C: Bakın şimdi sanki Mike ve Valu ayrılmış gibi davranacağız. Bu hafta sonu üniversitedeki bazı öğrencilerin düzenlediği bir parti olacak ya kesin Jessica da gelir. Orda olay çıkartıp kavga ediyormuş gibi yapacaklar. Büyük bir kavga olmalı. Ve ayrılacaklar. Sonrasında Jessica Mike'ın yanına gider kesin. O şekilde görüşmeye başlasınlar. 1-2 hafta bu oyun devam etmek zorunda. Bu işi Mike halleder. Biz de bu sırada Chucho ile anlaşıp Jessica ile yaptığı anlaşmadan ses kayıtları toplamasını isteyeceğiz. Daha sonrasında ise Chucho'dan alınan ses kayıtlarını Mike Jessica'ya dinletecek ve sonsuza dek ondan kurtulacağız. Çünkü Jessica'nın yalanı ortaya çıkmış olacak ve bunun kendisi de farkında olacak. Mike'ın asla onu affetmeyeceğini o da bilecek. Geri dönüşü yok yani.R: Peki neden 1-2 hafta sürecek ki bu oyun? Direkt Mike dinletsin ona.
V: Yok sürsün sürsün. Biraz uzun olsun. Hem hemen ayrılırlarsa Jessica anlar bu işte bir iş olduğunu.
M: Aşkım sadece Jessica anlamasın diye mi?
V:Evet, elbette. Başka neden olabilir ki?
Valentina alaycı bakışından attı ve biraz gülümsedi.
V: Ay ne var? Neden öyle bakıyorsunuz?
Agus, Mike ve Rugge gülmekten yerlere yatarken,
A: Siz kızlar inanılmazsınız. Hele sen Caru, nasıl planlar kurdun iki dakikada anlayabilmiş değilim.
C: Uf Agus, haydi kalkın. Önce biz alışverişe gideceğiz ve parti için bir şeyler alacağız siz de kendi aranızda planın detaylarını konuşun. Malum Mike 2 hafta Jessica ile sevgili kalmak zorunda. Şimdiden geçmiş olsun Mike'cım.
M: Off hayır ya! 2 koca hafta mı?! Korkulu rüyalarım gerçek olacak.
V: Ya tamam, biraz garip bir kız olsa da özünde iyidir o. Hem belki düzelmiştir ve artık o çocukça hareketleri yapmıyordur. Uzun süredir görüşmüyoruz sonuçta, her insan değişebilir.
R: Dedi Pollyanacılık oynayan kız.
Valu Rugge'nin koluna vurdu.
C: Değişip değişmediğini göreceğiz canım ama sen yine de bu kadar ümitli olmasan iyi edersin Mike.
Carolina kıkırdadı. Ardından,
C: Of tamam şaka yaptım haydi iş başına!
Kızlar evden çıktılar. Ardından Mike'lar da yola koyuldu.
Agus&Mike&Rugge:
A: Önce Chucho ile konuşup niyetini mi öğrenseydik.
R: Hayır şu an değil. Kızlarla birlikte gideceğiz yanına. Valu olmadan gidersek çok sinirlenir onu tanıyorsun.
M: Evet, başımıza buyruk iş yapamayız. Şimdi şu kabus günlerimi planlayalım, sonrasına bakarız.
Çocuklar her zaman gittikleri kafelerden birine girdiler ve oturdular. Garson gelip siparişlerini aldı.
Jorge: Ne alırsınız gençler?
M: Ben bi- oh hayır hayır hayır. Bu olamaz.
Jorge: Anlayamadım.
R: Jorge sen bize 3 tane soğuk kahve getir lütfen.
Jorge: Tabii çocuklar başka bir şey ister misiniz?
A: Şu an gerek yok teşekkürler.
M: BİRİ BANA BU GÖRDÜKLERİMİN GERÇEK OLMADIĞINI SÖYLESİN LÜTFEN. ŞU KARŞI MASADAKİ JESSİCA MI BANA MI ÖYLE GELİYOR!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ GÜNEŞİM
FanfictionK: Öhöm öhöm... BAY RUGGERO PASQUARELLİ BENİMLE ÇIKAR MISIN? R:NEEEEEE!! K:DUYDUN İŞTE! DUYMADIYSAN DAHA ÇOK BAĞIRABİLİRİM. BENİMLE ÇIKAR MISIN? ...