Zachumlal jsem se v jeho náručí a spokojeně zavřel oči. Harry přes nás přehodil deku a já po chvíli začal upadat do spánku.
Niall
"Liame oni si to tam vážně teď rozdávají?" Zeptal jsem se jako debil, když jsem uslyšel Louise, jak sténá Harryho jméno, jako o život.
" Nejspíš. Vypadneme ne? Nechci poslouchat Haroldovi steny"
Rychle jsem se oblékli a vystřelili z bytu. U dveří jsem se ještě zastavil a rozhodoval se, co je lepší. Nechat je šukat a nebo jim tam vtrhnout, překazit jim to a následně dát Louisovi přednášku o tom, že to on je ten člověk, který mu ublížil, který ho znásilnil.
Nakonec jsem se na to vykašlal a běžel za Liamem.
Liam
Tak nějak jsem byl rád, že si to ti dva možná vyříkali a usmířili se a nebo si jen prostě chtěli užít. Tak či tak se konečně nehádají a nehází po sobě vražedné pohledy a myslím, že je to velký pokrok.
Chápu Nialla, že se rozhodoval zda by nebylo nejlepší, že by je přerušil. Taky jsem to chtěl udělat, ale došlo mi, že ty dva to k sobě táhne, takže by spolu stejně za chvíli skončili v posteli znovu, takže by to bylo úplně zbytečné.
Harry
Probudil jsem se asi dvě hodiny potom, co jsme s Louisem skončili se sexem. Aspoň nejsem tak unavený.
Když už je řeč o Louisovi, tak ten se na mě rozvaluje, jak kdybych byl nejpohodlnější postel.
Nevadí mi to, vlastně mi to přijde roztomilé. On celkově je roztomilý. Takový malý a roztomilý plyšáček.
" Loui, vstávej" jemně jsem s ním zatřásl, on si však jen něco zamumlal a rozvalil se ještě víc, nad čímž jsem se zasmál.
" Nedělej, Zagorku, a vstávej" usmál jsem se a políbil ho na čelo.
" Když mě se nechce. Leží se mi skvěle" zafňukal Louis, jako malé dítě.
" jo? Jsem pohodlný polštář?" Zeptal jsem se
" Hmmm" přikývl Louis a já se začal smát.
" Vstávej. Dneska začíná mistrovství světa v ledním hokeji" vzpomněl jsem si.
Mělo by se hrát někdy v 15:15 a teď bylo něco kolem půl třetí, takže je to dobrý stíháme.
" Ajo vlastně. Na to jsem úplně zapomněl, ale hrajeme s Ruskem, takže to nedopadne dobře" zabrblal Louis.
" Nebuď pesimista" Zamumlal jsem a přitáhl si ho do polibku.
~~
" Neee. On chytá Hrubec a né Francouz. No to dopadne" zasténal vedle mě Louis, když se začalo hrát.
" Třeba ne. Uvidíš" mrkl jsem na něho a pohodlněji se usadil.
~~
" Kurva, hrajeme v oslabení. Podívej, jak to Rusko promění v gól" zabrblal vedle mě Louis.
" Nepromění" zavrtěl jsem hlavou.
~~
" Proč? Nemohl jsi mlčet?" Smutně jsem zíral na televizi, kde právě ukazovali záznam, jak ten blbej rusák dal gól.
" Sorry, zlato" zašeptal a posunul se blíž ke mě.
~~
" Jooooooooooo." Zařvali jsme s Louise na stejno, když jsme vyrovnali na 1:1
" Když tak na to koukám, tak bychom klidně i mohli vyhrát" Zamumlal vedle mě Louis.
Musíme vyhrát!!
~~
" To jsou kreténi to není možný. V přesile si nechají dát gól" zavrtěl jsem hlavou.
" Neboj oni to dorovnájí" pohladil mě Louis, na uklidněnou, po rameni.
~~
" Vráno, pojď. Ty to dáš" šeptal jsem, když Vrána letěl s pukem k ruské bráně.
" A je to gól. Český tým dorovnává" ozvalo se z televize a já nevyskočil div dva metry do vzduchu.
~~
" Kluci, pojďte to musíme dorovnat. Pojďte máte ještě 5 minut to dáte" mumlal jsem a napjatě sledoval televizi.
Prohrávali jsme 3:2 a mě se to vůbec nelíbilo. Musíme vyhrát. Přeci nenecháme rusáky vyhrát.
~~
" Dobrý už jen půl minuty do konce a je to remíza. Máme ještě šanci vyhrát v prodloužení nebo na nájezdy" Zamumlal jsem šťastně.
" No, aby ještě nedali gól" zabreptl Louis.
" Gol. Český tým pokazil střídání a Rusko tak vede 4:3." Ozvalo se.
" Já ti říkám mlč" hodil jsem po Louisovi naštvaný pohled, zatímco on se smál.
" 19 sekund do konce. To už nemá smysl. Prostě jsme prohráli" zavrtěl jsem nešťastně hlavou.
~~
" Zkurvený rusáci" řval jsem do země a snažil se něco nerozbít, jelikož jsme tak debilně prohráli.
" Ale notak, zlato, zítra hrajeme se Švýcarskem, tak to bychom mohli vyhrát no ne?" Ozval se Louis, který mě začal hladit po zádech.
" NO to možná jo, ale víš jak by bylo skvělý, kdyby jsme vyhráli proti Rusku?" Zafňukal jsem.
" Přestaň fňukat a pojď se se mnou mazlit" zavrčel Louis.
Ihned jsem poslechl, vstal, vzal ho do náruče, došel do ložnice, kde jsem ho hodil na postel a okamžitě si vlezl za ním.
Louis mě okamžitě zalehl a spokojeně zavrněl.
" Loui" Zamumlal jsem.
" Copak?" zeptal se a zvedl hlavu z mojí hrudi a přiblížil se blíž k mojí hlavě.
" Mám tě rád" zašeptal jsem.
Louis na mě vykulil ty svoje modrý kukadla, než se na mě doslova vrhl a začal mě pusinkovat všude možně po obličeji.
" Já tě mám taky rád, moc" zašeptal mi Louis do ucha.
Usmál jsem se a začal ho líbat.
" Ježíš, kluci, myslím, že vám to už dneska Jendou stačilo, no ne?" Ozval se ode dveří Niall.
" Ne" zavrtěli jsme oba záporně hlavou.
" Prostě jo a basta fidli" zavrčel Niall a zabouchl za sebou.
" Nějakej naštvanej, ne?" Zeptal jsem se.
" Asi ho Liam neošukal podle jeho představ a nebo ho vůbec neošukal." Pokrčil rameny.
" No tak to zase pr mladíku. Od kdy jsi tak sprostej?" Zeptal jsem se nevěřícně.
" Od nikdy" usmál se nevinně.
" Kdo tě takhle vychoval?" Zeptal jsem se.
" Ty. Tím jak jsi mi lezl do pokoje, nebo osahával v uličce a říkal, jak by jsi mě chtěl šukat" vyplázl na mě jazyk.
" Kecko" zasmál jsem se a zmáčkl ho v objetí.
" Miluju tvoje objetí, Hazz" zašeptal.
Užijte si čtení ❤️
Tahle kapitola je nic moc, ale co už.
Hello everyone❤️. Omlouvám se, že nejsem poslední dobou moc aktivní, ale zaneprázdňuje mě škola.
ČTEŠ
Gangster [l.s.] (CZ) ✓
Storie d'amore" To se neumíš ani omluvit?" zeptal jsem se ho naštvaně a založil si ruce na hrudi. " Můžeš si za to sám. Neměl jsi tam stát" řekl úplně v klidu a tím mě naštval ještě víc. " Jo jasně můžu si za to sám" Zamumlal jsem s velkou dávkou ironie. " No tak...