Mike'dan:
Dün gece muazzamdı. Valu'ya sonunda gerçek duygularımı söyleyebilmiştim ve en önemlisi o da bana karşı boş değilmiş! Bunu beklemiyordum aslında. Açılmadan önce bu kadar tereddüt etmemin nedeni de buydu. Belki beni istemez diye kendi kendime düşünüp durdum. Sonuçta çocukluk arkadaşıyız. Ama bunların hepsi geride kaldı. Artık Valu var, ben varım. Biz varız.. Sanki dün geceden beri her şey daha da güzelleşti. Her gün gördüğüm sıradan şeyler sanki artık daha bir güzel.. Aşk bu sanırım. Yine kendimle konuşmaya daldığımı fark ettim. Yatağımdan doğruldum, annem ve babamın yanına indim.
_____________
Rugge'den:
Sanırım Karol'dan bir saniye bile ayrı kalamıyorum. Beni o kadar değiştirdi ki.. Kendime ben bile inanamıyorum. Ama iyi ki değişmişim. Onun her saniye yanımda olduğunu bilmek çok güzel. Hatta bu akşam buluşmalıyız bence. Evet evet, çok iyi bir fikir. Hemen Karu'yu aradım.
-Alo?
-Merhaba güzel hanımefendi?
-Merhabalar beyfendi
-Iıı şey diyecektim bu akşam müsait misin? İstersen bir şeyler içelim.
-Malesef Rugge, bugün fazladan mesaiye kalacakmışım neyseki haftasonu ve okul yok.
-Yaa.. Tüh.. Ben de beni özledin sanmıştım...
-Ruggee! Tabii ki seni özledim. Ama bugün müsait değilim. Çok üzgünüm.
-Heyy, tamam yahu. Başka zaman artık.
-Off Rugge yaa içime sinmedi şimdi. Yarın akşam çıkalım bak söz.
- Emredersiniz hanımefendi.
Karol kıkırdadı ve vedalaştılar.
Tabii ki Karol'u yalnız bırakmayacaktım. O gelemiyorsa ben onun yanına giderim değil mi? Hem ona güzel bir sürpriz olmuş olur. Aferin lan Rugge! Kendimi tebrik ettikten sonra babamın yanına şirkete gittim. Bir nedeni yoktu sadece evde sıkılmıştım. Zaten erkenden dönüp Karol'un yanına uğramak için hazırlanacaktım.
_____________
Valu'dan:
Ya dün gece neydi öyle? Hayatımın en güzel gecelerinden biriydi. Karol'un da aramıza katılmasıyla sanki yeni bir hikaye yazıyor gibiyiz. Karol gerçekten çok iyi bir kız. Çok tatlı. Ayrıca Rugge ile birlikte olmalarına çok sevindim. Bence mükemmel bir çift olacaklar. Michael'a gelince.. Bana bu hayattaki en güzel duyguyu yaşattı. Dün gece dünyanın en mutlu insanıydım sanırım. Her şey düzene girmeye başlayacak gibi. Bizi daha neler bekliyor kim bilir. Daha yolun başındayız ama şimdiden çok şey olmuş gibi hissediyorum. Düşüncelerimi aşağıdan gelen yüksek ses dağıttı. İyi de evde yalnızdım. Çalışanlar bugün izinliydi, babam ve annem ise şirkette bir görüşmedeydiler. Aşağı seslendim:
-Kim o?!
Cevap gelmedi. Hemen sopa gibi bir şey aradım ya da keskin bir alet bulmak için bakındım. O sırada masada duran düzleştiricim gözüme ilişti. Elime aldım ama aşağı tekrar seslendim tabii ki.
-Orda biri mi var? KİMSİN?!
Hiçbir ses gelmedi. Yavaşça odamdan çıktım ve sessizce merdivenlerden inmeye başladım. Düzleştiriciyi elimde sımsıkı tutuyordum. Aslında bu başka şeylerin sesi de olabilir diye düşünmedim değil. Birden mutfaktan büyük bir gürültü geldi. Mutfağa doğru yöneldim ve kapısının önünde beklemeye başladım. O esnada siyah ceketli biri karşımda dikildi.
?: AYYY!!
V: AAAA! NE OLUYOR BEE!!
Elimdeki saç düzleştiricisiyle adamın kafasına defalarca vurdum. Bir hırsız olmalıydı sonuçta.
V:Al sana ALLLLL!!! KİMSİN SEENN! KAFANI KIRARIM SENİN BURAYA NASIL GELDİN?!! AL BAKALIM!!!!
? : AHHH DUR DURRR!
V: NE DURACAĞIM BEE! EVE NASIL GİREBİLDİN?
Adamın kafasına kafasına bayağı bir vurdum. Evime izinsiz giren biri bana zarar bile verebilirdi.Ama biraz daha dikkatli baktığımda fark ettiğim şeyle başımdan aşağı kaynar suların dökülmesi bir oldu.
V:MİKEEE!!! AMANINN! AŞKIM İYİ MİSİN?!
M: AHH! BAŞIM!
V: AYY GEL GEL, OTUR ŞÖYLE!
Mike'ı hemen sandalyelerin birine oturttum. Bir buz torbasını alıp başına koydum.
V: Mike, çok çok özür dilerim seni görmedim.
M: Önemli değil Valu alt tarafı kafama 850 kez ne olduğunu bilmediğim bir cisimle vurdun değil mi?
V: Ya ama Mike ben nerden bilebilirdim senin olduğunu? Ya hırsızsan? Ya bana zarar verecek biri olsaydın? Eve neden izinsiz girdin onu anlayamadım öyle olunca da seni başka biri sandım.
M: Haklısın aşkım. Benim hatamdı üzgünüm. Seni de telaşa soktum. Yanlış alarmdı. Aslında yeni bir film almıştım. Birlikte izleriz diye sana gelmiştim. Ve evet zili çalmadım çünkü geldiğimi anlayacaktın ben de mutfak penceresinden girmeye çalıştım.
V:Mike, sana inanamıyorum. Off ya her şeyi berbat ettim.
M:Hayır canım niye öyle olsun ki?
V:Off... Başın nasıl daha iyi misin?
M:Fıstık gibiyim. Bu gözler sana bakarken nasıl kötü olsun ki?!
V: Off Mike şapşalsın sen.
Dedi Mike'ın koluna vurarak. Mike ise kıkırdadı.
M:Haydi gel artık şu filmi izleyelim.
Mike ve Valu birlikte filmlerini izlemeye başladılar.
____________________
Caru&Agus:
C: Agus!
A: Efendim canım.
C: Geçen Valu'nun yanından erkenden ayrılmıştık ya, bugün buluşsak diyorum ne dersin? Hem Mike ve Rugge'yi de görmüş oluruz. Tabii Karol'u da.
A:Çok iyi düşünmüşsün hayatım. Ben Valu'ya haber vereyim. Bizim sahildeki kulübede takılırız biraz. Güzel olur.
C:Evet canım çok güzel olur. Geçerken Bay ve Bayan Zenere'nin yanına da uğrayalım ama.
A:Tamam canım akşam çıkarız olur mu hazırlan sen çıkıyorum ben şimdi 7'i gibi alırım seni.
C:Tamam hayatım görüşürüz.
_________________
Karol'dan
Bugün erkenden işe gittim çünkü açılış saatimiz erkene alındı. Bu benim için kötü oldu çünkü uyumaya bayılırım. Her neyse. Ayrıca şu sıralar aşırı yoğunuz. Yaz geldiği için bir sürü turist geliyor ve yoğunluk yaşıyoruz. Ana, Lio ve ben yetişmekte gerçekten zorlanmaya başladık. Gerçi yazı severim ama hem iş hem okul biraz yorucu. Bugün Rugge'nin davetini reddetmek zorunda kaldım. Maalesef ki. Aslında işten ayrılmayı düşünüyordum uzun zamandır. Bu okul yılının sonuna kadar beklemeye karar verdim. Sonrasında başka bir iş bulurum ya da hiç çalışmam. Bir şekilde idare ederim artık. Ben bunları düşünürken Lio geldi.
L:Karol, masa 8'e bir kahve.
K:Tamamdır hemen hazırlıyorum.
Kahveyi hazırladım ve müşteriye götürdüm. Ardından arkamdan biri seslendi.
-Karol?
Sizce Karol'a seslenen kimdi? 🤔
Bu bölümü nasıl buldunuz? 🧚🏻♀️
Oylamayı ve düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayın lütfen. 💜
Bir sonraki bölümde görüşürüzz💃🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ GÜNEŞİM
FanfictieK: Öhöm öhöm... BAY RUGGERO PASQUARELLİ BENİMLE ÇIKAR MISIN? R:NEEEEEE!! K:DUYDUN İŞTE! DUYMADIYSAN DAHA ÇOK BAĞIRABİLİRİM. BENİMLE ÇIKAR MISIN? ...