? : Gel, otur şöyle.Birlikte bir banka oturduk.
? : Ne olduğunu anlatmak ister misin?
Öyle deyince daha fazla ağlamaya başladım. Kendimi Durduramıyordum. Tek Jessica yüzünden değil, dolmuştum ve sonunda patlamıştım.
? : Tamam, bak sen burda kal. Ben hemen bir su alıp geliyorum.
Dedi ve hızlıca yanımdan gitti. Ben de kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum. Aslında ağlamak iyi gelmişti. İçimi boşaltmıştım. Evden çıkmadan önce babamla kavga etmiştik. Babam çok mükemmeliyetçi bir insandır. Buenos Aires'teki üniversite çok prestijli bir üniversite olmasına rağmen hâlâ daha iyi bir yere gitmem gerektiğini, aslında çok çalışmadığımı falan söyledi. Ben de tabii itiraz ettim. Beni tebrik etmesi gerekirken benimle kavga etmeyi tercih etti. Herneyse boşverin. Ayrıca daha iyi bir üniversite yakınlarda yok. Bu benim gidebileceğim en iyi yerdi ve ben de orayı kazandım. Ben bunları düşünürken adını dahi bilmediğim kişi yanıma geldi.
? : İşte geldim. Al, bundan biraz iç. Daha iyi misin?
V: Çok teşekkür ederim. Evet, daha iyiyim.
? : Bu arada ben Carolina.
V: Ben de Valentina. Tanıştığımıza memnun oldum.
C:Ben de. Eğer rahatsız olmayacaksan bana anlatabilirsin.
Ben de anlattım. İşte Carolina ile de öyle tanıştık. Neredeyse 2 aydır arkadaşız. Arkadaştan öte dostuz. O da bizimle aynı üniversiteye geliyor. Her şey çok iyi. Caru çok tatlıdır. Çok yardımsever, çok düşüncelidir. İyi ki onunla o gün çarpıştık, iyi ki dost olduk.
__________________________
Rugge'den hâlâ cevap yok. Sanırım uyuyor diye düşündüm, yatağımdan kalktım. Hızlıca hazırlandım ve Carolina'ya yardım etmek için evden çıktım.
1 HAFTA SONRA
Karol'dan -----------------------
Evett, bugün büyük gün. Üniversitenin ilk günü. Uyandım. Elimi yüzümü yıkadım. Kahvaltı yaptım ve dolabımın karşısına geçtim. Bugün iyi görünmek istiyordum. Yeni şehir, yeni hayat ve yeni yüzler... En iyi şekilde gidebilmek için hazırlandım. Saçımı ve makyajımı yaptım, evden çıktım.
Karol'un kıyafetleri:
Karol'un saçıKarol'un makyajı
Rugge'den ------------------------
Bugün bir mucize gerçekleşti. Alarm çalmadan tam bir dakika önce uyandım.( Aferin Rugge dmmddnsnsnms) Buna ben de şaşırdım. Neyse hızlıca hazırlandım bizimkilerin yanına indim. Mike ile konuştuk. Yarım saat sonra onu da alacak ve ilk ders için üniversiteye geçecektik.
__________________________
R: Hey Mike! Acele et biraz Valu bizi bekliyor.
M: Geliyorum biraz daha bekle.
R: Ayyy şekerimm makyajın mı bitmedi yoksa? Tamam tamam biraz daha bekleyeyim.
M: Ruggero, bak ben buradan çıkacağım. O zaman elimden nasıl kurtulacaksın acaba?
R: Tamam ya kızma hemen.
(15 dakika geçer.)
R: Lan Mike!!! Ne yapıyorsun oğlum içerde 2 saattir?!!
M: Tamam geldim haydi çıkalım çabuk.
R:( birden öksürmeye başlar.) Oğlum bu koku ne lan?! Tüm parfüm şişesini boşaltsaydın üstüne!
M: Of çok mu oldu?
R: Ço- öhöhöhö çok oldu tabii ki. Hem bu haller ne?
M: Ne varmış halimde? Haydi uzatma da gidelim artık.
Zaten geç kalmıştık. Ben de fazla uzatmadım. Ama Mike'ta bir haller vardı. Hemen arabaya atladık ve yola çıktık.
_______________________
Karol'dan
Üniversiteye girdim. İlk ders için sınıfımı bulmaya çalışıyordum. Neyseki çok uğraşmadım hemen buldum. İçeride birkaç kişi hariç kimse yoktu ama eşyalarını bırakmışlardı. Yani sıralar doluydu. Ben de boş bir yer buldum. Bir kız oturuyordu. Sessizce yanına oturdum, çantamı bıraktım. Birkaç dakika geçtikten sonra
K:Merhaba.
V: Ah, merhaba. Geldiğini görmedim biraz dalgınım son günlerde. Ben Valentina.
K: Ben de Karol. Tanıştığıma memnun oldum.
V: Ben de. Eee, derse çok var istersen biraz fakültede dolaşalım. Hem buraları öğrenmiş oluruz.
K: Olur tabii. Çok sevinirim. Haydi gidelim.
Çok samimi birine benziyordu. Hemen tanıştık. İyi anlaşacağımızı hissettim ve ayrıca çok da güzeldi. Şimdiden bir arkadaş bulduğum için şanslıydım. Birlikte fakülteyi gezmeye başladık. Birden telefonu çaldı.
V: Ay, Mike neredesiniz?!! Sizi bekleyip durdum çabuk olun.
M: Tamam Valu geliyoruz kapıdayız.Sen yerini söyle yanına gelelim.
V: Biz bahçedeyiz.
M: Biz mi?
V: Evet. Karol da var. Neyse siz de gelin.
M:Tamam tamam geliyoruz.
Bu bölümü nasıl buldunuz?
Sizce Mike neden öyle davranıyordu? 🌻
Oylamayı ve düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayın. 🌠
Adioss 💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ GÜNEŞİM
FanfictionK: Öhöm öhöm... BAY RUGGERO PASQUARELLİ BENİMLE ÇIKAR MISIN? R:NEEEEEE!! K:DUYDUN İŞTE! DUYMADIYSAN DAHA ÇOK BAĞIRABİLİRİM. BENİMLE ÇIKAR MISIN? ...