Užijte si čtení ❤️
No jedinej ten konec je dobrej, ale teď to kurva není ani trochu dobrý!!!!
Harry
Jsem nasranej a to hodně. Už je to pomalu měsíc, co hledám Louise a pořád jsem ho ještě nenašel.
" Harry, přestaň tu pořád šlapat sem a tam, východíš tu díru" promluvil na mě Liam, když už jsem asi půl hodiny přešlapoval po místnosti sem a tam.
" Liame, já ho kurva musím najít" vykřikl jsem naštvaně.
" Já vím, ale takhle ho nenajdeš. Navíc už na tom pracují ti nejlepší" promluvil klidně Liam.
Byl zvyklý na moje výbuchy a už ho nechávaly klidným. Ví, že to co řeknu v nasranosti nemyslím vážně, takže už si to ani nebere k srdci.
" Pracují už na tom měsíc a pořád nic, tak asi nebudou, tak dobrý, jak říkáš" zavrčel jsem.
" Nikoho lepšího, než jsou oni jsem nenašel" zavrčel na mě pro změnu on.
" Tak už dost!" Třískl Leprikón do stolu, až jsme málem s Liamem nadskočili.
" Už mám dost, jak se tu furt hádáte a vrčíte. Takhle Louise vážně nikdy nenajdete" rozčiloval se blonďák a nejspíš b, se i rozčiloval dál kdyby do dveří nevstoupil chlap a neřekl, že ho nejspíš našli.
Vylétl jsem jako včela za ním a nemohl se dočkat, až budu mít Louiho zpět u sebe.
~~
"Tady by měl být " ukázal Joe, jak se později těm chlap představil, na počítač.
" Opuštěné sklady kousek za městem. Proč nás to kurva nenapadlo dřív?" Zeptal jsem se a měl chuť něco rozmlátit.
" Klid, Harry. Zítra už budeš mít 100% Louise zpátky u sebe" uklidňoval mě Liam.
" No to doufám"
~~
" Takže vy jděte tudy a já jdu tudy. Zabijte každého, kdo se vám postaví do cesty. Nemějte s nikým slitování a teď běžte"
" Jasně šéfe" přikývli mí muži a rozeběhli se tam kam měli.
~~
" Harryyy" uslyšel jsem zmučený křik. Panebože to je Louis, můj Louis. Rychle jsem se rozeběhl.
Potřeboval jsem ho mít co nejrychleji u sebe, objemout ho, políbit a hlavně utišit, že už je vše v pořádku.
Vrazil jsem do místnosti odkud se ozýval Louisův zmučený křik a spatřil toho čuráka Simona, jak drží Louisovi u hlavy hlaveň pistole.
" Ale ale, co to vidím. Samotný Styles. Jaká to čest." Řekl ironicky. " Přišel jsi si pro svojí děvku? Copak nenašel jsi jinou?"
" Drž hubu a okamžitě ho pusť, sráči" zavrčel jsem nasraně, vytáhl zbraň a namířil na něho.
" Nepustím. Klidně mě zastřel, ale věř, že než kulka prolítne mnou, tak jiná kulka prolítne tvým mazlíčkem" zasmál se. Čurák jeden. kurdoprdele.
Co teď? Harolde mysli!!!!
Nabil jsem zbraň a namířil na jeho hlavu.
" Říkám ti okamžitě ho pusť" zaprskal jsem nasraně.
" Ne to radši chcípnu" usmál se a ukázal tím tak svoje hnusný shnilý zuby.
Vystřelil jsem, ale v ten samý okamžik se ozval ještě jeden výstřel.
Neeeeeeeeeee
~~
Louis
Za tu dobu, co jsem tu, v téhle odporné a smradlavé místnosti, mě několik různých můžu, ale i žen znásilnilo, zmlátilo a pořezalo.
Jediné, co chci je zemřít.
Celou dobu jsem někde uvázaný, jak pes. Nejčastěji tedy na né moc pohodlné židli, na které i spím.
Jídlo dostávám jednou týdně a to jen, když nikoho neseru. Vodu dostávám jednou denně, což je zázrak.
Moje ruce jsou otlačené, věčně zkroucené a odřené do krve od provazů, kterými jsou svázané.
Na nohy se už ani pomalu nedokážu postavit, jak jsem zesláblý.
Můj zadek je v jednom ohni a můj vstup už toho má taky kurva dost. Přijdu si jak obyčejná děvka.
Moje pusa je popraskaná v koutcích od věčného kouření pér těch chlapů.
Moje celé tělo je pokryto nekolika barevnými modřinami, řeznými rankami, ať už většími či menšími, a sem tam pár hnusných popálenin.
Odněkud se najednou ozval výstřel. Co to??
" No ne, že by si vážně Styles přišel pro svého mazlíčka?" Zasmál se ten zkurvysyn.
Cože? Harry je tady? Přišel si pro mě? Jde mě zachránit? Já se konečně dostanu odsud??
" Harry" vykřikl jsem zničeně.
" Drž hubu, děvko" praštil mě zbraní přes ústa a následně mi hlaveň přitiskl k hlavě.
To kurva není dobrý.
Najednou do místnosti vrazil Harry, můj Harry, můj princ na bílém koni, až k to, že teď byl bez koně, ale to je jedno.
Proběhla mezi nimi menší výměna názorů a pak Harry vystřelil, ale v tentýž samý okamžik se ozval ještě jeden výstřel. Sbohem.
Tak už nám zbývá jen Epilog a je konec.
Na mém profilu najdete jeden z příběhů, které získaly nejvíce hlasů, což je příběh Detectiv and Killer, takže kdo by měl zájem, tak se určitě podívejte ❤️.
A další příběh, který měl stejně hlasů, jako Detectiv and Killer se na mém profilu objeví buď během dneška, nebo až zítra. Uvidím, jak to budu stíhat.
Užijte si neděli ❤️.
ČTEŠ
Gangster [l.s.] (CZ) ✓
Romans" To se neumíš ani omluvit?" zeptal jsem se ho naštvaně a založil si ruce na hrudi. " Můžeš si za to sám. Neměl jsi tam stát" řekl úplně v klidu a tím mě naštval ještě víc. " Jo jasně můžu si za to sám" Zamumlal jsem s velkou dávkou ironie. " No tak...