jednomu, ale postupem času si uvědomil, že ho má asi rád a to se mu nelíbilo, proto ho znásilnil. Chtěl aby ho Louis nenáviděl a on ho tak mohl přestat mít rád"
" Je to debil" zašeptal jsem.
" Jo to je" usmál se Liam.
" Nepomlouvejte mě" ozvalo se z gauče a já si až teď všiml, že se Harold probral.
" My? Však to ani neumíme" vrtěl hlavou Liam. Komediant.
" Jasný" ušklíbl se.
" Odneseš Louiho do pokoje pro hosty, prosím?" Zeptal jsem se ho. Přikývl a zvedl se.
Harry
Odnesl jsem to malé přítulné koťátko do pokoje pro hosty a chtěl ho položit na postel s odejít, jenže to se Louimu nelíbilo a chytil se mě ještě pevněji.
Co já s ním mám teď jako dělat?
Nezbývalo mi nic jiného, než si lehnout za ním na postel. Přikryl jsem nás dekou a Louis se spokojeně uvelebil na mojí hrudi a spal dál.
Jen jsem nad ním se smíchem pokroutil hlavou a šel spát.
~~
" Loui, vstávej" šťouchal jsem do něho, aby se probral. Nebudil bych ho, kdyby na mě nebyl nalepený, jak sardinka a nezabraňoval mi tak vstát z postele.
" Ještě chvíli mami" zakňučel a natiskl se na mě ještě víc. Zasmál jsem se.
" Nejsem žádná tvoje máma" zavrtěl jsem hlavou a políbil ho na temeno hlavy.
Louis se na mě podíval a následně vylít jak čertík z krabičky z postele. Hodil hubu, ale ihned se zvedl a běžel pryč z místnosti.
Zasmál jsem se, ale nakonec jsem se taky z tý postele zvedl a došel do kuchyně, kde právě Louis něco řval po Niallovi s Liamem.
" Nerozčiluj se, Babe. Nevypadalo to tak, že by ti to vadilo. Spíš si byl spokojený" ušklíbl jsem se. Zavrčel a hodil po mě vidličku.
" Mohl jsi mě zabít" zafňukal jsem. Protočil nademnou očima a radši si sedl ke stolu.
Zaujmul jsem místo vedle něho, abych ho možná trošku víc naštval. Niall s Liamem seděli naproti nám.
O něčem se bavili, když jsem dal ruku na Louiho stehno a putoval s jí pomalu až k jeho rozkroku, kde mojí ruku chytl a oddělal.cJá se však nenechal a ruku tam vrátil.
" Nech toho" sykl po mě Louis
" A čeho?" Zeptal jsem se nechápavě.
" Nedělej, že nevíš, když moc dobře víš" zavrčel naštvaně a už asi tak po desáté oddělal mojí ruku.
Užijte si čtení ❤️
Jinak včera jsem vydala novou knížku. Jde o jednodílovky, takže kdo by měl zájem o nějakou jednodílovku, tak určitě napište ❤️
ČTEŠ
Gangster [l.s.] (CZ) ✓
Romance" To se neumíš ani omluvit?" zeptal jsem se ho naštvaně a založil si ruce na hrudi. " Můžeš si za to sám. Neměl jsi tam stát" řekl úplně v klidu a tím mě naštval ještě víc. " Jo jasně můžu si za to sám" Zamumlal jsem s velkou dávkou ironie. " No tak...