MİNİK KISKANÇLIK

97 11 12
                                    

Valu'dan

Kızlarla birlikte bu akşamki parti için alışverişe gitmiştik. Bir yandan kıyafetlere bakıyor bir yandan konuşuyorduk.

C: Kızlar, duyduğuma göre bu parti 1. Sınıflar içinmiş. Yani çok fazla kalabalık olmaz. Küçük bir parti olur. Ahım şahım bir şeyler bulmamıza gerek kalmadı.

V: Bizim de fazla vaktimiz yoktu zaten Caru bu iyi oldu.

C: Kesinlikle. Acele etmemiz gerek. Karol sen bir şeyler bulabildin mi?

K: Evet aslında. Şuna bir baksanıza nasıl, güzel mi?

V: Aa, bu sana çok yakışır kesinlikle denemelisin.

C: Katılıyorum tam sana göre bir elbise.

K: Tamam o zaman deneyip geliyorum.

Karol elbisesini denerken ben de üzerime uygun bir şeyler buldum ve kabine girdim. Giyindikten sonra kızlara göstermek için yanlarına gittim ama onları göremedim. "Her neyse." diyip geri döndüm. Tam kabine girecekken bir ses duydum.

J: Vay vay vay, bakın burada kimler varmış.

Sesi hemen tanıdım. Arkamı döndüm.

V: Ne istiyorsun Jessica?

J: Aa, partide bunu mu giyeceksin?

V: Evet.

Dedim sinirli bir ses tonuyla. Beni şöyle bir süzdükten sonra,

J: Yakışmış. Ama benim yanımda sönük kalabilirsin dikkat et.

Onu umursamadan hemen kabine girdim ve kapıyı kilitledim. Onu dinlemek istemiyordum. Belli ki saçmalayacaktı. Duyduğum tek ses topuklu ayakkabısının sesiydi. Sonunda gitmişti. Derin bir iç çektim. Sonra Karu'mun sesini duydum.

K: Valu, orda mısın?

V: Evet, burdayım.

Hızlıca üstümü değiştirip çıktım.

K: Valu, ne oldu? Bu suratının hali ne?

V: H-hiç bir şey olmadı. Elbise güzel mi ona karar veremedim sadece.

K: Elbette çok güzel ve eminim ki sana çok yakışmıştır.

Bana gülümsedi. Birlikte Caru'nun yanına gittik.

V: Hey, Caru bulabildin mi bir şeyler?

C: Of hayır kızlar ya içime sinen bir şey bulamadım ama fazla vaktimiz yok. O yüzden bu elbiseyi alacağım sanırım.

V: İstersen biraz daha bakalım.

K: Evet, başka mağazalara da gidebiliriz.

C: Aman boşverin haydi gidelim.

Elbiseleri aldıktan sonra Karol'un evine gittik ve hazırlanmaya başladık.

Carolina:

Carolina:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
YAZ GÜNEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin