𝑯𝒂𝒓𝒓𝒚
Probral jsem se s menší bolestí hlavy. Ách ta kocovina. Kurva. Kdo to vedle mě do píči leží??? Pomalu jsem se posadil a snažil se vzpomenout, co jsem včera večer vlastně prováděl.
" Panáka rumu. Nebo víte co......dejte mi rovnou celou flašku a ještě Jacka Denielse" řekl jsem jakmile jsem přišel k pultu.
" Dobře a bude to takhle všechno??" Zeptala se blondýna za pultem a svůdně se na mě podívala. Mhmhmhh no užít bych si mohl.
I když jako taky bych si mohl najít nějakou jinou, protože přece jen byla to vypatlaná blondýna, která měla skoro všechno umělý, ale tak na jednorázovku stačí. Přeci nebudu vybíravý, když se mi tak nabízí.
" A taky sex u mě doma" řekl jsem a mrkl na ní.
" Za 10 minut jsem zpět, brouku" řekla, dala přede mě zmíněné flašky a někam odešla.
Rozdělal jsem flašku Jacka Denielse a párkrát si lokl. Vím alkohol za volant nepatří, ale mě je to u prdele. Policie si na mě nedovolí, takže jsem v pohodě .
Po nějaké chvíli, když už jsem měl flašku Jacka Denielse skoro vypitou, konečně přišla. Bez zástěry. Jen v crop topu, ze kterého jí lezly pomalu celý ty její umělý kozy a v mini sukýnce, která vlastně odhalovala skoro všechno, takže nechápu proč jí na sobě vůbec má. Rovnou mohla ty vole jít jen ve spodním prádle nebo nahá vyšlo by to totiž nastejno.
Vyšli jsme z baru a nastoupily do auta. Rozjel jsem se k našemu domu. Když říkám našemu, tak myslím k domu, který patří mě a pár mým kámošům. Jsem vlastně něco jako jejich šéf, ale většinou to tak vůbec nevypadá, když jsem z nich nejmladší, a taky většinou rozhodujeme o všem společně.
Po pár minutách jsme přijely před dům. Vystoupily jsme a jen co jsme došly do mého pokoje, tak se na mě vrhla, jak divoká šelma na svojí oběť. Tak to né holka tady velím já.
Povalil jsem jí na postel a doslova z ní všechno strhl. Rozepl jsem si poklopec, vyndal kámoše ven a rychle do ní přirazil.
Daly jsme si několik koleček. Koukl jsem se vedle sebe na tu blondýnu a málem dostal infarkt. Bože, jak jsem se s něčím takovým mohl vyspat??
Teď nemyslím to, že je pomalu celá umělá, ale to že má všude po ksichtě rozmazaný make-up a ještě k tomu slintá, jak buldog.
Přesně v tu dobu kdy jsem se na ní po druhé podíval, otevřela oči a okamžitě se po mě začala plazit. Nejspíš si myslela, že bude ještě raní sex, ale to se holka spletla. Do takový umělý barbíny už v životě svýho kámoše nezasunu.
Shodil jsem jí na zem. Spadla přímo na zadek. Zakňučela bolestí a ublíženě se na mě podívala. Protočil jsem oči.
" Taky nemusíš být hned tak hrubý" zafňukala. Bože, to jde mít tak otřesný hlas???
" Bože, drž hubu, zbal se a vypadni" zavrčel jsem nasraně a ona ihned poslechla.
Potom co ta umělá barbí odešla jsem se pomalu začal oblékat a sešel dolů, kde už seděli kluci, kteří když mě zmerčili, tak se začali smát jak zfetlý opice. Haha fakt vtipný.
" Barbínka ti utekla s pláčem" zasmál se Zayn.
" Chudinka. Taky jsi na ní nemusel být hned tak hrubý" ozval se přes smích Liam. Debilové.
" Haha fakt vtipný. Ty vole. Ani nevíte jak jsem rád že konečně vypadla. To její kňouraní bylo zabíjející" Zamumlal jsem a posadil se do křesla, které bylo kousek od nich.
" Jo my víme, než odešla na nás začala mluvit. Bože, nikdy jsem neslyšel nic tak hrozného" zasmál se Zayn. Ten je zas nějakej vysmátej.
" Už vím proč radši spím s klukama" řekl jsem. Ano jsem bisexuál a nestydím se za to.
" Jo no. Lepší ponořit se do úzké klučičí prdelky, než do lastury nějaké umělé barbíny" začal Liam. Protočil jsem oči.
" Hele jako já mám lastury rád" ozval se Zayn.
" To je jen tím, že jsi nikdy neměl ptáka hluboko v klučičí prdelce víš" Zamumlal Liam.
" Kámo" protáhl Zayn " mě stačí Gigiina lastura. Nepotřebuju nějakou klučičí zadnici." Zamumlal
" Ty s ní ještě furt chodíš??" Zeptal jsem se.
" Vlastně spolu nechodíme. Spíš tvrdě mrdáme, takže spíš jsme takový kamarádi s výhodami" Zamumlal Zayn.
" To tě jako vážně neláká zabořit ptáka hluboko do klučičí prdelky??" Otázal se Liam.
" Liame. Já kurva nejsem gay kolikrát ti to mám říkat??" Zavrčel Zayn.
" Mno já to vím, ale jako nechceš to přehodnotit?? Protože po tobě by kluci jeli jako šílený" Zamumlal Liam s já chytl výtlem.
" Liame" procedil Zayn skrz zuby " a ty se přestaň tlemit a jdi si za tou blonďatou nádherou" otočil se ke mě.
" Ne díky. Radši si na dnešní noc ulovím nějakého sexy kolouška a pak mu ho tvrdě-" nedořekl jsem, protože mi Zayn zacpal pusu.
Užijte si čtení ❤️
ČTEŠ
Gangster [l.s.] (CZ) ✓
Dragoste" To se neumíš ani omluvit?" zeptal jsem se ho naštvaně a založil si ruce na hrudi. " Můžeš si za to sám. Neměl jsi tam stát" řekl úplně v klidu a tím mě naštval ještě víc. " Jo jasně můžu si za to sám" Zamumlal jsem s velkou dávkou ironie. " No tak...