ESKİ DEFTERLER

108 10 3
                                    

Ruggero'dan:

K: S-sen ne arıyorsun burada!?

? :Aaa ama Karol'cum burada çalışamaz mıyım ben?

R:Ne saçmalıyorsun sen?

? : Sana da merhaba. Iıı Ruggero değil mi?

Bu çocuğu bir yerden gözüm ısırıyor. Allah kahretmesin tabii ya! Bu Karol'umun yanındaki o adam! Nasıl çıkaramadım!!

R:Bana bak ne arıyorsun burda?

?: Öhöm öhöm... Öncelikle sana soracak değilim. Zaten buraya senin için gelmedim.

K:Chucho bıktım bu yaptıklarından.

Karol'un eski sevgilisi... Pislik herif. Kızın başına bela olmuş rahatsız edip duruyor.

C:Ama ben senden bıkmadım Karol. Ve bıkana kadar burdayım.

Karol birden ayağa kalktı. Sakinliğini korumayı başarıyordu.

K:Bak, burdan defol git anladın mı? O defter kapanalı çok oldu artık her şey bitti. Bunu aşsan iyi olur.

Chucho birkaç adım yaklaşarak

K:Hayır Karol aşamam. Hiçbir zaman da aşamadım. Ben seni seviyorum sevgilim.

Ne? NE!? SEVGİLİM Mİ? KENDİMİ O KADAR ZOR TUTUYORDUM Kİ. TAMAM KAROL'LA AYRILMIŞ OLABİLİRİZ AMA BU NE ŞİMDİ?! ONU BOĞABİLİRİM HER AN! KAROL'U ÜZÜP ŞİMDİ YANINA GELMESİ TAM BİR SAÇMALIK. KİMSE BUNU ONA YAPAMAZ.

K: SAÇMA SAPAN KONUŞMAYI KES!

Karol da sinirlenmişti. Sinirlenince çok tatlı oluyordu. Ama şu an bunu düşenecek zaman değil dedim kendi kendime.

C:Kesmezsem ne olur?

Karol birden bire Chucho'ya yumruğu geçirdi.

R: Hey hey! Karol dur! İyi misin?

O kadar sinirlenmişti ki gözleri dolmuştu.

K: ÇÖPLÜĞÜNE GERİ DÖN MANYAK HERİF! ASIL SEVGİLİNİN YANINA GİT BEN SENİN SEVGİLİN FALAN DEĞİLİM. ADIMI AĞZINA ALMA!!

Karol çok öfkelenmişti. Hızlı adımlarla odadan ayrıldı. Peşinden gidecektim ama önce o Chucho denen pisliğe söyleyeceğim iki çift laf vardı. Yerde yatıyordu.

R: KAROL'DAN UZAK DUR ANLADIN MI? KIZI RAHATSIZ ETMEYİ BIRAK! EĞER BU DEDİKLERİMİ KALE ALMAZSAN NELER YAPABİLECEĞİMİ SANA SEVE SEVE GÖSTERİRİM!

Ben de hemen Karol'un yanına gittim. Şansımıza gelen müşteri falan da yoktu.

R:Karol, iyi misin?!

K:Ben iyiyim sorun yok. Hatta çok iyiyim. O karaktersize daha neler yapardım da işimden olmak istemiyorum.

R:Sakin ol. Buraya senin çalıştığını bildiği için geldi.

K:Biliyorum. Resmen saplantılı gibi her adımımı takip mi ediyor yani anlamıyorum.

Tam ağzımı açacakken arkadan bir ses geldi;

C: Aynen öyle sevgilim. Her adımını her anını takip ediyorum. Ben pes etmem Karol Sevilla. Seni elde edene kadar durmayacağım. Yanındaki çocuğa bunu söylesen iyi olur.

K:Hala sevgilim diyor ya sen hasta mısın?! Seni dava edeceğim! Sana son bir şans tanımıştım ama nafile!

C:Dava nerden çıktı ya? Seni seven bir adama böyle mi karşılık veriyorsun?

YAZ GÜNEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin