Poslední, co si pamatuji, je to jak na mě začal řvát a dusit, než jsem ztratil vědomí.
𝐋𝐨𝐮𝐢𝐬
Probudil jsem se s bolavým krkem a o zadku radši ani nemluvím. Ruce jsem měl stále přivázané k rámu postele a pomalu jsem je ani necítil.
Jediná moje otázka je. Kde je? Pokud nevíte koho myslím, tak vám to mile rád řeknu. Mám na mysli toho hajzla, co mě včera, tak hnusně zbavil nevinnosti.
" Děvka, se nám vzbudila" uslyšel jsem chraplavý hlas. Aha, takže tady je.
" Neumíš mluvit, děvko?" Uchechtl se.
"Ty-" víc ze mě nevyšlo, protože moje hlasivky byly v prdeli. Kurva. Za to může on.
" Copak máš já srdci, děvko? Chceš si to zopakovat? Stačí říct, i když teda stojíš za hovno, ale tak aspoň si užiju" vůbec jsem ho nepoznával.
" Nejsem žádná děvka" zasyčel jsem šeptem, načež mi přistála rána na zadku. Auu. Kurva.
" Někdo by tě měl naučit poslušnosti, děvko" zavrčel naštvaně Styles.
" Pusť mě" zašeptal jsem a snažil se vymanit z provazů, kterými mě včera přivázal k rámu postele.
" Možná bych měl, protože jsi dobrý jen na jednu věc. Na šukání. Za víc nestojíš. Celou dobu jsem si chtěl jen užít" zasmál se, jakoby to byl ten nejlepší vtip, který kdy slyšel.
" Hajzle" zasyčel jsem a schytal další ránu na můj citlivý zadek.
" Pozor na pusu, děvko. To mi připomíná, že jí jsem ještě nevyužil. To musíme napravit" usmál se a svlékl se.
Obrátil mě na záda a mě tak začal zadek bolet dvakrát tolik. Je vůbec normální? Bastard. Věděl jsem, že jsem si ho neměl pustit k tělu. Jsem takovej debil.
Sedl si na mou hruď, rukama popadl mojí hlavu a násilím mi otevřel pusu. Zmítal jsem se, ale bylo mi to k ničemu, akorát jsem si ještě víc ublížil.
Vnikl do mé pusy a začal přiřazet. Dusil jsme se, ale jemu to bylo úplně někde. Užíval si to a vzdychal na celý byt.
Po nějaké době mi vyvrcholil do pusy. Vytáhl ho z mojí pusy a já chtěl jeho sperma vyplivnout.
" Opovaž se. Hezky to spolkni, děvko" zavrčel a chytl mě pod krkem. Radši jsem to tedy spolk.
Konečně mi odvázal ruce. Konečně. Styles ze mě konečně slezl. Taková volnost. Podíval jsem se kam odchází.
" Co čumíš, oblékni se a vypadni, děvko. Nikdo tě tu nechce" zavrčel naštvaně.
" Nejsem žádná děvka. Připravil jsi mě o nevinnost, zrůdo" zařval jsem na něj. Ha konečně mám hlasivky, sice pořád mizerný, ale mám.
" Haha dobrej vtip, když si dal každýmu kdo si o to řekl. Viděl jsem tě v tom klubu" zavrčel a já zamrzl.
" To je sice možný, ale já s nikým z těch prasat nespal. Jen jsem tancoval" zavrčel jsem.
" To ti tak budu věřit." Už nezněl, tak jistě.
" Klidně si zavolej šéfovi toho klubu i ten ti řekne, že jsem s nikým nespal a pokud ti to někdo nakukal, tak kecal"
" Doprdele, doprdele, doprdele. Tak vypadni už" zakřičel, až jsem nadskočil.
Rychlostí, kterou mi můj zadek dovoloval, jsem se oblékl a vypadl z toho zpropadeného bytu. Hlavně pryč od toho debila.
~~
Nešel jsem domů. Moje nohy mě zavedly k Niallově bytu. Zazvonil jsem a čekal, až se milostivě uráčí zvednout pozadí a otevře mi.
" Louisi, co ty tu?" Zeptal se překvapeně, ale pozval mě dál, kde už stál Liam.
" Co se stalo?" Zeptal se Niall starostlivě a i Liam si mě starostlivě prohlížel.
" Liame, tvůj kamarád je největší debil, kterého jsem kdy za celý svůj život potkal." Oba dva se na mě nechápavě podívali.
" Vím, že je debil. To mi říkat nemusíš" zasmál se Liam. Jen se směj. On tě ten smích za chvíli přejde.
" Myslíš si, že by byl schopný někdy někoho znásilnit?" Zeptal jsem se zvědavě.
" Ne to si nemyslím. Harry má rád sex to jo, ale nikdy by nikoho neznásilnil" zavrtěl hlavou.
" No tak ho asi neznáš, tak dobře, jak si myslíš"
" Proč?" Zeptal se
" Protože to včera udělal" rozbrečel jsem se.
" Cože? Já ho zabiju" zavrčel Niall a přitáhl si mě do náruče.
" Myslím, že já to udělám dřív" zavrčel Liam a objal nás s Niallem. Zatímco já vzlykal do Niallovi hrudi.
" Víš proč to udělal?" Zeptal se Niall, když jsem se trochu uklindil.
" Říkal, že mě viděl v klubu. Víš, jak jsem tam tancoval. Říkal, že jsem jen děvka a že stejně dám všem, co si o to řeknou. Pak jsem mu vpálil do obličeje, že jsem jen tancoval a on mě vyhodil. Nic jiného nevím" zašeptal jsem.
" Počkej! Tak to jsi ty. Ty jsi ten kluk z klubu, o kterém Harry nepřetržitě mluvil a byl do něho udělanej. Pak tedy už vůbec nechápu proč to udělal" zavrtěl hlavou Li.
" Od čeho máš ty otisky na krku?" Zeptal se Niall.
" On mě jaksi škrtil" sklopil jsem hlavu.
" Já toho čuráka rozmrdám na milion mikro částiček a rozházím je všude po světě" zavrčel nasraně Niall. Páni takového ho neznám.
" To víš, že jo, lásko" uklidňoval ho Liam. Bodlo mě u srdce při pohledu na to, jak se mají rádi a jak jsou spolu sládcí.
" Pojď sem" zašeptal již zklidněný Niall a přitáhl si mě do objetí. Připadal jsem si jako malá hromádka neštěstí.
" To bude dobrý. Určitě se to nějak vysvětlí, ale jestli ne, tak ho vážně zabiju" zavrčel Liam.
" Už to neřešte kluci. Měl bych už asi jít domů, nebo se mamka zblázní" pokusil jsem se o úsměv, ale vznikl z toho spíš takový divný úšklebek, jak když sníte citrón.
" Jasně utíkej" usmáli se na mě smutně a já rychle zmizel z bytu a vydal se domů. No zajímalo by mě jak to vysvětlím, tedy spíš ty otisky prstů na krku.
~~
" No sláva, kde lítáš?" objala mě mamka, jen co jsem vešel do dveří." Přespal jsem u Harryho. Trochu se to protáhlo a jelikož byl opilý, tak jsem ho nechtěl nechávat samotného" zabrblal jsem.
" Aha a ty otisky na krku?" Pozvedla obočí.
" Nějakej opilec mě začal škrtit a Harry mi pomáhal" Zamumlal jsem svojí menší lež a doufal, že mi projde.
" Tak to mu budu muset poděkovat až ho uvidím" usmála se a já si oddechl. Sežrala to.
Užijte si čtení ❤️
ČTEŠ
Gangster [l.s.] (CZ) ✓
Romansa" To se neumíš ani omluvit?" zeptal jsem se ho naštvaně a založil si ruce na hrudi. " Můžeš si za to sám. Neměl jsi tam stát" řekl úplně v klidu a tím mě naštval ještě víc. " Jo jasně můžu si za to sám" Zamumlal jsem s velkou dávkou ironie. " No tak...