SON HAZIRLIK

164 16 12
                                    


Hatırlatma

R:Haydi, haydi fazla vakit yok. İçeri geçelim ve bana uygun bir şeyler bakalım.

M: Rugge'cim, canım kankam ne vakti yok sabahın köründe bizi buraya getirdin zaten.

A: Harbiden haa, Caru ile kahvaltı bile yapamadık doğru düzgün.

R: Haydi ama çocuklar, oyalanmayın da düşün önüme.

İçeri girince her zamanki gibi görevliler Ruggero'yu selamladı.

R: Merhaba.

Görevli: Size nasıl yardımcı olabilirim Ruggero bey?

Agustin: Siz bize şöyle şık birkaç takım getirin, mümkünse siyah olsun biz bakalım.

Görevli: Tabii efendim.

Mike: Bak Ruggero Agus'un tarzına güvenebilirsin. Buradan çıkınca herkesin gözü sende olacak bunu bil.

R: Sağ olun çocuklar. Sağ olun da bir sorunumuz daha var.

A&M: Ne?

R: Ya, B-ben çok heyecanlıyım. Ne oldu bana böyle anlamadım.

M: Ee, Ruggero bey artık anlamışsınızdır benim halimi.

A: Yılların çapkını bir kıza tutuldu desene. Çok merak ettim seni bu hale getiren hanımefendiyi.

Onlar sohbete devam ederken görevli elinde birkaç takım elbiseyle geldi. Rugge onları alıp kabine geçti.

A: Sende durumlar nasıl Mike?

M: Ne olsun işte aynı. Üniversiteye gidiyorum geliyorum. Öyle.

A: Onu demedim akıllı. Valu ile işler nasıl?

M: Haa, nasıl olsun hala haberi yok.

A: Ya Mike, sana kaç kere dedim içinde tutma diye. Açıl ona. Bak bugün çok güzel bir fırsat geçti eline. Akşamki davette yanına git. Eminim sana karşılık verecektir.

M: Bilemiyorum Agus. Ya beni istemezse, ya arkadaş bile kalamazsak? O zaman her şey daha beter olur.

A: Ne olacaksa olsun Mike! Sen cesur ol, kendine güven. Böyle yapma. Hem neden işler daha beter olsun ki? Bence o da senden hoşlanıyor. Adım gibi eminim buna.

Birden Ruggero siyah takımıyla çocukların karşısında belirdi.

A: Vayy vay vayy!

M: Harbiden çok iyisin Rugge.

R: Ya, öyle mi dersiniz?

A: Kesinlikle. Bu takımı almalısın diğerlerini denemene bile gerek yok. Yaktın ortalığı.

R: Sen ne düşünüyorsun Mike?

M: Kardeşim on numarasın. Karol seni görünce bu dünyadan kopup gidecek o derece.

R: Yemin edin lan!!

M&A: Vallahi kanka.

R: Yaaa, şapşikler çok tatlısınız teşekkürler 🤭 haydi alayım o zaman ben bunu siz beni dışarıda bekleyin.

A: Bazen bu çocukta hatlar karışıyor.

M: Evet ya.

Çocuklar mağazadan ayrıldılar. Biraz sohbet etmek için çok sevdikleri bir mekana girdiler.
___________________

Karol'dan

K: Ana, ben çıkıyorum!

A: Tamam canım. Görüşürüz.

YAZ GÜNEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin