Karol'dan
Sabah kalktım, hemen hazırlandım. Bugün önemliydi çünkü işten sonra Valu'lara gidecektim. Ailesi ile tanışacak ve biraz sohbet edecektik. Fazla oyalanmadan çıktım. Zaten bugün işten de erken ayrılacaktım. Kendime birkaç parça kıyafet bakmam gerekiyordu. Bugün iyi bir izlenim bırakmak için şık giyinecektim. Kafeye girdim.
K: Selam Ana!
A: Ah, selam Karol!
K: Naber, ne yaptın? Bu arada Lio nerede?
A: Lio çok hastalanmış, bugün gelemeyecekmiş.
K: Ya, öyle mi?! Çok üzüldüm, çok geçmiş olsun.
A: Evet ya, ben de çıkışta yanına gideceğim. Çorba falan yaparım hem. Çabucak iyileşsin.
K: Bak seeen, iyi fikir. Bir şeye ihtiyacınız olursa bana haber verin.
A: Sağ ol Karol. Bu arada sen ne yaptın, okula alışabildin mi?
K: Evet, evet. Alıştım. Her şey çok iyi.
Biz Ana ile sohbete dalmışken yavaş yavaş müşteriler gelmeye başlamıştı.
___________________
Carolina'dan
Bu sabah erken kalkacaktım ama yine uykuya yenik düştüm. Taşındığımız için günümüzün büyük çoğunluğu evde geçiyor. Akşam da Valu'lara gidecektik. Bay Zenere Agus ve beni çok sever. Bizi özel olarak davet etti. Ee biz de geri çevirmedik tabii. Ben uyurken Agus çoktan kalkmış.
A: Hayatım?
C: Hayatım?
A: Haydi gel kahvaltı hazır. Bir şeyler yiyelim.
C: Tamam canım, geliyorum.
Hemen yataktan kalktım, giyindim ve aşağı fırladım.
C: Canım ellerine sağlık, bundan sonra hep sen mi hazırlasan acaba?
A: Bilmem ki, sen sevdiysen hazırlarım ama seninkiler bir başka canım. O zaman seninkileri özlerim ama ben.
Agus'la bir yandan gülüşüp bir yandan bir şeyler yerken telefon çaldı. Çalan Agustin'inkiydi. Agus telefonu açtı.
A: Efendim?
R: Agus kalktınız mı?
A: Seninle konuştuğuma göre kalktım değil mi kardeşim?
R: Hee tamam yalnız çok önemli bir şey söyleyeceğim. Bir an önce buluşmamız lazım.
A: Tamam buluşalım. Ne zaman?
R: Iııı şimdi. Hayat memat meselesi. Sen bekle şimdi ben seni birazdan gelip alacağım.
A: Tamamdır o halde.
R: Sağ ol aslanım benim koçsun sen koçç Aslan parçası bee!
A: Rugge iyi misin?
R: Hem de hiç olmadığım kadar. Öptüm şekerimm 😘
________C: Agus, kimmiş arayan?
A: Ruggero aradı da buluşalım falan dedi.
C: Haa sadece bu kadar mı?
A: Evet bu kadar, bir de öptüm şekerim dedi.
C: Ne dedi, ne dedi?
Agus Rugge'yi taklit ederek:
A: Öptümm şokoromm 😘
Baya bir gülüştüler.
C: Allah Allah, neyse sen bir git de bak bakalım neymiş.
A: Aynen canım, ben birazdan gelirim.
Carolina Agus'a havadan bir öpücük attı ve yemeklere yumuldu.
_________________
Mike'dan
Telefonumun çalmasıyla uyandım. Arayan Ruggero'ymuş. Hemen cevap verdim.
M: Evet Ruggero?
R: Kanka!
M: Evet?
R: Kankaa, kankaa!
M: Lan ne oldu oğlum, niye aradın bu saatte?
R: Çok önemli bir mevzu var Mike. Hemen geliyorum 5 dk'ya kapının önündeyim. Agus'layız çabuk hazırlan.
M: Tamam, tamam.
___________
Telefonu kapattığım gibi gittim ve elimi yüzümü yıkadım. Üstümü değiştirdim ve kapının önünde beklemeye başladım. Rugge ne diyecekti acaba? Diye düşünürken Rugge'nin arabasını gördüm. Derhal arabaya atladım ve konuşmaya başladık.
Agustin: Rugge, ne oldu hayat memat meselesi dedin. Bir şey mi oldu?
R: Bekleyin ve görün.
Ruggero hızlıca arabayı sürdü. Favori mağazasının önüne gelince arabayı uygun bir yere park etti ve aşağı indiler.
M: Kanka buraya niye geldik şimdi?
R: Bana bakın. Bu bir özel görev. Bildiğiniz gibi akşam Valu'larda bir davet var ya hani. Duyduğuma göre Karol da gelecekmiş. Bunu Valu'ya söyletene kadar canım çıktı ama sonunda geleceğini öğrendim. Size çok güveniyorum şu kardeşinizi bir yakışıklı yapın gözünüzü seveyim!
A: Kanka sen zaten yakışıklısın da bu Karol'dan bana hiç söz etmediniz kimmiş bu kız bizimkini deliye çevirmiş?
M: Valu'nun bir arkadaşı. Tam Rugge'ye göre bir kız. Rugge çıldırmış zaten baksana.
Gülüştük.
R: Haydi, haydi fazla vakit yok. İçeri geçelim ve bana uygun bir şeyler bakalım.
M: Rugge'cim, canım kankam ne vakti yok sabahın köründe bizi buraya getirdin zaten.
A: Harbiden haa, Caru ile kahvaltı bile yapamadık doğru düzgün.
R: Haydi ama çocuklar, oyalanmayın da düşün önüme.
Tekrardan merhaba 💖
Bu bölümü nasıl buldunuz?
Davette neler olacak sizce, Rugge Karol'a açılacak mı?💃🏻
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere 😘❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ GÜNEŞİM
FanficK: Öhöm öhöm... BAY RUGGERO PASQUARELLİ BENİMLE ÇIKAR MISIN? R:NEEEEEE!! K:DUYDUN İŞTE! DUYMADIYSAN DAHA ÇOK BAĞIRABİLİRİM. BENİMLE ÇIKAR MISIN? ...