YENİDEN

118 9 8
                                    

(Medya ile birlikte okuyun lütfen.❣️)

Rugge'den

Sanırım her şey daha iyiye gidiyor. Bu hafta Karol'la birlikte çalıştık ve mükemmeldi. Chucho manyağı da gelmedi. Umarım Karu'mun peşini bırakmıştır. Herneyse şimdi bunları düşünmenin zamanı değil çünkü bu akşam Karol'a bir sürprizim var. Onu sahile götüreceğim! Evet yine sahil ama o orayı çok sever. Ona yeniden bir çıkma teklifi etmek istiyorum. Her şey bu kadar güzelken yeniden bir olay olmadan eskisi gibi olalım istiyorum. Tabii öyle kuru kuru olmaz. Ona özel bir şey hazırladım. Haftalardır üzerinde çalışıyordum ancak bugüne yetişti. Umarım beğenir. Acaba çok mu aceleciyim? Of Ruggero, bunları düşünürek vaktini harcamaktansa direkt konuya dalmak daha iyidir. Hem artık geri dönüş yok. Saat 8 gibi orada olmamız gerek. Bu yüzden hazırlansam iyi olacak. Dolabımın karşısına geçip şık bir şeyler aradım. Bugün özeldi ve ben de bugüne yakışır bir şeyler giymeliydim.

Karol'dan

Bu akşam Rugge ile buluşacağımız için hazırlanmalıyım. Nereye gideceğimizi bilmiyorum bu yüzden her yere yakışabilecek bir kıyafet seçeceğim. Dolabı biraz karıştırdıktan sonra gözüme çarpan bir şeyler buldum. Çok abartılı görünmek istemediğimden hafif bir makyaj yaptım. Saçımı da tamamladıktan sonra aynanın karşısında son bir kez kendime baktım. Hoş görünüyordum. Zaten fazla vaktim yoktu çantamı da alıp evden çıktım.

Ruggero kapının önünde beni bekliyordu.

K: Çok bekletmedim umarım.

Gülümsedi.

R: Ben de yeni gelmiştim zaten.

Arabaya binip yola koyulduk.

K: Eee Ruggero Bey? Nereye gidiyoruz acaba?

R: Aslında tahmin etmek zor değil ama güzel bir yere gidiyoruz.

K: Güzel bir yer... Çok açıklayıcı oldu.

Kıkırdadı.

R: Biraz daha sabret geldik sayılır.

K: Pekala.

Yaklaşık 10 dakika sonra gelmiştik. Arabadan indikten sonra denizin güzel havasını içime çektim. Ben uzaktan manzarayı izlerken Ruggero kıyıya doğru yürümeye başlamıştı bile. Hemen ayakkabılarımı çıkarıp Rugge'nin peşinden koştum.

Oturacağımız yeri hazırladıktan sonra etrafıma bakındım. İnsanlar da bu güzel havanın keyfini çıkarmak istiyor gibiydi. Kalabalıktı. Ama uygun bir yer bulabilmiştik.

R: Öhöm öhöm... Karol?

K: Ruggero?

Birdenbire bir gitar çıkardı. Bunu ne ara getirdiği hakkında hiçbir fikrim yok.

K: Ne yapıyorsun?!

Tu imagen me llegó

Senin resmin bana geldi

Con su magia, su perfume y su color

Büyüsü, parfümü ve rengi ile

Brillaba tu sonrisa y una canción

Gülüşün ve bir şarkı parladı

Aprendimos el idioma del amor

Aşkın dilini öğrendik

Siempre en mi sueño iré por ti

Hayallerimde her zaman senin için gideceğim

Creciendo juntos aprendemos a vivir

YAZ GÜNEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin