İTİRAF

171 12 16
                                    

Valu ve Karol'dan:

V: Karol, acaba çocuklar gelene kadar biz de mi dışarı çıksak?

K: Olur, çok iyi olur hem de. Ama benim önce eve gitmem lazım.

V: Tamam, önce sana uğrarız sonra da çıkarız. Sen burda bekle ben garajdan arabayı çıkarayım.

K:Tamamdır.

Valu garaja indi, arabasını kapının önüne çekerken Karol da eşyalarını topladı ve dışarıda beklemeye başladı. Sonra birlikte Karol'un evine gittiler.

K: Sen beni içeride bekle, ben hemen geliyorum.

Valu Karol'u beklerken duvarda asılı duran çerçeveler dikkatini çekti. Fotoğraflardaki Karol'un bebekliğiydi. Ne kadar da tatlıymış diye düşündü içinden. Yanında annesi de vardı. Aslında Karol çok cesur ve güçlü bir kızdı. Tüm zorluklara rağmen yılmadı. Başka bir ülkeye okumak için gelmişti ve her şeyi geride bırakmayı göze almıştı. Valu bunları düşünürken Karol içeri girdi.

K: Hey, Valu haydi gidelim.

V: Tamam, haydi.

Birlikte Valu'nun arabasına bindiler ve yola çıktılar.
_____________________

Rugge & Mike'dan

M:Ee, nereye gidiyoruz bu akşam?

R: Karol'un çok seveceği bir yere. Valu da zaten oraya bayılır.

M:Neresiymiş orası?

R: Sahile gideceğiz. Kızlarla ateş yakıp kamp yapacağız. Nasıl plan ama?

M: Plan güzel güzel de. Valu'nun böcek fobisi ne olacak?

R: Aa doğru! Neyse siz Valu ile çadırda kalırsınız. Hem böylesi daha iyi olmaz mı? Diyip Mike'ın koluna vurdu.

M: Öyle öyle de.. Bir türlü söyleyemedim, yapamadım. Olmadı. Korkak mıyım ben?

R: Hayır Mike saçmalama! Korkak falan değilsin. Bu akşam gidip ona her şeyi söyleyeceksin anladın mı?! Bu artık son şansın böyle içinde tutarak yaşamak çok mantıksız.

M: Bu akşam mı?!!

R: Evet bu akşam. Çünkü ben de Karol'a söyleyeceğim.

M: Neyi?!

R: Neyi olacak Mike onu sevdiğimi!!

M: Vay bee!! Tamam, tamam. Ben de söyleyeceğim kardeşim. Çok haklısın. Artık yetti.

R: Ha şöyle yaa. Siz değil miydiniz bana kendine güven diyen?

Çocuklar sahile vardıklarında mekan arayışı içine girdiler. Çok kalabalık olmayan, kıyıya yakın hoş bir mekan buldular. İçeri girdiler.
___________________

V: Ayy Karuu!! Gel bak şunu denemelisin sana çok yakışacak.

K: Hani bakayım. Aa gerçekten güzelmiş. Sen de şunu dene istersen.

V:  Buna bayıldım. Haydi gel.

Önce Valu giysisini denerken Karol da dışarıda onu bekliyordu. Bir telefon konuşmasına şahit oldu.

"Ah, o mu?! Ya sen onu boşversene. Beni bu elbisenin içinde görünce dili tutulacak resmen ahahahaha! Yok tatlım daha değil. Doğru zamanı beklemem lazım. Yanlış bir hamle yapamam. Herkese haddini bildireceğim canım sen hiç merak etme. Özellikle de ona!"

Bir kızdı konuşan. Hareketleri ve tavrı çok iticiydi. Karol pek umursamadı ama kız geçerken Karol'a çarptı.

? : Ya dikkat etsene!!

YAZ GÜNEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin