Rugge'den
--------------------------
Alarmın cırtlak sesine uyandım. Başım çatlarcasına ağrıyordu. Telefonumu elime aldığım gibi Valu'dan 3 cevapsız çağrı, 2 sesli mesaj Agus'tan da 1 cevapsız çağrı geldiğini gördüm. Ah doğru ya, bugün hem Agus' un yeni evine çıkmasına yardım edecek hem de Carolina ile ev için alışverişe çıkacaktık. Aynı eve çıkıyorlardı. Uzun bir süredir sevgililerdi ve birbirlerini seviyorlardı. Bu onlar için iyi olacaktı. Hemen Agus'u geri aradım. Bu sefer o açmadı. Yataktan kalktım, elimi yüzümü yıkadım, hazırlandım ve aşağı indim. Masada herkes vardı. Yine güzel bir pazar kahvaltısıydı."Oo oğlum, günaydın. Bir an hiç eve gelmeyeceksin sandım. Dün akşam yine yoğun geçmiş anlaşılan. Yoksa şirket işleri ile mi uğraştın?"
Babam her zamanki gibi bana takılıyordu. Annemle ufak bir bakışıp kıkırdadık ve masaya geçtim. Babam çok sevecen bir adamdır. Çevresindeki herkes onu çok sever. Annem de öyledir. Annem bir derneğin başında yönetici. Yine dernek işleri olduğundan erken çıktı. Babamla ikimiz kaldık. Kısa bir süre sonra babam da ayrıldı ve ben de Agus'un yanına gitmek üzere evden ayrıldım.
______________________
Karol'dan -------------------
Bu sabah erken uyanmıştım. Çünkü halletmem gereken işlerim vardı. Hızlıca bir şeyler atıştırıp çıktım. Bu arada ben küçük bir dairede kalıyordum. Şehrin tam ortasında, üniversiteye yakın ve işlek bir yerdeydi. Kirada kalacağım için her ay kira masraflarım da olacaktı. Ben de bir iş bulursam anneme daha az yük olurum diye düşündüm. Caddede hızlı adımlarla yürürken gözüme bir ilan ilişti. Kafede part time çalışacak bir garson arıyorlardı! Sanırım şans bana gülmüştü. Hemen kafeye girdim.
__________________
Kafede
Görüşme başarılı geçmişti. Hemen bugün işe başladım. Bu kadar kolay olmasını beklemiyordum. Benim gibi çalışan 2 garson daha vardı. Ana ve Lionel. Onlarla da tanıştım . Çok samimi ve arkadaş canlısına benziyorlar. Hemen kaynaştık. Ana benim gelmeme çok sevinmiş gibiydi.
Ana: İnanır mısın Karol, buraya gelmene o kadar sevindim ki! Burada tek kız yalnız kalacağım diye çok canım sıkılıyordu. İyi ki geldin. Gerçi Lionel de var ama o biraz garip davranıyor.
K: Nasıl yani?
Ana tam bana cevap verecekken müşterilerin geldiğini fark ettik ve sohbeti bir kenara bırakıp işe koyulduk.
_______________
İş çıkışı Ana, Lionel ben eve birlikte gidiyorduk. Bir çiçekçinin önünden geçerken Ana birden,
A: Ayy ne kadar güzeller! Dedi beyaz zambaklara bakıp.
L: Yani senin gibi.
A: Efendim Lionel bir şey mi dedin?
L: Iııı yok. Evet çok güzeller dedim sadece.
A: Evet bence de. Haydi gidelim artık.
Bense Ana'nın Lionel'e neden "garip" dediğini daha iyi anlamaya başladım. Lionel Ana'yı seviyordu! Yol boyunca yüzümde gülümseme ile eve doğru gittim. Ama birlikte olsalardı ne güzel olurdu diye düşünmeden edemedim.
Ana bizden önce ayrıldı. Lionel ile yola devam ettik. Benim evin önüne gelince Lionel ile vedalıştık ve eve geçtim.
_________________
Agus: Ya haydi Michael! Kaç saattir bir masayı şuraya getiremedin.
Ruggero: Kızma abisi. O senin gibi kaslı ve güçlü değil.
Mich ise bebek gibi hareketler yapıyordu. Ve "agugu" gibi değişik sesler çıkarıyordu.
Mich böyleydi işte, her zaman komik bir çocuktu.
Birkaç dakika sonra Carolina elinde kahvelerle geldi.
Mich: Aaa yengeeğğ
Carolina: Ya mich! Sana kaç kez dedim bana yenge deme diye!
Ruggero: Ama yenge-
Dememle Caru'nun kafamıza yastık fırlatması bir oldu.
Agustin ise gülmekten yerlere yatıyordu.
Carolina: Ne var Agus?! Çok mu komik geldi?
A: Hayatım, sen çocuklara niye böyle davranıyorsun? Hem sen onların yengesisin.
C:Agus sakın! Bir kere daha "yenge" kelimesini duyarsam çıldıracağım sanırım.
Mich: Ayyy tamam yenge sen de amma abarttın haa
Carolina uzun bir süre hiçbir şey demedi. Derin bir sessizlik oldu.
Ruggero: Yenge?
Carolina: Tamam ben pes ettim. İstediğiniz kadar yenge diyebilirsiniz artık. Sizlerle başa çıkılmaz. Özellikle senle Mich
Dedi ve Michael'a bir bakış fırlattı.Mich: Yengelerin bir tanesi, nasıl da severmiş bizi. Haydi getir kahveleri de sohbet edelim ayol.
Kahvelerimizi içtik. Biraz sohbet ettik ve evi yerleştirmeye devam ettik.
___________________
Rugge çok tatlıı 🥺🖤
Merhaba, nasılsınız?
Bölümü nasıl buldunuz?
Ana&Lionel çiftinin ilişkilerinde umut var mı sizce? 🌸
Düşüncelerinizi belirtmeyi ve oylamayı unutmayın. 💅🏻
Görüşürüz ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ GÜNEŞİM
FanfictionK: Öhöm öhöm... BAY RUGGERO PASQUARELLİ BENİMLE ÇIKAR MISIN? R:NEEEEEE!! K:DUYDUN İŞTE! DUYMADIYSAN DAHA ÇOK BAĞIRABİLİRİM. BENİMLE ÇIKAR MISIN? ...