♣️9.𝚔𝚊𝚙𝚒𝚝𝚘𝚕𝚊♣️

881 68 23
                                    

Pomalu se zvedám, dopiju kávu,hodím peníze na stůl, mobil dám do zadní kapsy kalhot a pomalu jdu ke dveřím, které vedou z kavárny.

𝑯𝒂𝒓𝒓𝒚

Co si to ten kluk jako dovoluje??? Včera večer se ze mě málem posral strachy, prosil a třásl se a teď? Teď si na mě totálně otevřel hubu. Řeknu vám, že tohle nejsem zvyklej. Každý dělá vše, jak já pískám, ale tohle ptáče mě neskutečně nasralo a vzrušilo zároveň. Ten musí být v posteli úžasnej. A taky ta jeho šukatelná prdelka. Bože, musím si okamžitě zašukat!!

Rychlou chůzí jsem se dostal k autu, které bylo zaparkované kousek od kavárny, po cestě vytáhl mobil že zadní kapsy, sedl si do auta a vytočil číslo mé soukromé děvky. Pokaždé když potřebuju sex jdu za ním. Je spolehlivý, dobrý, nechce vztah jen prostě sex a má skvělou postavu, ale na to ptáče nemá.

" Ahoj Harry, copak potřebuješ?" Zavrněl nadrženě do telefonu jakmile to vzal. Moc dobře víš co chci, Zachary.

" To co vždy" řekl jsem a promnul si bouli, která se mi v kalhotech hodně viditelně rýsovala " Za 10 minut jsem u tebe" zavrčel jsem, típl mu to, nastartoval a rychle vyjel k domu, kde Zachary bydlí.

Zaparkoval jsem to před jeho domem, rychlostí blesku vyběhl z auta ke dveřím, které vedli do domu a několikrát zmáčkl zvonek. Byl jsem netrpělivý, nadržený a nasraný. Chudák Zachary si asi týden nesedne.

Konečně po pár vteřinách jsem uslyšel kroky a následné odemykání dveří. Jakmile otevřel ty zkurvený dveře, tak jsem se na něho doslova vrhl, tedy spíš já jeho rty.

Chvíli nespolupracoval, protože byl nejspíš v šoku, ale jakmile se oklepal, tak mi začal polibky oplácet, zapletl ruce do mých delších kudrlin a lehce zatahal. Zmáčkl jsem mu zadek a dal mu tak jasný signál, že chci aby na mě vyskočil a on tak učinil. Vyskočil a obmotal si nohy kolem mého pasu. Já ho chytil za zadek, nohou zavřel dveře a rozešel se, za neustálého líbání a tření rozkrokami o sebe, do jeho ložnice.

Jakmile jsme se ocitli v jeho prostorné ložnici, tak jsem ho hodil na velkou postel, která stála kousek ode dveří a skoro okamžitě jsem vylezl nad něho a pokračoval v líbání, ale tentokrát jsem ho začal pomalu svlékávat. Potřebuju co nejrychleji zasunout nebo to nepřežiju.

Zachary mi mile rád pomohl a než jsem se nadál, tak jsme byl nahý. Zvedl jsem se z něho a svlékl se. On se mezitím uprostřed postele postavil na čtyři a co nejvíc na mě vyšpulil zadek. Nic moc, Louisův je lepší.

Přešel jsem zpět k posteli a než se nadál, tak jsem ho tvrdě mrdal. Po pár minutách jsem se do něho, s tvrdým přiřazem ,udělal. Joo přesně tohle jsem potřeboval.

Po chvíli jsem z něho vyšel, oblékl se a za pár minut už jsem seděl v autě a jel na místo, kde jsme měli jednu dodávku a kde jsem měl být přesně za 5 minut. Mnooo, tak snad to stihnu.

Přesně o 10 minut později jsem vystupoval na místě, kde nám měli předat menší dodávku zbraní. Ehm trošku spoždění. Oops. Se stává.

Vešel jsem dovnitř, kde už stáli mí muži v čele se Zaynem a Liamem a naproti nim chlápek, od kterého kupují zbraně.

" Ale Stylesi, konečně jsi se uráčil přijít?" Ozval se posměšně Troy.

" Být tebou, tak radši držím ti tvou nevymáchanou hubu, protože stačí ještě jedno slovo a hlavou ti provrtám několik kulek" sladce jsem se na něho usmál.

" Teď k věci. Máš všechno to co jsi chtěl. Do nejmenšího podělanýho detailu" řekl Troy a před Liama se Zaynem byly vhozeny 4 tašky.

" Prohlédněte je" zaúkoloval jsem je a sám přešel k jednomu z mých mužů, který měl v ruce kufřík s penězi a převzal si ho od něj.

" Mělo by to být všechno, pane" oznámil mi Liam a já se spokojeně usmál. Aspoň něco ten vypatlanej debil umí.

" Vidíš, jak říkám, všechno je tak jak má být a teď naval prachy" usmál se na mě křivým úsměvem, ze kterého mu vykukovaly né moc bílé a hlavně křivé zuby. Fujky.

Přešel jsem k němu a předal mu kufřík s penězi a že jich v něm bylo požehnaně. Hold když mám prachy, tak nebudu kupovat laciný šunty, ale koupím si pořádnou zbraň, s kterou pak zastřelím pěkných pár lidí.

"Budu se těšit na další setkání" usmál se na mě Troy a začal pomalu i se svými muži odcházet.

" Hluboce mě mrzí, že nemohu říct to samé" zakřičel jsem na něho s velkou dávkou ironie.

Mojí muži mezitím vzali tašky se zbraněmi, hodili je do auta a pomalu začali odjíždět. Já sám jsem přešel ke svému autu, nasedl a rozjel se domů.

Cestou jsem to vzal kolem kavárny a spatřil, jak z ní zrovna vychází modrooký brunet s tím blonďákem za prdelí. Byl ještě víc sexy , než když do něho vrazil. Jak to jen dělá?

Užijte si čtení ❤️

Gangster [l.s.] (CZ) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat