" Tak to mu budu muset poděkovat až ho uvidím" usmála se a já si oddechl. Sežrala to.
𝐋𝐨𝐮𝐢𝐬
Uběhl měsíc od toho, kdy mě Harry znásilnil. Za ten měsíc mě ani jednou nekontaktoval, ne že bych to chtěl, a ani jednou jsem ho neviděl.
Začal jsem se víc scházet s Niallem a Liamem. Liam je vážně fajn kluk. Tak nějak nechápu, jak se může bavit s Harrym.
Taky jsem poznal Zayna. Je vtipné, jak se z něho Liam pořád dělá srandu a přesvědčuje ho, že je gay, ale on to vždy vyvrátí.
Jen tak mezi námi. Taky si myslím, že je gay a jen si to nechce nebo se bojí si to přiznat, a taky to bude tím, že měl jen holky a kdyby si našel kluka, tak si to přiznal rychleji.
Třeba si to jednou přizná, kdo ví.
Ležel jsem v posteli, žral čokoládu, kterou jsem zapíjel coca-colou a díval se na hororovou komedii - Zombieland.
Na dnešní večer jsem si totiž naplánoval filmovou noc, takže až dokoukám první díl vrhnu se na druhý. Chtěl bych se taky už konečně dokopat k tomu, abych se podíval na seriál The Walking Dead nebo na horor Dneska v noci v lese nikdo nespí.
Zrovna když to bylo u konce, tak někdo zazvonil. Kdo to kurva může být? Docela jsem se bál, protože jsem sám doma.
Stopl jsem film, odložil Coca-colu s čokoládou a zvedl se z postele. Hluboce jsem se nadechl a pomalu sešel dolů k hlavním dveřím.
" Ahoj Louisi, jen jsem tě chtěla upozornit, že teď hlásili, že asi za hodinu vypnou proud, tak aby jsi se nedivil" promluvila na mě naše milá sousedka od vedle. ( Schválně. Kdo si myslel, že tam dám Harryho?)
" Dobrý den Asthonová, děkuji za informace" usmál jsem se na ní.
Uff. Ty jo vážně už začínám být paranoidní, ale nikdy neškodí být ostražitý.
Vyběhl jsem schody nahoru a vešel do mého pokoje, kde jsem se okamžitě znovu uvelebil do peřin a pustil film.
Ještě jsem si dal nabít mobil a notebook, abych to měl nabité a mohl se na něco koukat. Baterku tu doufám taky někde mám, abych si měl čím svítit.
Byl jsem v půlce druhého dílu, když se znovu ozval zvonek. Kdo to zase kurva otravuje? To mi nemůžou lidi taky dneska už dát pokoj.
Sešel jsem dolů a otevřel dveře. Nikde nikdo. To si ze mě vážně už někdo dělá prdel. To vážně někdo zazvonil jen tak ze srandy?
Zavrčel jsem a naštvaně se odplížil do kuchyně, kde jsem si vzal další plechovku Coca-Coly.
Vracel jsem se nahoru, když najednou světlo bum. Kruci. To musí vypnout elektřinu teď? Hej ty tam nahoře, co jsem ti udělal?
Opatrně jsem se doplížil po tmě do pokoje a nahmatal mobil. Díky bohu. Byl nabitý. Aspoň něco se dneska daří.
" Ahoj Louisi" ozval se někdo za mnou. Vyjekl jsem a nadskočil dva metry vysoko. Co to kurva? Kdo to kurva?
" Kdo jsi?" Zavrčel jsem naštvaně.
" Ale notak ,maličký, to už jsi na mě zapomněl.?" Zeptala se hravě osoba. Bože to je tenhle debil.
" To neumíš chodit dveřmi jako každý normální člověk?" Zavrčel jsem naštvaně potom, co jsem málem prodělal infarkt.
" Umím, ale takhle to je větší žůžo" zasmál se Harry .
" Hmm, tak si užij to žůžo, až tě teď schodím z toho okna" ušklíbl jsem se.
" Nějakej agresivní" poznamenal se smíchem. Však on tě ten smích přejde, debile.
" Jenom na lidi, co nemají, co dělat v mém pokoji" sladce jsem se na něho usmál.
" Ale já tu mám co dělat, Babe" usmál se.
" Potom, co jsi udělal už ne" zavrčel jsem.
" Hele já vím, že to co jsem udělal není snadno odpustitelný " začal Harry.
" Spíše neodpustitelný" přerušil jsem ho naštvaně.
" Vím to, jenže to co se stalo, stalo se. Já to už nezměním. Omlouvám se za to. Ano já samotný Harry Styles se omlouvám." Dopověděl.
" Myslíš si, že jen co se omluvíš, tak ti ihned padnu do náruče? Na to zapomeň. Spíš, že si u mě zase musíš vybudovat důvěru" zavrčel jsem.
" Neboj s tím jsem nepočítal. A já si už jí vybuduju. Neměj strach, Babe" usmál se Harry. Přitáhl si mě do polibku a zmizel.
Co to kurva doprdele bylo?
Stál jsem tam asi půl hodiny absolutně neschopen pohybu a jen si přejížděl prstami po rtech, na kterých jsem ještě stále cítil ty jeho.
Zavrtěl jsem nad tím hlavou a svalil se zpět na postel. Neměl jsem už chuť na koukání, tak jsem notebook prostě zaklapl, položil si ho vedle sebe na noční stolek, tak jako čokoládu a coca-colu a šel spát.
Sen
Už do mě pomalu vnikal, když se odněkud ozval Harryho hlas. Bože. On si pro mě vážně přišel. Nenechal mě tu.
Málem jsem se rozbrečel štěstím, když jsem ho spatřil ve dveřích s pistolí v ruce. Co už mě tak moc nepotěšilo bylo to, že Simon odněkud vytáhl nůž a přiložil mi ke krku.
" Styles, si přišel pro kurvičku. Copak už nemáš koho šukat, nebo jsi líný někoho hledat, a tak jdeš zachraňovat svojí kurvičku? Musím říct, že je na to dobrý. Přeci jen tak úzký snad žádný kluk není" nechutně se na něho usmál.
Harry se naštval a to hodně. Poznal jsem to díky jeho naběhlé žíle, jeho obličej však zůstával nadále klidný.
Najednou se ušklíbl a já na něho jen nechápavě zíral. S úsměvem na mě mrkl. Co to jako znamená??
" Prosimtě. Kvůli tý kurvě tady vůbec nejsem. Už mám jinou. Jen si jí nech. Přišel jsem. Pro prachy, které mi dlužíš" zasmál se Harry.
Co se to tu děje? Vážně jsem byl pro něho jen obyčejná kurva? Už mě nahradil? Jak jako pro peníze?
Najednou nůž z mého krku zmizel a vlastně i Simonovi odporné doteky a já byl volný. Svalil jsem se na podlahu, protože jsem byl zesláblý a neudržel jsem se na těch nohách.
Harry ke mě ihned přispěchal, ale já se ho snažil odehnat. No se svázanýma rukama to moc nejde. Začal jsem na něho řvát jaký je to kretén a všemožné jiné nadávky.
Rozvázal mě a vzal mě do náruče, jako princeznu. Položil jsem si hlavu na jeho hruď. Neměl jsem sílu protestovat, a taky jsem se konečně potřeboval vyspat.
" Lásko, už je všechno v pořádku. Už jsme zase spolu. Ani nevíš, jak jsem rád, že tě mám znovu u sebe, lásko moje, tak moc jsi mi chyběl" šeptal Harry a dal mi pusu do vlasů.
Vylétl jsem do sedu. Poslední dobou mám zvláštní sny. To se musí nechat.
Užijte si čtení ❤️
ČTEŠ
Gangster [l.s.] (CZ) ✓
Romance" To se neumíš ani omluvit?" zeptal jsem se ho naštvaně a založil si ruce na hrudi. " Můžeš si za to sám. Neměl jsi tam stát" řekl úplně v klidu a tím mě naštval ještě víc. " Jo jasně můžu si za to sám" Zamumlal jsem s velkou dávkou ironie. " No tak...