" Já ti dám kudrnatýho debila, chlapečku" ozvalo se mi u ucha a já nejspíš prodělal infarkt.𝐋𝐨𝐮𝐢𝐬
" Co tu chceš?" Vyštekl jsem na něho, když jsem se trochu oklepal z toho vylekání. Přísahám, že jestli to udělá ještě jednou, tak mu vážně fláknu a je mi úplně někde, že je to vrah a že mě může zabít.
" Máš mě ubytovat, říkal jsem ti to a i tvoje mamka Boo" usmál se na mě ten debil, který očividně v té kudrnaté palici nemá absolutně žádný mozek. Max nějakej oříšek, co se mu loupe pokaždé, když se na tý palici poškrábe.
" Jo a já ti zase říkal, že ten pokoj je vedle a že máš vypadnout, takže čemu jsi na té větě nerozuměl, pokud jsi postižený a potřebuješ to vyhláskovat nebo říct pomalu, tak aby to ten tvůj oříšek místo mozku pochopil, tak stačí říct" ušklíbl jsem se na něho. Dál jsem si ho nevšímal a přesunul se k mobilu
" Nevyskakuj si prcku nebo se naštvu a víš tobě bych nerad ublížil, takže buď hodný chlapeček a zaveď mě do toho pokoje" zavrčel mi do ucha a následně jsem na svém vyšpuleném zadku ucítil ránu.
On mě vážně plácl přes zadek? Zakňučel jsem, ale nebylo to bolestí, spíš rozkoší a to mě vyděsilo. Zatímco Harry se vítězně ušklíbl a pohladil mě rukou přesně potom místě, na které před chvílí dopadla jeho dlaň.
" I když proč bych měl mít svůj pokoj, když konec konců můžu zůstat u tebe. Nač zbytečně dělat bordel v dalším pokoji. Nač rozestílat další postel, když by nám stačila jedna, co? Necháš mě tu, Lou?" Zamumlal mi do ucha a já jelikož jsem byl omámen jeho přítomností a jeho dotycích, po kterých jsem najednou neskutečně moc prahnul, málem přikývl. Naštěstí jen málem.
Vzpamatoval jsem se, odstrčil ho od sebe a jelikož to nejspíš nečekal málem spadl na zem. Škoda, že jen málem. Aspoň bych se mohl zasmát. I když mi teď chybí ty jeho dotyky. Možná bych ho tu mohl nechat. Přeci jen kdo se to dozví?
' okamzitě se vzapamtuj debile. Louisi, copak nevidíš, že tě jen využívá? Že si užívá toho, jak rychle mu propadneš? Nesmíš takhle na něho reagovat nebo to aspoň nedávat najevo. Kruci. Musíš. I když jednou by to neškodilo. Přeci jen je tak sexy, ty svaly, ty jeho tetování a ty kudrliny nebo ty jeho rty, které přímo vybízí o to, aby jsi je políbil. Bože, s ním by jsi si připadal jako princezna' Tak jo dokonce i moje podvědomí už je mimo provoz. Doprdele.
' Louisiano přestaň myslet ptákem a začni myslet mozkem' okřikl jsem se, když jsem začal přemýšlet nad tím, jaké by to asi bylo kdyby se kolem mého ptáka otočily ty jeho dokonalé srdíčkové rty.
' tak jo to dáš. Prostě ho doveď do toho pokoje a předstírej, že s tebou jeho přítomnost s tebou absolutně nic nedělá' snažil jsem se uklidnit, jenže snadno se říká , ale blbě se dělá. Hlavně, když před vámi stojí takovej kudrnatej sexy bůh. Kurva už.
Musím se vzpamatovat nebo ho tu ještě znásilním, i když pochybuji, že on by se bránil, takže by to nebylo znásilnění, ale normálně bych ho tu ojel.
" Ale notak Louisi, moc dobře oba vím, že mě chceš a já chci tebe, tak proč se tomu pořád bráníš?" Zeptal se Harry zatímco se ke mě přibližoval, jako lev ke svojí kořisti. Ne. Ne. Ne. Ať si zůstane tam, kde je.
" Protože nebudu další na tvém seznamu lidí, které jsi přefikl. Pokud chceš šukat, tak si běž do klubu nebo do bordelu, ale na mě zapomeň" zavrčel jsem na něho. Ušklíbl se.
" Lou, víš, že já dostanu vždycky to co chci, takže ani ty nejsi výjimka a jednou prostě v mojí posteli skončíš, jednou prostě budeš můj, i když ty už vlastně jsi, ať se ti to líbí nebo ne." Zašeptal a začal mě líbat. Bože.
ČTEŠ
Gangster [l.s.] (CZ) ✓
Romance" To se neumíš ani omluvit?" zeptal jsem se ho naštvaně a založil si ruce na hrudi. " Můžeš si za to sám. Neměl jsi tam stát" řekl úplně v klidu a tím mě naštval ještě víc. " Jo jasně můžu si za to sám" Zamumlal jsem s velkou dávkou ironie. " No tak...