Mike'dan
Hayatımın hatasını yaptığımın farkında değildim. Bir yanda sevdiğim kadın bir yanda kardeşim dediğim adam. Yaptığım şeyin doğru mu yoksa yanlış mı olduğunu anlayamıyorum. En kötü yanı da bu... Kimseye bir şey söylemedim. Agus dışında. Birazdan gelecek ve her şeyi anlatacağım ona. Umarım hata yapmıyorumdur. Birkaç dakika sonra Agus geldi.
A: Ne oldu oğlum yüzünden düşen bin parça?
M:Bak Agus, her şeyi anlatacağım ama lütfen aramızda kalsın.
Agustin'in birden ifadesi değişti. Durumun ciddiyetini kavramıştı.
M: Chucho... Hani bu Karol'un başına bela olan serseri. Geçen gün beni yanına çağırdı. Bir parkta buluştuk.
A: Ne! Neden bize söylemeden gittin!
M: Bekle... Evet tehlikeliydi yaptığım ama gittim. Bana bir teklif sundu. Daha doğrusu tehdit gibi...
A: Tehdit mi?!
M: Eğer Valentina'dan ayrılırsam Karol'un ve Rugge'nin peşini bırakacağını söyledi. Ben de kahkahayı bastım tabii. Sonuçta Valu ile ne ilgisi olabilir değil mi? İşte ben de ona böyle söyledim. Ve bana buraya neden geldiğini her şeyi bir bir anlattı. Aslında Chucho sadece bir kuklaymış.
A: Kukla mı? Michael ne diyorsun sen daha açık konuş.
Birden telefonum çaldı. Bilinmeyen bir numara. Ben Chucho'nun aradığını tahmin etmiştim. Telefonu açtım ve konuşmaya başladım. Agus da bizi duyuyordu.
C: Selam Mike.
Cevap vermedik. Birden Agus telefonu elimden çekip aldı.
A: LAN SEN KİMSİN! KİMİNLE UĞRAŞTIĞININ FARKINDA MISIN!
C:TAMAM SAKİN YA! Ben de istemezdim böyle olmasını.
A: OĞLUM DALGA MI GEÇİYORSUN LAN SEN! NEYİ İSTEMEZDİN YA! BANA BAK AYAĞINI DENK ALACAKSIN! YÜRÜ GİT KENDİNE BAŞKA OYUNCAKLAR BUL!
C: Bekle bir ya. Tabii senin hiçbir şeyden haberin yok. Her şeyi anlatacağım.
Agustin sessiz kaldı.
C:Ben Meksika'daydım. Evet Karol'dan ayrıldım ama Elena'ya gerçekten aşıktım. Hâlâ aşığım. Bir gün Jessica Parker bana bir mail attı. Buenos Aires'e gelmemi istedi. Ben de reddettim. Sonunda para teklif etti. Yine reddettim. Yüklü bir miktardı. Gitmeye karar verdim. Benden onunla işbirliği yapmamı ve aranıza karışmamı istedi. Önce birkaç gün grubunuza katılmayı denedim. Tabii Karol'un eski sevgilisi olduğum için bu imkansızdı. Planı değiştirdik ve Karol'un karşısına çıktım. Ruggero ve Karol'a bela olamamı istedi. Ben de öyle yapmaya çalıştım. Artık olduğu kadar.
Birkaç saniye sessizlik oldu.
C: Her neyse işte sıra planın asıl noktasına gelmişti. Michael Ronda'ya.
Agus birden Mike' a baktı.
C: Jessica'nın asıl amacı Mike ile sevgili olmaktı. Bunu nasıl yapacağını bayağı uzun bir süre düşünmüş olsa gerek ki aklına bu plan gelmiş (!).
Bunu söylerken gülüyordu.
C: Ah ah tamamen çöp bir plan. Ben Mike'ı ikilemde bırakacakmışım. "Valentina'dan ayrılırsan Ruggero'nun peşini bırakırım yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim. " diyecekmişim.
A:Bu kızın amacı ne?! Senden neden böyle bir şey istiyor?!
C: Diyorum ya Mike ile sevgili olmak için yapmayacağı şey yok. Kıskançlıktan gözü dönmüş gibi. İşte tüm plan buydu. Biliyorum çok saçma ama... Her neyse Mike sen kararını verdin mi?
M: HÂLÂ KARAR DİYOR BU ADAM YA HÂLÂ KARAR DİYOR!
C: Hahaha tamam ya şaka yaptım. Bakın benim sizin mutluluğunuzda gözüm yok. Meksika'da kendi hayatım var, oraya geri döneceğim. Ama şu an Jessica beni kendi tarafında sanıyor. Ben diyorum ki ona bir oyun oynayalım.
A:Bu böyle telefonda olmaz. Sen akşam 8'de geçen buluştuğunuz parka gel. Yalnız. Orada detaylıca konuşuruz.
Agustin telefonu kapattı.
M: N-ne oluyor ya cidden hiçbir şey anlamıyorum.
A: Sen bekle ben bu Jessica'nın da Chucho'nun da fişini çekeceğim az kaldı. Ayrıca aklından Valu'dan ayrılmak gibi bir ihtimali geçirmedin değil mi?
M: Tabii ki de hayır.
A:Güzel. Chucho'nun döneklik yapması işimize yaradı. Şimdi çocukları çağıralım ve ne yapacağımıza karar verelim.
Herkesi arayıp çağırdım. Yarım saat sonra gelmişlerdi.
R: Mike ne oldu bizi alelacele çağırdın?
Her şeyi bir bir anlattım. Valu da dahil olmak üzere herkes ağzı açık dinliyordu dediklerimi.
C: Bir dakika bir dakika.. Bu Chucho'ya hemen güvenmemeliyiz. Ya sizi çağırıp Jessica'ya oyun oynamak istemesi de bir plansa?
R: Carolina doğru söylüyor.
K: Peki şimdi ne yapacağız?
M: Akşam buluşmaya gidelim, Karol sen de bizle gel. Onu yıllardır tanıyorsun yalan söylemediğini anlarsın.
K: Elbette geleceğim. Bu iş o Jessica bozuntusunun yanına kâr kalmayacak.
Valentina hâlâ şoktaydı. Bir zamanlar "kuzenim" dediği kişi sırf Mike ile çıkmak için arkadaşlarının hayatına bile müdahale edebiliyordu.
M: Valu sen iyi misin?
V: B-ben iyiyim. Ama bu mesele sizinle alakalı değil benimle alakalı. Jessica ile ben yüzleşeceğim.
K: Hayır Valu saçmalama. Sen değil biz. Bizimle alakalı artık bu mesele.
M:Valu gel biz hava almaya çıkalım.
Mike Valu'nun elinden tuttu. Onu dışarı çıkardı.
C: Aklımda süper bir plan var. Onun saçma oyunu sona erecek. En kısa zamanda.
R: Anlat yenge.
C: Mike'ın yokluğunu hiç hissettirmiyorsun bakıyorum da Rugge!
K: Aaa ne bağırıyorsun yenge kulağımın dibinde!
C: Neee! Karol sen de mi?
Çocuklar gülüştüler.
K: Tamam şaka yaptık ya anlat sen.
C: Bakın şimdi...
🖤🔥🖤
Bu bölüm dengeler değişti. Siz ne düşünüyorsunuz?✨
Chucho sizce Michael'a oyun mu oynuyordu yoksa ciddi miydi?
Lütfen oylamayı unutmayın 💖
Jessica çocukların başına çok bela olacak mı dersiniz?
Bakalım zaman ne gösterecek🧚🏻♀️
Sonraki bölümde görüşürüz 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ GÜNEŞİM
FanfictionK: Öhöm öhöm... BAY RUGGERO PASQUARELLİ BENİMLE ÇIKAR MISIN? R:NEEEEEE!! K:DUYDUN İŞTE! DUYMADIYSAN DAHA ÇOK BAĞIRABİLİRİM. BENİMLE ÇIKAR MISIN? ...